Hotel Royal Morioka

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Morioka

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Royal Morioka

Ingang accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1430 per persoon)
Bar (ter plaatse)
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior Twin kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(31 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 20.8 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024

In de buurt

  • Kasteel van Morioka - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Cultuurhistorisch Museum van Morioka - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kaiunbashi-brug - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Aina Iwate Prefecturaal Informatie-uitwisselingscentrum - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Dierentuin van Morioka - 7 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Morioka - 10 min. wandelen
  • Hanamaki (HNA-Iwate - Hanamaki) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪一風堂 - ‬1 min. wandelen
  • ‪スターバックス - ‬1 min. wandelen
  • ‪かかし屋 - ‬1 min. wandelen
  • ‪炭焼厨房 HAKO - ‬1 min. wandelen
  • ‪パノニカ - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Royal Morioka

Hoogtepunten van de accommodatie
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij Hotel Royal Morioka. Het plaatselijke restaurant 焼肉胡蝶 serveert lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een automaat en een balzaal
  • Een receptieruimte, een feestzaal en een 24-uurs receptie
  • Een vergaderruimte en een lift
Kamervoorzieningen
De 108 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Toiletten met elektronische bidets, bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 800 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.430 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The bar H
  • スターバックスコーヒー 盛岡菜園店
  • 朝食会場「阿仙」
  • 焼肉胡蝶

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 6 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1430 per persoon
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 800 per dag (op 65 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Royal Morioka?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Hotel Royal Morioka inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Royal Morioka uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Royal Morioka?

Dit hotel in Morioka ligt op 5 minuten wandelen van Morioka Cinema Street en Iwate-koen. Ook Otaya Shimizu Cold Spring en Kasteel van Morioka liggen op 10 minuten wandelen. Station Morioka ligt op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Royal Morioka

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 261 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

MINORU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is just excellent. Never experienced such perfect room.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが大きくてとても快適でした
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Haruka

Positief: Personeel en service, voorzieningen
とても良いホテルでした。 快適で過ごしやすいです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

UEDA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗です!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

MINAMIDA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1Fにスタバがある。レストランも近くに多い。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hiroaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は綺麗だし、朝食も美味しかったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

yuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バスルームも広く、水圧も強かったのでよかったです。 お部屋も広くてきれいで快適でした。
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Hajime

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Atsumi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
広いしキレイだしスタッフの方も対応も良くていつも利用させていただいている大好きなホテルです。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Sugimura

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きれいで、朝食も良かった。スタッフも丁寧な対応だった。
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Keisuke

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

YUSUKE

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感がありスタッフさんも丁寧親切でした
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Chihana

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Marta M, Washington

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recommend
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshiyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

satomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタバがあるのでとても嬉しかった。 部屋も綺麗で良かったのだけど全館空調だった為に夜とても暑くて目覚めるくらい暑かった。 でもフロントに連絡したら解決してくれました。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

SHIN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
室内が綺麗でした。 朝食も美味しくいただけました。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

hideaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is close to a nightlife district and there is also a bus service, so access is not a problem. The room was spacious and well-equipped with amenities.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Yusuke

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
シャワーがお湯になるのに時間が掛かりました。
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Minoru

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Laila

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I come to morioka often and this is so far now my favorite hotel. The room is big for Japan hotels, comfortable bed, clean room, clean bathroom and close to nice shops/restaurants. Staff knew enough English to help me which is very nice. Will definitely be going back.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Chak Kai

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
共住三天 ,有一晚漏了補給梳及牙刷牙膏
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Danni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025