3 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Aqua Mirage Club & Aqua Parc - All Inclusive

4 out of 5
Aqua Mirage Club & Aqua Parc - All Inclusive
Km 5, Route de Tahanaout, Marrakech

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 420 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 335 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 134 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 72 van 1011 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raphaël

6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Inas Khelifi op 27 jan 2024
Cher Raphaël,Nous vous remercions pour votre retour positif.Aqua Mirage Team

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lief en vriendelijk personeel
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 3 jan 2024
Dear Sabrina,Thank you for your positive feedback and the compliments about our staff. We truly appreciate your kind words.Aqua Mirage Team

4/10 – Matig

Nadia

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Waterpark didn’t has all slides open.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Inas Khelifi op 9 dec 2023
Dear Nadia,Please note that our Aqua Park operates year-round, and during the winter season, the slides are available upon request. You can approach any of our lifeguards, and they will be happy to assist by activating the slides for your enjoyment. We appreciate your feedback and hope to provide an improved experience on your next visit.Aqua Mirage Team

10/10 – Uitstekend

Rachid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor kinderen die hebben zich echt vermaakt in het waterpark.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 21 okt 2023
Geachte mevrouw Rachid,Wij waarderen uw positieve feedback en kijken reikhalzend uit naar uw terugkeer naar ons hotel voor uw komende vakantie.Hartelijke groeten,Aqua Mirage Team

10/10 – Uitstekend

Zahid

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Inas Khelifi op 8 nov 2023
Dear Zahid,Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you again soon.Aqua Mirage Team

8/10 – Goed

Laïla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Inas Khelifi op 12 aug 2023
Dear Laïla,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit to the city. Aqua Mirage Team

10/10 – Uitstekend

yasmina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is geweldig !
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Nous zijn verheugd te horen dat je een geweldige tijd hebt gehad! Jouw enthousiasme wordt zeer op prijs gesteld. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Aqua Mirage voor een even geweldige, zo niet betere, ervaring.Met vriendelijke groet,Het Aqua Mirage Team

8/10 – Goed

Yassine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf gehad!
Wij hebben het als een zeer aangename verblijf ervaren! Personeel in het restaurant zijn toppers en het eten is heerlijk en goed op temperatuur! Enige wat we jammer vinden is dat zowel de fotograaf als het entertainment Team gericht is op de engelse mensen die ook aanwezig zijn in het resort. Wij als Marokkanen werden links gelaten! Had graag gezien dat daar geen onderscheid in wordt gemaakt! Wij zijn namelijk als Nederlanders in Marokko met een Marokkaans achtergrond ook toeristen in eigen land! Verder was het echt top!!!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Beste Yassine,Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring na uw verblijf bij ons. We zijn verheugd te horen dat u een zeer aangename tijd hebt gehad en hebt genoten van onze heerlijke keuken en de attente service van ons restaurantpersoneel. We willen nogmaals benadrukken dat we bij ons absoluut geen onderscheid maken tussen de nationaliteiten van onze gewaardeerde gasten en streven naar een gastvrije en inclusieve sfeer voor iedereen, in overeenstemming met onze kernprincipes. Uw feedback over de focus van de fotograaf en het animatieteam is opgemerkt, en we zullen eraan werken om ervoor te zorgen dat elke gast zich welkom en gewaardeerd voelt. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle opmerkingen, en we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen bij Aqua Mirage tijdens uw toekomstige uitstapjes.Met vriendelijke groet,Het Aqua Mirage Team

8/10 – Goed

Majda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very nice. The staff is very friendly, The food is good.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Dear Majda,Thank you for your positive review! We're glad you enjoyed your stay, our friendly staff, and the good food.Best regards,Aqua Mirage Team

6/10 – Redelijk

Youssef

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Inas Khelifi op 11 aug 2023
Dear Youssef,Thank you for sharing your experience and rating us with 6 out of 10. Your feedback holds significant importance for us, as it enables us to gain insights into how we can elevate our services and exceed your expectations more effectively.It's gratifying to note that your overall encounter was favorable, although we're also aware that there exist opportunities for us to enhance certain aspects further, ensuring an even more exceptional experience.We hope you will consider returning in the future, so that we can provide you with an experience that fully meets your expectations.Aqua Mirage Team

6/10 – Redelijk

Hanan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning staff was really professional as well as the kitchen staff and the Life guards. The reception was a deception (our room card did not work and we had to go to thé réception four times to dolce the problem) as well as the life shows. Exemple: the folklore show was in reality an attempt to an oriental show. I really expected to see some Moroccan folklore.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Dear Hanane,Thank you for sharing your feedback on your recent stay at Aqua Mirage. We're pleased to hear that you found our cleaning and kitchen staff, as well as our lifeguards, to be professional and attentive. However, we apologize for any inconvenience you faced with the reception and room card issue. We appreciate your insights and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved and more enjoyable stay in the future.Best regards,Aqua Mirage Team

8/10 – Goed

MELISSA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kindvriendelijk hotel
Leuk verblijf om met de kinderen te doen. Eten was ook lekker, soms wel wat druk in het restaurant.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Beste Melissa,Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw familieverblijf en dat u genoten heeft van onze keuken. Uw bezorgdheid over voedselverspilling is belangrijk voor ons en we doen er alles aan om dit te verbeteren en tegelijkertijd een plezierige ervaring voor onze klanten te bieden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Aqua Mirage.Met vriendelijke groeten,Het Aqua Mirage-team

6/10 – Redelijk

SAID

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
De chef-kok Boujemaa krijgt van ons een 11/10 voor het eten! Het eten was uitstekend! Het personeel was ook lief. De kamers waren netjes. Helaas vonden we de thema’s savonds niet helemaal passen in de Marokkaanse sfeer. Muziek was te luid en er liepen te veel zatlappen.( consumptie van alcohol is extreem en de geur is niet aangenaam)
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Azenzoul Ouiame op 10 aug 2023
Beste zei,We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze uitzonderlijke keuken en dat Chef Boujemaa aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw tevredenheid over de netheid van onze kamers en de vriendelijkheid van ons personeel verwarmt ons hart.We nemen nota van uw opmerkingen over de thema's van de avond en de Marokkaanse sfeer. Uw opmerkingen zijn waardevol en helpen ons onze aanbiedingen te verbeteren om beter aan uw verwachtingen te voldoen.Bedankt voor uw bezoek en we hopen dat u ons nog een kans geeft om indruk op u te maken tijdens uw volgende verblijf in Aqua Mirage.Met vriendelijke groeten,Aqua Mirage-team

8/10 – Goed

Waqas

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Overall a good resort
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Marketing & Communication team op 2 mei 2023
Dear Waqas,Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech ! It's great to hear that you had a fantastic stay with us.We look forward to welcoming you back soon !

10/10 – Uitstekend

Z.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles aan dit ressort is FANTASTISCH. Onze vlucht was flink vertraagd, dus we kwamen om 01.30 ‘s ochtends aan. We werden hartelijk welkom geheten, maar de kers op de taart was dat ze voor ons wat van het diner hadden bewaard. Zo attent. En dat zette de toon. Niets was geen enkel personeelslid teveel. Van de tuinman tot het animatieteam. Elke dag was er ook veel, gevarieerd en heerlijk eten! Wij bevelen dit ressort aan iedereen aan en zullen zeker terugkomen.
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Marketing & Communication team op 2 mei 2023
Dear guest, Ludovic,Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech ! We are delighted to hear that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back soon !

10/10 – Uitstekend

Mustapha

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top accommodatie! Niks op aan te merken, genoeg te doen. Kids vermaakten zich ook. Personeel is top, eten was top! Is zeker het geld waard, en zeker voor herhaling vatbaar.
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van La Direction de l'établissement op 6 mrt 2023
Dear Mustapha,Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech !We thank you for taking the time to share your rating of your experience at our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel.Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Emad

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De glijbanen waren leuk voor de kinderen. Veel stank!!
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van La Direction de l'établissement op 1 nov 2022
Dear Emad,We are saddened to read that your stay at the Aqua Mirage Marrakech was not up to your expectations despite the efforts made by our teams to satisfy you as much as possible. We hope you have enjoyed it a little at least. Most of our guests loved their holiday at our hotel, but of course, it is impossible to please everyone.We hope you got home well.Best regards.

6/10 – Redelijk

Roos

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Harde bedden, maar wel netjes allemaal. Deed me wel zeer hoeveel eten er verspild wordt
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van La Direction de l'établissement op 24 okt 2022
Dear Roos,Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech !We thank you for taking the time to share your rating of your experience at our hotel.We take note of your remark and will try, as usual, to improve.We are very much looking forward to seeing you again soon.

8/10 – Goed

Saida

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van La Direction de l'établissement op 25 mrt 2024
Cher(e) Saida,Merci d'avoir choisi Aqua Mirage Marrakech !Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel vous a plu et espérons que vous y avez passé un agréable séjour.Au plaisir de vous revoir parmi nous bientôt.

10/10 – Uitstekend

Karima

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb een geweldige vakantie gehad. Alles was naar wens! Ik vind het een geweldige hotel.
11 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van La Direction de l'établissement op 3 aug 2022
Dear Karima, Thank you for choosing the Aqua Mirage Marrakech! We thank you for taking the time to share your rating of your experience at our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Talha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht. Wij raden het niemand aan. Vooral de personen die bij de receptie staan zijn rampzalig, onvriendelijk en totaal geen respect. Vooral de persoon die Chakir heet. Hij wilde uit het niets met allerlei smoesjes extra geld voor ons voor het uitchecken. Wij hebben een dag eerder de hotel vertalen omdat het echt rampzalig was.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Aqua Mirage Team op 25 okt 2021
Dear Talha, Thank you for taking time to share your opinion. We are saddened to read that your stay at the Aqua Mirage was not up to your expectations despite the efforts made by our teams to satisfy you as much as possible. However, we take note of your remarks and will try, as usual, to improve. Best regards.

4/10 – Matig

Arjan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Eten goed kamers slecht
Staat van hotelkamers is zeer slecht wat echt zonde is want eten is echt heel erg goed
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Aqua Mirage Team op 25 okt 2021
Dear Arjan, Thank you for taking time to share your opinion. We hope that you enjoyed your stay among us a little at least. We take good note of your remark and will try, as usual, to improve. We hope you got home well.

10/10 – Uitstekend

Nour Edinne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed hotel. We komen nog terug. Zeker een aanrader.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Aqua Mirage Team op 22 okt 2021
Dear Nour Edinne, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech ! Thank you for taking time to share your opinion and for your lovely words towards our hotel. We are glad to know that you had a great stay among us and that our teams' efforts pay off. We are very much looking forward to seeing you again soon. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Mimoun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Aqua Mirage Team op 17 sep 2021
Cher Mimoun, Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech ! Nous vous remercions pour la note que vous nous avez accordée. Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel vous a plu et espérons que vous y avez passé d'agréables moments. Au plaisir de vous revoir parmi nous très prochainement. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Naual

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top resort
4 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Aqua Mirage Team op 5 feb 2021
Chère Naual, Merci d'avoir choisi de séjourner à l'Aqua Mirage Marrakech. Quel plaisir de savoir que vous y avez passé un excellent séjour ! Nous espérons avoir la chance de vous revoir très bientôt. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is de 3de keer dat ik naar dit hotel ga en ik ben steeds tevreden na mijn reis. Ik vind niets negatiefs te vertellen over dit hotel. De kamers zijn zeer mooi en netjes, het eten is heerlijk en ook ruime keuze. Het personeel is super vriendelijk en de animators zijn geweldig. Alleen maar positief! Een aanrader voor volwassenen en kinderen aangezien er ook animatie is voor kinderen en het aquapark is zo wel voor groot en klein! Ik ga zeker terug!
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Marketing & Communication Manager op 17 mrt 2020
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are delighted to know you had a great time here with us! Thank you for your trust. We hope to see you soon again. Regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Het hotel is van de regels, dat is niet erg maar dan moeten zij zich er ook aan houden. Wij kwamen rond 11.30 uur aan in dit hotel en er werd gezegd dat we 15.00 uur de kamer pas in mochten . Dit was ook geen probleem omdat we dit ook wisten. Toen we drie uur de sleutel van de kamer kregen en naar ons hotel kamer gingen was onze kamer niet eens klaar , moesten nog een kwartier op de gang wachten. Regels zijn regels maar zorg dan zelf ook dat je ze na leeft. Als je s middags gaat douchen is de waterstraal heel klein, echt een piesstraal omdat er meer mensen dat tegelijk onder de douche staan .Op de receptie na is de rest van het personeel top. De accommodatie is groots op gezet, dus veel loop werk. Het hotel ligt ongeveer 20 min buiten Marrakesh, dit is goed te doen met de taxi of met de bus die je bij het hotel kan boeken. Het eten en drinken in het hotel is goed te noemen, zeer vriendelijke obers zowel binnen als buiten bij het zwembad. Veder is het hotel slecht in informatie geven over waar je kan eten en drinken,( dit moet je zelf uitzoeken) en als je weg gaat waar je nog even kan douchen. De informatie die we kregen was van hoe laat je op je kamer mag en hoe laat je er weer uit moest op de dag van vertrek. Ik hoop dat ze dit gaan verbeteren. Verder hebben wij hier een leuke tijd gehad. En Marrakesh blijft de moeite waard om te bezoeken.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Marketing & Communication Manager op 2 mrt 2020
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are happy to read that you had a good time here with us! Thank you for your trust. However, we are truly sorry if you had to wait 15 minutes before to get your room. We hope this did not stop you from enjoying the rest of your holiday. Looking forward to seeing you soon again, Best regards.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super super
super leuk hotel ga er al 6 jaar achter elkaar .super goed animatie team.eten super lekker . avond schow super N ik ga er graag terug want we zijn een grote familie geworden . ik raad deze accommodatie zeker aan . patrick christiaens
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 25 nov 2019
Dear Patrick, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are glad to know you had a good time here! Looking forward to seeing you soon again. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 23 okt 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are delighted to know you had a great time here! We hope to see you soon again. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Veel faciliteiten met name zwembaden. Vond kamers tegenvallen, beetje oud. Personeel buiten restaurant was niet bijzonder vriendelijk.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 14 okt 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are delighted to read you had a wonderful time here! Looking forward to seeing you again. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 4 okt 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are delighted to read you had a wonderful time here! Looking forward to seeing you soon again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gevarriëerd eten, vriendelijk/eerlijk personeel, uitmuntende team die zorg draagt voor dagelijkse leuke evenementen/aktiviteiten. Top top top was m’n ketting kwijt geraakt en de roomservice had het gevonden, herkende de ketting en gaf het weer eerlijk aan mij terug. Schoon netjes uitmuntend zeer tevreden kom zeker terug
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 19 aug 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are glad to know you had a wonderful time here! We hope to have the chance to see you soon again. Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 8 aug 2019
Cher client, Merci d'avoir choisi de séjourner dans notre hôtel. Nous espérons que vous avez passé un superbe séjour ici. Cordialement.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Marketing & Communication Manager op 29 jul 2019
Dear guest, Thank you for taking time to leave us a review. We are sorry to read that you did not have a good experience at our hotel. We are also surprised, as the vast majority of our guests spend a lovely time here... but it is difficult to achieve unanimity. We hope you got home well.

6/10 – Redelijk

Barbara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un personnel très à l’écoute et très sympathique Un parc tres beau et une piscine calme très belle
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 26 mei 2024
Chère Barbara,Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour agréable parmi nous. Nous nous efforçons toujours de fournir un service attentionné et chaleureux à nos clients. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

10/10 – Uitstekend

frédéric

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les piscines mises a disposition et l'Aqua Parc
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 26 mei 2024
Cher Frédéric, Merci beaucoup pour votre commentaire positifs! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au sein de notre hôtel AQUA MIRAGE. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience encore meilleure. Merci encore pour votre soutien continu.

4/10 – Matig

Mohamed-Amine

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauvaise expérience dans cette hôtel, si vous souhaitez vous reposer c'est impossible. Les bruits sont incessants et personne ne respecte la tranquillité la nuit. Entre 1h du matin et 6h c'est le seul moment où vous pouvez espérer ne pas être dérangé. Au niveau de la chambre c’est vraiment pas terrible, ne correspond pas du tout à la description de la réservation. En mauvaise état. Odeur désagréable dans les WC et odeur de peinture dans la chambre ! En revanche c’est bien pour les enfants l’Aquaparc et les activités.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 25 mei 2024
Cher Mohammed-Amine, Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour parmi nous ne correspondait pas à vos attentes. Nous prenons très au sérieux vos commentaires concernant les nuisances sonores et l'état de la chambre. Nous allons immédiatement enquêter sur ces problèmes et prendre des mesures pour les résoudre afin d'améliorer l'expérience de nos clients à l'avenir. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations pour enfants et l'Aqua parc. Nous espérons avoir une autre occasion de vous accueillir et de vous offrir une expérience plus positive. Si vous souhaitez discuter davantage de votre séjour ou partager d'autres commentaires, n'hésitez pas à nous contacter directement. Merci de nous avoir informés de vos impressions.

2/10 – Ontzettend slecht

Priyanka, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Food poisoning twice in one stay for my husband and two year old. Staff not very engaged and quite awkward when they do talk to us. Water park section is nice. However, I will say it's the only offering. Lots of wasps around the park due to a lack of cleaning up around the pools. I only saw one cleaner during the whole week around the pools. Food is poor, all about quantity and no quality. Unfortunately, you cannot even drink through it as the alcohol is very poor tasting, the spirits have definitely been weakened or replaced with something else, they would poor for over 10 seconds and I wouldn't even taste the alcohol in my drink. Would avoid the wine altogether. Also found that no-one gave us the low down on the hotel, events and where to go so we discovered the little things too late. Very disappointing.
7 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Issam

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, it was a pleasant experience. The dining options were excellent. The water aqua club was great. The animation team was diverse and entertaining. However, there are some areas that need improvement, particularly in the recruitment and training of some service staff. While some staff members were professional and courteous, others nearly ruined our overall experience. For example, Amal, who was responsible for towel service near the pool, was extremely rude and refused to exchange our dirty towels that had been there for more than two days. She even suggested that we could complain to the director if we were unhappy, which was an unnecessary and unprofessional response. Another instance involved Mouad at the reception, who denied receiving our booking comments from Expedia even after we showed him proof. Fortunately, the guest service team intervened and showed him how to retrieve the comments. Investing in high-quality staff can elevate this hotel to become one of the best.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 24 mei 2024
Dear Issam,Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We're delighted to hear that you found your overall experience at our hotel pleasant, enjoyed our dining options, and had a great time at the Aqua Park. We also appreciate your positive comments about our animation team.However, we're truly sorry to learn about the instances where our service fell short of your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the behavior of some of our staff members. We take your feedback seriously and will address these issues with our team to ensure that such incidents are not repeated in the future.We're grateful for your constructive criticism, as it helps us identify areas where we can enhance the guest experience. We are committed to investing in our staff to deliver exceptional service and create memorable stays for our guests.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the outstanding service you deserve.

8/10 – Goed

Salma

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m going to start by saying this hotel was really great in every single way EXCEPT the spa receptionist/manager. She lacked basic customer service skills - rude and unwilling to accept she got my treatment time wrong. Blamed it on me, told me I was late and make the experience stressful to be honest. What a shame! The rest of the staff were fab, and the food was delicious, facilities spot on and couldn’t fault a thing.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 22 mei 2024
Dear Salma,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our hotel. While we're delighted to hear that you found our overall experience to be great, we're truly sorry to learn about the disappointment you encountered during your spa visit.Please accept our sincere apologies for the lapse in service provided. While the spa operates independently, we understand that your experience reflects on our establishment as a whole, and we take your feedback seriously.Rest assured, we will communicate your concerns with the spa management to ensure that incidents like this are addressed promptly and measures are taken to improve the customer service experience for all guests.We're thrilled to hear that the rest of our staff left a positive impression on you and that you enjoyed our delicious food and facilities. It's our aim to provide each guest with a memorable and stress-free stay, and we regret that this was not entirely reflected during your spa visit.We appreciate your understanding and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Should you decide to return, please do not hesitate to contact us directly, and we will ensure that your next stay is nothing short of exceptional.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

john, Leek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If i could give 6 stars for the staff i would. Morocco is fast becoming the number 1 tourist destination with investment in luxury hotels marrakech is no exception...This hotel is a little out of town but has an excellent local bus service or taxis. The park and hotel are clean and safe. A special mention should go the the grounds team who design an keep the fardens. If like me an elderly traveller you need space away from the family area. This is catered for with a fantastic adults only pool and separate dinning room. . Love this hotel.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 22 mei 2024
Dear John,Thank you ever so much for your incredibly kind words and for taking the time to share your experience at our hotel. We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff left such a positive impression on you.It's truly heartening to know that our efforts to create a welcoming and comfortable environment for all our guests, including elderly travelers like yourself, have been appreciated. We take great pride in our facilities, and we're thrilled that you found our adults-only pool and separate dining area to be to your liking.Your compliments about our grounds team and the overall cleanliness and safety of the park and hotel mean a great deal to us. We're constantly striving to maintain the highest standards, and it's wonderful to hear that our efforts have not gone unnoticed.Indeed, Morocco is a treasure trove of culture and beauty, and we're thrilled to play a part in showcasing its allure to visitors like yourself. Your recommendation means the world to us, and we can't wait to welcome you back for another unforgettable stay in Marrakech.If there's anything we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. Until then, we wish you safe travels and many more incredible adventures.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

andres

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
El personal de recepción, no ayido a nada. Solo quieren dinero, por cualquier fsvor
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 22 mei 2024
Dear Andres,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We genuinely regret to learn of your dissatisfaction and apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We understand the importance of feeling valued as a guest, and we assure you that our primary goal is to ensure your comfort and satisfaction throughout your stay. Your feedback serves as a valuable opportunity for us to improve, and we are committed to taking the necessary steps to prevent similar issues from occurring in the future.We sincerely hope that you will consider giving us another chance to exceed your expectations during your next visit to Aqua Mirage Hotel. If there is anything further we can do to make amends, please do not hesitate to contact us directly.Thank you once again for bringing your concerns to our attention. We appreciate your feedback and the opportunity to improve our services.

8/10 – Goed

Benjamin Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our time there
8 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 21 mei 2024
Dear Thomas, Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech! Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you had a plaisant experience in our hotel. We look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Matig

Maxime Christophe

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gros problème d'isolation sonore dans l'hôtel. Le bruit est un vrai problème dans cet établissement, les clients ne font absolument aucun effort pour respecter la tranquillité des autres. Si vous comptez dormir avant 00H30 changez d'hôtel. Ou si vous aimez dormir le matin, dès 6H vous entendrez des discussions comme si vous y preniez part. Même à la piscine dite "calme", vous entendez le son assourdissant de la piscine animée. Malgré un personnel très gentil et disponible, lorsque les réflexions sont faites pour le bruit même à 1H du matin, aucun effort n'est fait. En fin de séjour lorsqu'on nous demande si tout s'est bien passé, nous faisons la remarque pour l'aspect bruyant de l'hébergement, et la réceptionniste, à part être gênée, n'était pas surprise. N'allez pas dans cet établissement pour vous reposer. Même en pleine journée, pendant notre séjour au bâtiment 4, ils ont refait les peintures pendant 3 jours, ce qui comprend le ponçage des murs. Donc pour une sieste suite à une nuit compliquée, on oublie encore. Malgré le fait que les chambres soient nettoyées tous les jours, vous retrouvez de la poussière de ces fameux travaux sur votre lit car sous les portes il y a un jour. Rien qu'ouvrir la poignée de la chambre nous mettais du plâtre sur la main. Nous sommes partis mi mai, l'hôtel était loin d'être complet. Cependant et pour finir tout de même sur du positif, les piscines, infrastructures et jardin sont top. C'est propre et entretnu. Le buffet Marocain est bon.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 19 mei 2024
Cher Maxime,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes profondément désolés d'apprendre les désagréments que vous avez rencontrés en raison du bruit durant votre séjour. Nous comprenons parfaitement l'importance de la tranquillité pour un repos optimal, et nous regrettons que nous n'ayons pas pu répondre à vos attentes à cet égard.Vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous, et nous prenons vos préoccupations très au sérieux. Nous allons examiner attentivement toutes les mesures que nous pouvons prendre pour améliorer l'isolation sonore et promouvoir une atmosphère plus paisible pour nos clients. Votre confort et votre satisfaction sont notre priorité absolue.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié nos installations, nos piscines et notre buffet marocain. Vos compliments sont une source d'encouragement pour nous, et nous sommes heureux que vous ayez pu profiter de ces aspects positifs de votre séjour.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir, afin de vous offrir une expérience plus agréable et reposante. Veuillez accepter nos plus sincères excuses pour les inconvénients que vous avez rencontrés, et n'hésitez pas à nous contacter directement lors de votre prochaine visite, afin que nous puissions prendre des mesures supplémentaires pour rendre votre séjour aussi confortable que possible.

10/10 – Uitstekend

Thibault

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est parfait , animation au top , seul bémol bruit dans les chambres
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 19 mei 2024
Cher Thibault, Merci beaucoup pour vos commentaires positifs! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au restaurant. Nous sommes désolés pour le désagrément causé par le bruit, et nous prendrons des mesures pour améliorer cette situation à l'avenir. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience encore meilleure. Merci encore pour votre soutien continu.

8/10 – Goed

George

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The waterpark was fantastic, we all enjoyed it. Facilities and rooms were spacious and clean. The food was lacking in flavor and was typically cold. Unfortunate fornsuch a nice place.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 20 mei 2024
Dear Goerge.Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed the waterpark and found our facilities and rooms to your satisfaction. We apologize for any disappointment regarding the food quality and temperature. Rest assured, we'll address this with our culinary team to ensure a more proper dining experience for our guests in the future. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope to welcome you back for an even better stay next time!

6/10 – Redelijk

jérémy anthony

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van -L'équipe Aqua Mirage op 17 mei 2024
Cher Jérémy, Nous sommes peinés de savoir que votre séjour à l'Aqua Mirage Marrakech n'a pas été à la hauteur de vos attentes malgré les efforts déployés par nos équipes pour vous satisfaire au mieux. Nous espérons que vous en avez au moins profité un peu. La plupart de nos clients ont adoré leurs vacances dans notre hôtel, mais il est bien sûr impossible de satisfaire tout le monde. Nous espérons que vous êtes bien rentrés chez vous.

8/10 – Goed

Rohit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
A good hotel and great animation team. Only feedback would be that the buffet options were pretty much the same everyday rather than having different options like other all inclusive hotels I’ve stayed at.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van - The Aqua Mirage Team op 17 mei 2024
Dear houriya, Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech! Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you had an plaisant experience in our hotel.Your feedback about the quality of food is also valuable for potential future improvements. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

BARBARA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van La Direction de l'établissement op 13 mei 2024
Cher(e) BARBARA, Merci d'avoir choisi Aqua Mirage Marrakech ! Nous vous remercions pour votre note positive! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur.

10/10 – Uitstekend

Delphine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un super séjour, belle chambre avec un balcon, extérieur arboré avec le chant des oiseaux, belle piscine , personnel bienveillant. Repas très variés, immense buffet avec des spécialités marocaines. Animation tous les soirs. Une navette pratique pour aller dans la médina. Je ne regrette pas d avoir sélectionné Aqua mirage club
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van La Direction de l'établissement op 10 mei 2024
Cher(e) Delphine, Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre notation à l'égard de votre expérience au sein de notre hôtel. Nous serons ravis de vous recevoir une autre fois parmi nous !