Aluma Bakfar

Hotel met gratis parkeerplaatsen in Regionale Raad van Mevo'ot HaHermon

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aluma Bakfar

Familie huisje | Woonruimte | Flatscreentelevisie
Familie huisje
Familie huisje
Tuin
Serveert ontbijt

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Villa, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
7 slaapkamers
7 badkamers
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Woonkamer
  • 7 slaapkamers
  • Max. aantal: 14
  • 7 tweepersoonsbedden

Villa

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
7 slaapkamers
8 badkamers
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Woonkamer
  • 7 slaapkamers
  • Uitzicht op het park
  • Max. aantal: 22
  • 7 tweepersoonsbedden, 2 tweepersoons zetelbedden en 2 queensize zetelbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Meshek 97,, RAMOT NAFTALI, NAY, 1383000

Over deze accommodatie

Aluma Bakfar

Hoogtepunten van de accommodatie
Aluma Bakfar biedt onder andere een tuin en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en conciërgeservice
  • Barbecues en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Aluma Bakfar bieden volop comfort dankzij airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 20 voor volwassenen en USD 20 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 20 voor volwassenen en USD 20 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aluma Bakfar Hotel Ramot Naftaly
Aluma Bakfar
Aluma Bakfar Hotel Ramot
Aluma Bakfar Hotel
Aluma Bakfar Ramot
Aluma Bakfar Galilee Inn Ramot Naftali Israel
Aluma Bakfar Hotel Ramot Naftali
Aluma Bakfar Ramot Naftali
Aluma Bakfar Hotel
Olive Ramot Naftaly
Aluma Bakfar RAMOT NAFTALI
Aluma Bakfar Hotel RAMOT NAFTALI

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aluma Bakfar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Aluma Bakfar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Aluma Bakfar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Aluma Bakfar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Aluma Bakfar?

Dit hotel in Regionale Raad van Mevo'ot HaHermon ligt op 10 minuten wandelen van Ramot Naftaly Winery en Amram Winery. Ook Fort Nabi Yusha en Nationaal park Tel Kedesh liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Aluma Bakfar

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 6 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The room was really spacious and had a lovely private patio area. Staff was unavailable so check-in took over half an hour.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Liron

בסה"כ חוויה טובה

היתה לנו חופשה משפחתית כיפית. החוויה מהמלון הייתה בסה"כ טובה, אך לא מצויינת. הסוויטה הצרפתית היא למעשה עליית הגג של הוילה הראשית. מתוקף כך התקרה נמוכה באיזורים מסויימים, ואם הוילה רועשת אז שומעים זאת למעלה. יש לסוויטה חנייה צמודה ופרטית, ג'קוזי פרטי ובריכה נוספת קטנה יותר וקרובה יותר (לא פרטית). יש כניסה נפרדת לסוויטה, ויש גרם מדרגות עץ. מאחר והכל בנוי מעץ, יש מעט חריקות ורעשים מהציוד במטבחון. רמת הנקיון הייתה מספקת למרות שהרהיטים מיושנים ומעט בלויים. ארוחת הבוקר דיי פשוטה ובסיסית, אך מספקת. בחלל ארוחת הבוקר יש פסנתר, אשר מספק תעסוקה טובה לילדים אך גם רועש בסוויטה שלמעלה אם מנגנים מאוחר בלילה. האיזור מהמם ביופיו ויש המון אפשרויות לטיולים בסביבה, כמובן במרחק נסיעה.
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

shelley

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

פנינה מוזנחת

כואב הלב לראות איך מזניחים השקעה כל כך גדולה. הבקתה והמתחם מעוצבים מדהים, עבודת נגרות משגעת, עיצוב כפרי חמים ופריטי נוי יפים, אבל, בלטו לעין ספה מטונפת ומפורעשת באמצע החדר מלמבדה אין איפה לשבת ולא נותר לנו אלא לכסותה בסדין על מנת לשבת, מנורה שבורה, חריונים על ריהוט הגן, ציפה שלא תואמת למיטה בגודלה, שטיחים מטונפים וקירות מוכתמים. ממש ממש חבל. ארוחת הבוקר הייתה בסדר, אבל חבל שכונת האספרסו לא עבדה ושהרצפה הייתה דביקה ומלוכלכת.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

חדרים יפים, שירות גרוע

הזמנו חדר ברגע האחרון דרך האתר. כשהגענו לא היה להם מושג שאנחנו צפויים להגיע ולקח הרבה זמן עד שהחדר היה מוכן. לאחר כל ההמתנה קיבלנו לחדר עם ג'קוזי קר. הוסבר לנו שמשום שהם לא ידעו מראש שאנחנו מגיעים, החליפו את המים באותו היום בג'קוזי וצריך לחכות שעה עד שהמים יתחממו. לאחר שלוש שעות, כשהמים עדיין לא התחממו פנינו לקבלה שוב. הפקידה אפשרה לנו להשתמש בג'קוזי של החדר לידנו, שהיה פנוי. הלכנו ביחד לבדוק אותו, אך גם הוא היה קר! זה לא הפריע לפקידה להבטיח שתוך שעה הוא יתחמם. כמובן שזה לא קרה. רק למחרת בבוקר הג'קוזי סיים להתחמם. לאחר שהתלוננו הובטח ליתנו לנו שובר לספא כפיצוי. מאז עבר חודש ולא קיבלנו את השובר.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service