Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Oude Mikami Familiehuis
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 107
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 368 beoordelingen
De prijs is € 49
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Ming
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Ming
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
RUKA
2 nov 2025
RUKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Katsuyuki
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bonnie
Reisde met een groep
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonnie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Damon
24 okt 2025
Damon
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yuen Kam Jean
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Kam Jean
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ai Lin
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai Lin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
SUGAWARA
5 okt 2025
SUGAWARA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jade, Gold Coast
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jade
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yo, Chuouku
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yo
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Guangjing
27 aug 2025
Guangjing
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiromi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
???
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
huimin
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
huimin
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
shuichi
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shuichi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YAJIMA
19 jul 2025
YAJIMA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ling Yi
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling Yi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Terry
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
PEI HSUAN
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEI HSUAN
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in juni 2025








