Gran Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 9 minuten stappen van Plaza Botero
Fotogalerie voor Gran Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 54 No 45 - 92, Medellín, Antioquia, 50012
Over deze accommodatie
Gran Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Apartahotel Medellin
Apartahotel Medellin
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.6 van 10, Goed, 98 beoordelingen
De prijs is € 34
13 nov - 14 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 80000 per kamer (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gran Hotel Medellin
Gran Medellin
Gran Hotel Hotel
Gran Hotel Medellín
Gran Hotel Hotel Medellín
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gran Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Ahmed
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marcel
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marcel
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel
13 aug 2025
Daniel
4 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Robert
20 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yiver Milena
12 aug 2024
Yiver Milena
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Angel
1 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angel
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
14 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 feb 2021
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
niko
29 jan 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location NO POOL
niko
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
michael
16 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michael
8 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Giuseppe
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo albergo in ottima zona




Giuseppe
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Mariano
Reisde met partner
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariano
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Andres
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buen hotel
Andres
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Ivan, Miami, Florida
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Caresse, Willemstad
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caresse
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
octavio
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correcta experiencia
octavio
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel tiene un desayuno sin variedad..
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Option in Downtown
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
jens, Erfurt
6 mrt 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in zentraler Lage, leider
jens
2 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
bhaskar
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 days stay at GH
bhaskar
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Andrea
16 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
1 nacht verbleven in oktober 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
choose another hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2017








