Savoy Hotel Manila near NAIA Terminal 3 MNL
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Newport Mall
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Savoy Hotel Manila near NAIA Terminal 3 MNL





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,2 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Andrews Avenue, Newport City, Pasay, 1309
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Belmont Hotel Manila near NAIA Terminal 3 MNL
Belmont Hotel Manila near NAIA Terminal 3 MNL
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.545 beoordelingen
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: PHP 2000.00 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1800 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: PHP 1800 (enkele reis), (tot 11 jaar oud)
- Valetparkeerkosten: PHP 300.00 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Btw-nr. - 009-911-782-00000
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Savoy Hotel Manila Pasay
Savoy Manila Pasay
Savoy Manila
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Savoy Hotel Manila near NAIA Terminal 3 MNL
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Nicolaas
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nicolaas
10/10 – Uitstekend
Erik
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Erik
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Luit
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luit
6 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Jacqueline Streefkerk
11 mei 2024
Jacqueline Streefkerk
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Erik
2 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Erik
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Anita
Reisde met partner
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Leilani
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leilani
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Clotilde
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clotilde
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jowelyn, FPO
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jowelyn
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeanette
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeanette
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Raphael
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raphael
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Imelda
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Imelda
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Arthur
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Terunobu
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terunobu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elie, Palm Bay
22 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rona
Reisde met familie
21 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rona
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ana Hazel
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Hazel
1 nacht verbleven in juli 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Pakketten
Vakantiehuizen