Terras

Beoordelingen van Narev's Hotel

Narev's Hotel
12 bis rue Lorédan Larchey, Menton, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 81 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Aki

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Il se situe au centre. La réceptionniste était sympa.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Karl

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very freindly good service and helpful
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

alessandro

Positief: Personeel en service
Ottima posizione ottimo il parcheggio per la moto! La stanza e' stata sfruttata solo per poco tempo e per dormire. Unica pecca, visto il costo poteva essere offerto almeno il caffè.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Murielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Estrella

It was a fine stay just a women came in the room unanounced without knocking first. She just barged in while I was asleep. Made me uncomfortable.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sara

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The position of the hotel is perfect! I liked it and I would return. The light in the corridor was and the tv were not working.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Debora

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto gentile e disponibile posizione ottima sua per il mare che per fare un giro nella città Lo consiglio a chiunque vuole andare a fare vacanza a Menton
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pas terrible pour le prix
Décoration vieillotte, moquette salle. Odeur de cigarette dans le couloir. Petit déjeuner peu satisfesant. Le personnel est très agréable
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van DirectionNarevsHotel op 16 okt 2023
Cher client,Nous vous remercions pour votre retour d’expérience.Nous sommes navrés d’apprendre que votre séjour dans notre établissement n’a pas répondu à vos attentes.Vos remarques nous permettent de voir les points à améliorer pour offrir satisfaction à notre clientèle. Nous restons à votre disposition pour organiser votre prochain séjour sur la Côte d’Azur.Cordialement,La Direction du Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Sol

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like JOEL Don't like dimensión room
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Alec

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DirectionNarevsHotel op 25 mei 2023
Cher Alec,Nous sommes ravis que votre séjour sur Menton ait répondu à vos attentes.Ce sera un plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre maison mentonnaise.Cordialement,La Direction du Narev’s Hôtel

2/10 – Ontzettend slecht

Êwald

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolut NICHT zu empfehlen!! Zimmer klein und stinkt fürchterlich nach Rauch! Hatten Zimmer mit Balkon gebucht doch im 5 Stock eine hässliche kleine BUDE erhalten, seien ausgebucht war der forsche Komentar. Parkplatz nur für Kleinwagen! NIE WIEDER so eine Absteige! Hotz
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 27 jul 2022
Dear Mr. Hotz, We are not surprised by your negative comment and we can reply to your comment. On your reservation, you never requested a room with a balcony. However, there was a preference for a room with a king-size bed, subject to our availability. You stayed in our hotel during the weekend of Bastille Day (mid-July) and your reservation has been made only three days before your arrival date. As we were almost fully booked, we tried our best to give you a room with a king-size bed, and you had it. On the day of your arrival, you called the Reception to inform us that you will do the check-in around 10.00 – 11.00 pm. We informed you that the Reception will be closed at this time, but we can do the check-in directly by phone. You feel surprised during the conversation as you didn’t know that the Reception will be closed. On the hotel’s conditions, it is specified that the check-in time is from 3.00 pm to 7.00 pm. During our high seasons (Lemon Festival – Summer), the Reception is available until 8.00 pm. In our establishment, guests can smoke on their balconies. Unfortunately, we cannot control the daily cigarette consumption of our guests and their smoking area. Our private garage is available for small cars due to the dimensions of our car lift. A mention of size restrictions is noticed in our description. The first morning after your arrival date, we explained to you that your car was too big for our car lift and our owner gave you an alternative, which is secured public parking located 50 meters from the hotel. Finally, for a future stay in a hotel, we are recommending you read entirely the description and conditions of the hotel. If you have any questions, you can contact the hotel by message. Narev's Team

8/10 – Goed

Kerstin

Positief: Netheid, personeel en service
Superlätte dubbelrum med den bästa aircondition
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 19 jul 2022
Dear Kerstin, We are delighted to discover that you appreciated your stay in our hotel. With the pleasure to welcome you for a future occasion in our French Riviera. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

8/10 – Goed

Espen Hasselberg

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 19 jun 2022
Dear Espen, We are delighted to discover your great notation following your stay with us. We stay at your disposal to organize your future sojourn in our French Riviera. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

8/10 – Goed

Riccardo

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Positiva ed economico
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 15 jun 2022
Dear Riccardo, We are delighted to discover your positive notation following your experience in our hotel. It will be a pleasure to welcome you for a future stay in our French Riviera. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un weekend spensierato
L’albergo è modesto ma perfetto per un touch&go in Costa Azzurra. I proprietari sono gentili e premurosi è sopperiscono alle esigenze degli ospiti con cortesia e cordialità. Ci ritorneremo
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 15 jun 2022
Dear Roberto, We are delighted to discover your positive comment and it will be a pleasure to welcome you for a future stay in our French Riviera. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

8/10 – Goed

GUIDO MICHELE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Posizione centrale ma silenziosa, personale molto gentile.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van DirectionNarevsHotel op 19 apr 2022
Buongiorno Michele, We are delighted that you enjoyed your stay in our hotel. We stay at your disposal to prepare your next sojourn at Menton. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres joli hotel au centre ville
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van DirectionNarevsHotel op 30 nov 2021
Chère Silvia, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement familial. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre maison mentonnaise. Cordialement, Joël Darfeuille - Directeur Adjoint

6/10 – Redelijk

Jesper

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Excellent location, decent size room, balcony. Room carpet and bedspread have seen better days.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van DirectionNarevsHotel op 1 okt 2021
Dear Jesper, We are happy to see that you liked our central location and the size of your room with a balcony. Your remarks are offering us the opportunity to find our weak points, to improve them with the target to offer a great experience to our guests. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Joël Darfeuille - Deputy General Manager

4/10 – Matig

Maurizio

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Letti sfondati, moquette tutta macchiata, puzza di fumo stantio, niente bagnoschiuma o shampoo nel bagno, lenzuola strappate
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van DirectionNarevsHotel op 27 sep 2021
Dear Maurizio, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione comoda a pochi minuti a piedi dal centro. Personale alla reception gentile e disponibile. Camera essenziale, ma pulita. Letto un po’ scomodo. Bagno con vasca/doccia con aggancio sovverta non funzionante, quindi scomodo per il lavaggio, tuttavia bagno pulito.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van DirectionNarevsHotel op 24 aug 2020
Dear guest, We are delighted to discover your positive note following your sejourn with us. Indeed, our central location is offering restaurants, pedestrian street and beaches around to the hotel. With the pleasure to welcome you soon for your future holidays to Menton. Kind regards, Narev's Team

8/10 – Goed

Ravet, Menton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L’accueil de l’hôtel est super rien à dire. Par contre la décoration les équipements… Et bien on a l’impression d’être dans une maison de retraite. Le confort du lit est moyen. J’ai dû réparer quatre fois des lattes en bois qui sont tombés. La clim fonctionne bien c’est un plus il faut le savoir. Nous avons payé 100 € la nuit sans le petit déjeunerC’est donc un peu cher pour aller chez sa grand-mère
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van DirectionNarevsHotel op 10 aug 2020
Cher Ravet, Je suis heureux de découvrir votre note positive et que vous avez apprécié la sympathie de notre équipe. Aucun de nos clients nous a évoqué des problêmes de lattes ces derniers temps. Dans le but de vous satisfaire, nous aurions apprécié que vous nous en fassiez part lors de votre séjour pour pouvoir faire le nécessaire. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre établissement. Cordialement, La Direction du Narev's Hôtel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etat des plafonds sue le palier et dans la gambre au 5eme
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Cher Anonymous, Nous avons pris note de votre commentaire avec beaucoup d’attention. Nous sommes navrés de découvrir que votre séjour dans notre établissement n’a pas répondu à vos attentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

4/10 – Matig

Michael

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location good, but beware that's all they have!!!
Charmless host and cheap and uncomfortable beds, very poor bathroom provisions, soap dispenser no where near bath filled with cheap foam, no mini safe. Overall for a so called 3 star, how they got this rating, God only knows, wi-fi hopeless, money seems to come first, certainly not the customer, avoid if possible
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Michael, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. Your remarks are offering us the opportunity to find our weak points, to improve them with the target to offer a great experience to our guests. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

6/10 – Redelijk

Michel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
^Le rêve ou narev's
Séjour positif mais drap de lit troué cela fait un peu désordre,comme les plaquettes collantes sous le lit. Pour les punaises est ce préventif ? Ou bien....... Le mini bar complètement vide . Ce ne sont que quelques détails mais qui dénotent un peu de laisser aller. Cordialement.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Cher Michel, Nous avons pris note de votre commentaire avec beaucoup d’attention. Nous sommes heureux de découvrir que votre séjour fut positif dans sa globalité. Vos remarques nous permettent d’identifier les points sur lesquels nous devons nous améliorer et offrir satisfaction à nos clients. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

ROSANNA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Chère ROSANNA, Nous sommes heureux de découvrir votre note positive par rapport à votre séjour dans notre établissement. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Dijana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Dijana, We are happy to discover that you appreciated your stay and the central location of our establishment. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo per soggiorni brevi
Hotel centralissimo e quindi molto comodo ma: - wi-fi assente (mi han daro User ID/P.word ma iPhone e iPad non hanno mai rilevato la rete dell’hotel) - niente sapone in bagno (o meglio un dispenser montato sulla parete opposta alla vasca/doccia - non raggiungibile senza uscire dalla vasca/doccia) - tv con un solo canale (in lingua russa) funzionante (forse non sono stato capace io di trovare gli altri canali ma avevo sempre il messaggio di ‘segnale audio-video’ assente) Letto piuttosto comodo, arredamento datato ma funzionale. La colazione non l’ho provata. Per una notte - durata del mio soggiorno - okay ma non raccomanderei per soggiorni più lunghi. Ps. bagno senza finestra, scarsamente illuminato.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. Your remarks are offering us the opportunity to find our weak points, to improve them with the target to offer a great experience to our guests. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Giuseppe, We are happy to discover your positive note following your stay in our hotel. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Cher Anonymous, Nous sommes heureux de découvrir votre note très positive liée à votre séjour dans notre établissement. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Era Commodo perché era vicino al centro Non mi è piaciuto la camera puzzava il soggiorno era pessimo
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Chère dominique, Nous sommes heureux de découvrir votre note positive liée à votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

4/10 – Matig

Mary

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Mary, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel calme et bien situé dans menton, accueil chaleureux, je recommande.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Cher Anonymous, Nous avons pris note de votre commentaire avec beaucoup d’attention. Nous sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
camere piccole , letti scomodi , bagno senza illuminazione adeguata e senza sapone e shampoo. TV non funziona bene
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We took your comment with a lot of attention. We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. Your remarks are offering us the opportunity to find our weak points, to improve them with the target to offer a great experience to our guests. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

2/10 – Ontzettend slecht

Francisco

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pelo preço que paguei foi caro. Sem condições um .
O hotel com as estrelas que tem fica a dever como se fosse uma pensão.😖
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Francisco, We are sorry to discover that your stay in our establishment did not correspond to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Fête des citrons à Menton
Hôtel bien placé mais assez bruyant. Un drap était déchiré.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Cher Anonymous, Nous sommes heureux d'apprendre que la localisation de notre hôtel par rapport aux festivités de la Fête du Citron vous a convenu. Nous espérons vous accueillir à nouveau sur Menton à l’occasion de vos prochaines vacances. Cordialement, La Direction du Narev’s Hôtel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

henning

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van P. VERAN. op 19 sep 2018
Merci de revenir chez nous depuis de nombreuses années

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van P.V. op 24 aug 2018
Enchantée que votre séjour se soit bien passé. Merci de votre notation. Bien cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van P.V. op 24 aug 2018
Enchantée que votre séjour se soit bien passé. Merci de votre notation. Bien cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stanza molto piccola e datata. Unico punto a favore di questo hotel è la posizione.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We took your comment with a lot of attention. We are happy to discover that you loved our location in Menton but feel sorry that your stay in our establishment did not correspond totally to your expectations. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

6/10 – Redelijk

Renée

Positief: Personeel en service
Médiocre
Travaillant sur Menton et Monaco j'ai réservé deux nuits dans cet hôtel. Le personnel charmant, mais une toute pette chambre, des oreillers en plumes, c'est cher pour ce genre de prestations.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lokalizacja Ok, reszta NIE
Cena nieadekwatna do standardu. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zrobiliśmy rezerwacje przez hotels.com 2+dziecko . System niestety nie zakwalifikował dziecka i przez pomyłkę poszła rezerwacja tylko 2 dorosłych. Po dotarciu do hotelu podaje paszporty pani patrzy na mnie jak na kosmitę i mówi ze nie ma mowy, nie przyjmie nas we trójkę!! Mamy waziac drugi pokój, jedynkę dla dziecka. Powiedziałam ze dopłacimy oczywiście ale nie wyobrażam sobie ze mamy być w dwóch pokojach?? Oczywiście kasa z karty już ściągnięta przed przyjazdem wiec pani rozłożyła ręce i nie było z nią jakiejkolwiek rozmowy. Albo bierzemy drugi pokój, albo jedno z nas śpi w aucie. Nagle w hotelu pojawiły się 2 panie które zarezerwowały 3(bo 2os już nie było) Mylę super zamienimy się. okazało się ze pani w recepcji nagle nie musi już zameldować całej naszej trójki, bierze tylko mój dokument. Oczywiście inkasuje dopłatę do 3 po stawce wyższej niż mieliśmy na hotels.com. Podsumowując zrobiła dokładnie to o co prosiliśmy czyli zameldowała nas w 2os pokoju,nie zgłosiła żadnej zmiany w rezerwacji a zainkasowała kasę za 3 os. Tak wiec za pokój zapłaciliśmy prawie 150 euro!! Pani zgarnęła kasę z hotels.com (90 euro+ ekstra dopłatę pod stołem 55euro)
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van DirectionNarevsHotel op 9 jul 2020
Dear Anonymous, We took your comment with a lot of attention. Following your explanation (we cannot check your booking as you decided to post a comment as an Anonymous member), you made a booking for a Triple room but you came with your wife and your two kids. For security reason and following the legislation, a Triple room is availlable for a maximum occupancy of 3 people and not 4. This is the reason why our receptionist offers you the option to book a second room, unique alternative to have a family of 4 people in our establishment. We hope to welcome you back soon for a future stay in Menton. Kind regards, Narev’s Hôtel

8/10 – Goed

Michele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Fedora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo albergo in posizione strategica
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Situation calme dans un beau quartier central.
Petit déjeuner : à améliorer car sans possibilité de pain en plus. Salle très sombre et pas jolie. On peut mieux illuminer en sous-sol. Nous avons dû prendre le 2ème jour un pt-déjeûner ailleurs, très bien garni et pain à choix et sans limite pour le même prix en bord de mer et au soleil. Chambre correcte avec balcon ensoleillé. Baignoire à relaver. Pas d'armoire. Prix pour chambre à 3 lits alors que ma réservation demandait 2 lits, bien à l'avance. Il suffisait d'enlever 1 lit pour appliquer le prix de cette chambre-ci comme affiché à la réception. Procédé pas bien correct. Personnel aimable. Parking gardé que pour petites voitures. Places devant l'hôtel. Très pratique.

4/10 – Matig

Nick, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location. Bad experience
This was one of the worst experiences I've had at a hotel. Disappointing and quite unpleasant. I arrived late, close to 10pm so the staff had gone home. They gave me a door code to let myself in and left a key on the counter (though they forgot to tell me the wifi code, so I couldn't use wifi the first night). When I got to my room I found there was a constant stream of water dripping from the roof of the bathroom onto the sink and toilet. The room was humid and stuffy. When I woke up the problem was still there. Not to be too graphic, it made using the loo quite an uncomfortable experience. I told the staff at the desk and they said they would have a look at it. I got back late that night, again after the staff had left. They had looked at it. The ceiling was no longer dripping. But I discovered this was because they had disabled the air conditioning and opened the window instead. It was a hot, humid night and I reckon I got maybe two hours sleep, I was so uncomfortable. Obviously this was a unique problem that would probably not apply to other rooms. But the attitude of the staff, in 'fixing' the problem and not asking if it was ok to leave me in a room with no air conditioning (they had my phone no.), was pretty poor. Apart from that, it's a good, central location. The breakfast was basic but not terrible. The room seemed clean apart from the bathroom. It was one of the cheaper options in town, but I feel spend a little more money and you could do a LOT better

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
correct
accueil très sympa...