Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Matsushima Hotel Waraku





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

38-21 Dochinhama Matsushima, Matsushima, Miyagi-ken , 981-0213
Over deze accommodatie
Matsushima Hotel Waraku
Gelijkaardige accommodaties

Shintomi-tei
Shintomi-tei
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 136 beoordelingen
De prijs is € 142
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL WARAKU
MATSUSHIMA WARAKU
MATSUSHIMA HOTEL WARAKU Ryokan
MATSUSHIMA HOTEL WARAKU Matsushima
MATSUSHIMA HOTEL WARAKU Ryokan Matsushima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Matsushima Hotel Waraku
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
16 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
yair
10 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yair
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
KIYOMI
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIYOMI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
AKIHISA
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
松島海岸のロケーション
AKIHISA
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
hiroshi
29 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroshi
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
narice, 大阪
Zakenreiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
narice
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Mathias Lyngby
21 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mathias Lyngby
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
WeiKai
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WeiKai
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
MIU LING DORIS
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIU LING DORIS
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
街灯のランプ
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
街灯のランプ
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
gary
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gary
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Julie, Sunshine Coast Qld Australia
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お風呂が良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Xian
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xian
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Kerry
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice enough for a place to sleep
Kerry
1 nacht verbleven in april 2018