Hotel Turiec
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt in Martin
Fotogalerie voor Hotel Turiec





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Comfort Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A. Sokolíka 2, Martin, 3601
Over deze accommodatie
Hotel Turiec
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Château Gbelany
Hotel Château Gbelany
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 51 beoordelingen
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 45 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten van minder dan 12 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 17 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Turiec Property MARTIN
Turiec Property
Turiec MARTIN
Hotel Turiec Martin
Turiec Martin
Hotel Hotel Turiec Martin
Martin Hotel Turiec Hotel
Hotel Hotel Turiec
Turiec
Hotel Turiec Hotel
Hotel Turiec Martin
Hotel Turiec Hotel Martin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Turiec
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met een groep
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Goran
Zakenreiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goran
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
David
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Fabrizio
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabrizio
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Aneta
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aneta
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Branislav
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Branislav
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Javier
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javier
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Aneta
7 mei 2025
Aneta
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aneta
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aneta
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
15 dec 2024
Christian
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
26 okt 2024
Peter
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Krzysztof
Zakenreiziger
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krzysztof
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kristin
22 sep 2024
Kristin
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met familie
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Steinunn
Reisde met familie
11 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steinunn
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
18 aug 2024
Jan
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
JOONGSEOB
Zakenreiziger
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
JOONGSEOB
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
NILS
6 jul 2024
NILS
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Fredrik
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fredrik
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kyösti
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business hotelli

Kyösti
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel restaurant is excellent
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ida
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ida
1 nacht verbleven in januari 2024






