Tecnohotel Casa Villamar
Koloniale accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Tecnohotel Casa Villamar





Beoordelingen
8,6 op 10 – 
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Satellietzenders 
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Aparte slaapkamer 
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Misschien vind je dit ook leuk

Crowne Plaza Merida by IHG
Colonia Campestre
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 455 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 21, Between Calle 54 and 56, Colonia Ismael Garcia, Progreso, YUC, 97404
Over deze accommodatie
Tecnohotel Casa Villamar
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Playa Linda
Hotel Playa Linda
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.4 van 10, Zeer goed, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer MXN 120–250 voor volwassenen en MXN 120–180 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Er is ter plaatse beperkt warm water beschikbaar. 
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur 
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan. 
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tecnohotel Casa Villamar Hotel Progreso
Tecnohotel Casa Villamar Hotel
Tecnohotel Casa Villamar Progreso
Tecnohotel Casa Villamar
Tecnohotel Casa Villamar Hotel
Tecnohotel Casa Villamar Progreso
Collection O Tecnohotel Casa Villamar
Tecnohotel Casa Villamar Hotel Progreso
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tecnohotel Casa Villamar
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Pancho
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pancho
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Flavio
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flavio
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Sergio
6 okt 2025
Sergio
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Fernanda
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernanda
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Juan
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
John
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
José Ulises
7 aug 2025
José Ulises
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karla
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karla
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CRISTINA
Zakenreiziger
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

CRISTINA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mishelle
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mishelle
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carolina Leticia Burgos
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolina Leticia Burgos
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Holly
28 jun 2025
Nice location
Holly
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eduardo
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Eduardo
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ALICIA ESTHER
Reisde met familie
16 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALICIA ESTHER
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alma
13 jun 2025
Alma
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Noboru, San Antonio
31 mei 2025
Noboru
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
24 mei 2025
Michael
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Edson
11 mei 2025
Edson
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
RAUL
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAUL
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ma Astrid
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ma Astrid
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUAN CARLOS
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUAN CARLOS
1 nacht verbleven in april 2025

















