Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1493-1 Irabu, Miyakojima, Okinawa, 9060503
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Atoll Emerald Miyakojima
Hotel Atoll Emerald Miyakojima
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 221 beoordelingen
De prijs is € 149
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel South Island Miyakojima
South Island Miyakojima
Hotel South Island Hotel
Hotel South Island Miyakojima
Hotel South Island Hotel Miyakojima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel South Island
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
??
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
NORIKO
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NORIKO
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yukie
25 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Yukie
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MAYUMI
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MAYUMI
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuhiko
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiko
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KENTA
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENTA
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
KOJI
28 sep 2024
KOJI
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHIHIRO
2 aug 2024
YOSHIHIRO
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Takehiko, Nerima
Reisde met familie
18 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Takehiko
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Kenichi
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichi
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Yuka
29 mei 2024
Yuka
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
akira
Reisde met familie
14 apr 2024
Positief: Personeel en service
akira
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Asami
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asami
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
IKUKO
Zakenreiziger
10 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IKUKO
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
便利
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Attila
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attila
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
K
16 okt 2023
K
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Yusuke, Saitama
22 sep 2023
Yusuke
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
小さくてもオールインワンのホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Rafal
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafal
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Masashi
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masashi
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshinori
Reisde met partner
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
5 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Ikuyo
Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikuyo
3 nachten verbleven in juli 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Autoverhuur
Pakketten