Franchise One Hotel
Art deco accommodatie met een spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Franchise One Hotel





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7430 Santillan Street Corner Fernando, Street, Brgy. Pio del Pilar, Makati, Manila, 1230
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Herald Suites
Herald Suites
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.6 van 10, Goed, 339 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer PHP 165–300 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 950 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: PHP 450.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Makati
Franchise 1 Hotel
Franchise One Hotel Makati, Metro Manila
Franchise One Hotel Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel Hotel Makati
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Franchise One Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Kazuhiro
Zakenreiziger
22 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuhiro
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
12 feb 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
HIDEYUKI
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Koichi
Zakenreiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koichi
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mei 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
20 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地とコストパフォーマンス良い。
HIDEYUKI
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良い
HIDEYUKI
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
akio
19 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもべんり
akio
7 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
akio
19 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akio
4 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひとり旅
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
HIDEYUKI
29 jun 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感があり、コストパフォーマンス抜群。
HIDEYUKI
2 nachten verbleven in juni 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worse hotel
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Rocky, Tokyo
27 apr 2017
このホテルに泊まれませんでした
Rocky
4/10 – Matig
N, Pampanga
29 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Affordable hotel in a good location but...
N
4/10 – Matig
eddie, eddie-dallas-TX
14 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrally located.
eddie
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 aug 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten