Quality Inn Mont-Laurier
Hotel aan de rivier met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Quality Inn Mont-Laurier





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

111 Boulevard Albiny Paquette, Mont-Laurier, QC, J9L1J2
Over deze accommodatie
Quality Inn Mont-Laurier
Gelijkaardige accommodaties

Comfort Inn Mont Laurier
Comfort Inn Mont Laurier
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 152 beoordelingen
De prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: CAD 150 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer CAD 2.25–13.75 voor volwassenen en CAD 2.25–8 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: CAD 0.01 per verblijf (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor extra bed: CAD 10.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Choice) hanteert.
Registratienummer van de accommodatie 2024-11-30, 576575
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 23.00 uur
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quality Inn Mont-Laurier
Quality Mont-Laurier
Quality Inn Mont Laurier
Quality Inn Mont-Laurier Hotel
Quality Inn Mont-Laurier Mont-Laurier
Quality Inn Mont-Laurier Hotel Mont-Laurier
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quality Inn Mont-Laurier
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Eric
20 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Eric
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Francois
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francois
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marie-Chantal
Reisde met een groep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Chantal
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Normand
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normand
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Stephane, Île Perrot
17 sep 2025
Stephane
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Julie-Anne
6 sep 2025
Julie-Anne
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Melanie
Zakenreiziger, Reisde met familie
30 aug 2025
Negatief: Netheid
Melanie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Desiree
16 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Desiree
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nadine
Reisde met een groep
16 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Nadine
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sylvie
13 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume, ste helene de mancebourg
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillaume
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JEAN
Reisde met familie
8 aug 2025
JEAN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annie
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Genevieve
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2025
Positief: Netheid
Genevieve
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yvon
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvon
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
1 jul 2025
Jean
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Harold
23 jun 2025
Harold
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michel, Québec
10 jun 2025
Michel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Benoit
10 jun 2025
Benoit
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mahyar, Maple
Zakenreiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahyar
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Pierre
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Francois
25 mei 2025
Positief: Personeel en service
Francois
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Marlène
19 mei 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
disponibilités et manque de flexibilité
Marlène
1 nacht verbleven in mei 2025








