Diamond Lodge Hotel Manchester
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van O2 Apollo Manchester
Fotogalerie voor Diamond Lodge Hotel Manchester





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,2 van 10
Zeer goed
(76 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
7,4 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

voco Manchester City Centre by IHG
Stadscentrum van Manchester
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.530 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hyde Road, Belle Vue, Manchester, England, M18 7BA
Over deze accommodatie
Diamond Lodge Hotel Manchester
Gelijkaardige accommodaties

Britannia Hotel Manchester
Britannia Hotel Manchester
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
6.6 van 10, 2.167 beoordelingen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: GBP 4.50 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Diamond Lodge Hotel
Diamond Lodge Hotel Manchester
Diamond Manchester
Manchester Diamond
Diamond Manchester Manchester
Diamond Lodge Hotel Manchester Hotel
Diamond Lodge Hotel Manchester Manchester
Diamond Lodge Hotel Manchester Hotel Manchester
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Diamond Lodge Hotel Manchester
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Patricia
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mohd
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohd
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Alan
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Laura
Reisde met partner
9 okt 2025
Laura
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Cara
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cara
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kirsten
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met een groep
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Dillon
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Dillon
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anna, Isle of Man
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Clare
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
8 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geoffrey
Zakenreiziger
30 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
Geoffrey
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Oseyemi
30 sep 2025
Oseyemi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
EZAZ
30 sep 2025
EZAZ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Gerald, wrexham
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kurt, Groebenzell
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurt
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kerry
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Kerry
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dana
Zakenreiziger
24 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
5 nachten verbleven in september 2025















