Hotel 99 Monumento Caloocan
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shrine of Our Lady of Grace Parish
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel 99 Monumento Caloocan





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Gratis mineraalwater
Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Gratis mineraalwater
Premium kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

#149 corner Rizal Ave. Ext. & 11th Ave, Grace Park East, Caloocan
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Park Inn by Radisson North Edsa
Park Inn by Radisson North Edsa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 506 beoordelingen
De prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer PHP 169–199 per persoon
- Handdoektoeslag: PHP 50 (gasten kunnen ook hun eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 99 Monumento Caloocan
99 Monumento Caloocan
99 Monumento
Hotel 99 Monumento
99 Monumento Caloocan Caloocan
Hotel 99 Monumento Caloocan Hotel
Hotel 99 Monumento Caloocan Caloocan
Hotel 99 Monumento Caloocan Hotel Caloocan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 99 Monumento Caloocan
Beoordelingen
6,2
6,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
4,6/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Kip
28 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kip
6 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tord Andreas
28 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tord Andreas
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Michael
13 jun 2024
Positief: Personeel en service
Michael
4 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Marife
12 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marife
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Kip
30 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Kip
8/10 – Goed
ma. ana
29 sep 2023
ma. ana
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Roland
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roland
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mico
10 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service
Mico
9 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
TAKANO
Reisde met een groep
17 dec 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKANO
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2019
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Benjie
11 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting Room lot of mosquitoes
Benjie
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
marie
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marie
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Kenneth
28 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Katayama
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
私は快適だと思う
Katayama
9 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Gloria
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standard hotel,the price is cheap!
Gloria
6 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Chia
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Chia
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Human Resource manager
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Gary
6 dec 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
You do not get breakfast as stated with hotels.com
Gary
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Randy, Illinois, USA
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randy
1 nacht verbleven in november 2018