Kita Hotel
Hotel met een restaurant, op 3 minuten stappen van Rots-Splijtende Kersenboom
Fotogalerie voor Kita Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 54
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Superior eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-45 Uchimaru, Morioka, Iwate-ken, 020-0023
Over deze accommodatie
Kita Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Royal Morioka
Hotel Royal Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 358 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 940 voor volwassenen en JPY 940 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 900 per nacht (op 10 meter afstand; 24 uur open)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kita Hotel Morioka
Kita Morioka
Kita Hotel Hotel
Kita Hotel Morioka
Kita Hotel Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kita Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Gary
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Gary
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใฏใ
12 okt 2025
ใฏใ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Katsuya
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใจใใณ
1 okt 2025
ใจใใณ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiromi
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiromi
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
YASUKO
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
KANAKO
30 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KANAKO
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
TOSHIYA
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOSHIYA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
mingchun
Reisde met een groep
1 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
mingchun
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
SATORU
23 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
่ฆๆ
SATORU
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
YOKO
20 apr 2025
Positief: Netheid
YOKO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
SHIGEHIRO
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEHIRO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
ใใใฎใใ
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใฎใใ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Sanae
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanae
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
SATORU
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATORU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
MASAFUMI
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAFUMI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ข์ต๋๋ค
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
ใใใ
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
chie
3 dec 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
chie
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
ใฆใฆใฌ
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฆใฆใฌ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
philip
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
philip
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Masanori
3 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masanori
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 โ Redelijk
YOSHIHISA
31 okt 2024
YOSHIHISA
1 nacht verbleven in oktober 2024








