Ten Ten Temari

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het vlonderpad met gratis ontbijt en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ten Ten Temari

Traditionele kamer | Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Exterieur
Traditionele kamer | Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Traditionele kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoons futon
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
73 Chidori-cho, Matsue, Shimane, 690-0852

In de buurt

  • Shijimikan-museum - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kasteel van Matsue - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Oude Okudani-woning van de Universiteit van Shimane - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Tamatsukuri Onsen - 9 min. rijden - 9.6 km
  • Warme Bron van Tamatsukuri - 9 min. rijden - 10.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Matsue - 8 min. rijden
  • Izumo (IZO) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪こ根っこや - ‬6 min. wandelen
  • ‪担々麺 ほうさい - ‬13 min. wandelen
  • ‪ふなつ出雲そば - ‬16 min. wandelen
  • ‪珈琲館湖北店 - ‬15 min. wandelen
  • ‪喫茶MG - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ten Ten Temari

Hotel in Matsue Shinjiko Onsen
Geniet van een gratis Japans ontbijt, een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en een restaurant bij Ten Ten Temari. Verwen jezelf met wellness, zoals aromatherapie, een lichaamsbehandeling of een gezichtsbehandeling. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Warmwaterbronnen ter plaatse, een automaat en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Ten Ten Temari hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gemeenschappelijke badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis Japans ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan een meer
  • Aan het vlonderpad/de promenade

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Aromatherapie
  • Gezichtsbehandelingen
  • Het openbare badhuis is geopend van 06.00 uur tot 23.00 uur
  • Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1966

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gemeenschappelijke badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3240

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3240

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ten Ten Temari Inn Matsue
Ten Ten Temari Inn
Ten Ten Temari Matsue
Ten Ten Temari Hotel
Ten Ten Temari Matsue
Ten Ten Temari Hotel Matsue

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ten Ten Temari?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ten Ten Temari voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ten Ten Temari inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ten Ten Temari uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Voor een bedrag van JPY 3240 kun je laat uitchecken.

Waar staat Ten Ten Temari?

Dit wellness hotel ligt in Matsue Shinjiko Onsen, op 10 minuten wandelen van Shijimikan-museum en Chidori Minami-park. Ook Gesshoji-tempel en Shinjiko Ohashi-brug liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Ten Ten Temari

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 136 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

一希

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
予約時のお値段との多少の前後はありましたがとても丁寧な接客にお部屋館内全体が可愛くてとても癒されました!お部屋にあったマッサージマシーンと朝食の鯖が本当に美味しくて最高でした!
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

shinichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は広く、窓が大きいので宍道湖が一望できます。ロケーションはいいです。 風呂も露天五右衛門風呂があります。 ぬるかったですが…。 朝食付きでむすびは美味しいです。 味噌は、アサリです。 真隣にコンビニがあり便利です。 駅からちょい遠いですが、駐車場が敷地内にあるので助かります。
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

HIROTSUGU

Positief: Personeel en service, comfort kamer

心地よい

細かい部分のおもてなしが気持ちよく過ごさせていただくのに心地よい程度で良かったです。
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

SHINTARO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

shinichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
穴道湖そばでよく見えます。 露天もあり快適です。  セブンも近いです。
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

音と食事

朝食が2日とも同じ。周りの部屋から音がよく聞こえる。
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も広くて、朝食も美味しいかったです。
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

MISATO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

maayuki

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Masaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
電子レンジがなかった 窓の手垢汚れ 自販機の飲み物の種類が微妙 もう少し種類を増やして欲しい 温泉は湯加減がちょうどよかった
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
昔、テレビで紹介されていたので泊まったが、施設がかなり老朽化していて、値段に見合っておらずがっかりした。部屋に露天風呂があるのはよかった。夕食の提供をしてないとのことでびっくりした。
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

良くない部屋

隣の会話が聞こえるくらい壁が薄い。 部屋に入った瞬間に匂いが気になりました。
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
祖母宅へ帰省する際に利用させて頂きました。 3歳1歳の子連れで利用したのですが、布団がシングル2つしか敷かれておらず、押入れにある布団を利用しようとしたら、シーツか無かったのでフロントに連絡すると、1100円かかるとの事。2泊したのでトータル2200円かかりました。旅館自体がとても古くて全体的に汚く、トイレとお風呂は別れているものの洗面台が無く不便でした。接客は悪くありませんでしたが、この宿でこの値段なのかと思ってしまいました。
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

MM, 関西

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく、段差が多い。 掃除ができてないのか、ほこりだらけ
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

ritsu, 福岡

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
金額と施設やサービスの釣り合いが取れていない
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
素敵なお部屋で良かったです。
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018