Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Acqueviole, Milazzo, ME, 98057
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel San Michele
Hotel San Michele
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 132 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Milazzo Milazzo
Hotel Hotel Milazzo Milazzo
Milazzo Hotel Milazzo Hotel
Hotel Hotel Milazzo
Hotel Milazzo Hotel
Hotel Milazzo Milazzo
Hotel Milazzo Hotel Milazzo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Milazzo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Luca
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Dario
14 sep 2023
Dario
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Alexey
22 dec 2021
Alexey
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Annick
24 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annick
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Yannick
Reisde met familie
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel sympathique et agréable
Yannick
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Regis
4 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel loin de tout
Regis
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Michele
Zakenreiziger
25 jun 2021
Positief: Netheid
Michele
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Giancarlo
Zakenreiziger
22 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giancarlo
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Marco, Torino
Reisde met partner
2 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
4 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Basilio Tindaro
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basilio Tindaro
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Marzio
Zakenreiziger
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marzio
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
giuseppe
Reisde met familie
12 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
giuseppe
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Andrew, Santa Cruz
Reisde met een groep, Reisde met familie
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
J
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Damián, Barcelona
Reisde met familie
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damián
1 nacht verbleven in augustus 2019