Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Occidental Playa de Palma

4 out of 5
Occidental Playa de Palma
Avinguda del Fra Joan Llabres 16, Palma de Mallorca, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 296 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 564 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gerda

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Smp

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima rustgevend hotel
fijn hotel, prima sfeer en netjes. tijdens mijn verblijf was het redelijk rustig, in het hotel maar ook in het zwembad, geen overlast van jongeren of lawaai.
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 14 okt 2021
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Geweldig dat u een geslaagd verblijf heeft gehad! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Gezellig familie hotel zeer geschikt voor gezinnen
8 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij het strand en de boulevard waar alle te doen is. Desondanks is het rustig op de accommodatie zelf.
13 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 11 aug 2018
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel Occidental Playa de Palma, for spending your holidays and for taking the time to evaluate your experience with us. We appreciate your considerable comments about our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in our hotel. Best regards, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

johan, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed eten erg gehoorig
Het hotel zit er leuk uit de kamers zijn klein en erg gehoorig het eten is goed leuk zwembad het hotel zit vol met jonge Duitsers als je daar niet tegen kan zeker niet heen gaan
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 14 jul 2018
Dear Johan, Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics Hope to see you back soon in our hotel. Best regards from Mallorca, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

tine, kortrijk, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met super keuken en heel veel faciliteiten
Wij gingen vijf dagen fietsen in Palma (zonder kinderen). Daar was dit hotel ideaal voor: fietsverhuur onderaan het hotel, verwarmd binnenzwembad (ideaal voor verblijf eind maart), sauna die bovendien gratis toegankelijk is, fitnessruimte en een super lekkere keuken met ook gezonde voeding en een breed gamma aan keuze. We boekten half pension, maar door een klein bedrag bij te betalen bij het fietsverhuur, 'mochten we in het restaurant ook elke dag onze picknick maken om mee te nemen op fietstocht. Enig minpuntje: op de website van het hotel staat niet veel info over het fietsverhuur, terwijl je eigenlijk ook perfect op voorhand zou kunnen je fiets reserveren. Was nu geen probleem, maar vermoedelijk in hoogseizoen wel..
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 9 apr 2018
Dear Tine, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel, Barceló Pueblo Park, for spending your holidays and for taking the time to evaluate your experience with us. We appreciate your considerable comments about our hotel. We are always pleased to see such comments as it serves as extra motivation for us to improve bit by bit. We appreciate your opinions once again, hoping to have the opportunity to welcome you back to our hotel Occidental Playa de Palma. Best regards, Orsy Szilagyi Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een echt vakantie gevoel
Het hotel is super. Er wordt vanalles voor de gasten geregeld en het personeel is hartstikke gastvrij en vriendelijk. Over de hotelkamer is niks te klagen, het eten is top en het hotel is op een gunstige manier gelegen.

10/10 – Uitstekend

Mohamed A.

Positief: Netheid, personeel en service
Op en top
Ligging was top, op wandelafstand van het strand. Bars,cafe en discotheken super en ook vlakbij en het eten was super. Gezellige restaurants, zwembad van hotel ook super. Gewoonweg een vakantie die je gedaan moet hebben .

8/10 – Goed

Pol, Bornem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam hotel
In dit hotel kan iedereen terecht, familie, echtpaar of alleenstaande. Er zijn veel faciliteiten en ligt niet ver van zee.

8/10 – Goed

stan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!!
Het is een prima te vertoeven hotel, nabij het strand (ong. 5 min. lopen). Het eten is behoorlijk goed met veel variaties met name in de ochtend. Geen last gehad van de feestvierende Duitsers (want die zijn er veel). Personeel is prima, servicegericht!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Leuk hotel vlakbij strand.
Gehorige kamers. Kleine en verouderde hotelkamers en dat voor een 4 sterren hotel, alleen comfort kamer is ruim en netjes.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Prijs/kwaliteitsverhouding kamers is niet in orde. Maaltijden zijn acceptabel.

8/10 – Goed

Veit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft ist sehr zentral zu allem was der Ballermann zu bieten hat. Wer auf den Trubel keine Lust hat kann aber auch dem ganzen aus dem Weg gehen und die Insel erkunden. Am Abreise Tag war das Hotel voll ausgebucht & viele Gruppen an Feiervolk angekommen. Für Familien Urlaub eher ungeeignet.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 20 mei 2024
Sehr geehrter Herr. Veit,Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Erlebnis in unserem Hotel zu bewerten. Vielen Dank, dass Sie uns die höchste Punktzahl gegeben haben. Wir bei Barceló sind immer bestrebt, die Erwartungen unserer Gäste zu übertreffen, und es freut uns zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie uns für Ihren Besuch auf Mallorca gewählt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, Camila Schmitt

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Estimada Sr. Christian,Apreciamos mucho el tiempo que ha dedicado a reseñar su experiencia en nuestro hotel. Gracias por otorgarnos la máxima puntuación, en Barceló siempre nos esforzamos por superar las expectativas de los huéspedes y es un placer saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Muchas gracias por elegirnos en su visita a Mallorca. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Reciba un cordial saludo,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, Camila Schmitt

8/10 – Goed

Kerstin, Marl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemütliche Atmosphäre. Highlight ist der überdachte und beheizte Pool im Frühjahr. Frühstück Top, Abendessen ausbaufähig
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

jacqueline, IPSWICH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was lovely. Food great they had veal duck a la orange, pork and apple. Lots of vegaterian options. Pool is lovely and warm
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daniel Rosado Assistant Manager Occidental P op 29 feb 2024
Dear guest,We are very grateful that you have taken the time to give us your opinion about your recent stay at our Hotel Occidental Playa de Palma. Your detailed opinion will help us to continue improving the quality of our services.We are glad to know that you were able to fully enjoy the different facilities and services offered by the hotel during your recent stay and that they lived up to your expectations.Thank you again for taking the time to share your experience with us, these are very important to see where we can continue to improve and offer the best of services to our future guests.We hope to see you soon on your next visit to the island of Mallorca.Kind regards,Daniel RosadoAssistant ManagerOccidental Playa de Palma ****

10/10 – Uitstekend

Ketil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefales
Veldig flott sports hotell, bra alllegg og en grei sykkel garasje. Flott service, fikk oppgradert til Jr. Suite når jeg kom. Frokost veldig bra, middag kunne vært litt mindre ferdig mat og litt mere utvalg av friske grønnsaker.
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich mag das Hotel alles wichtige in der Nähe und trotzdem richtig
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 1 feb 2024
Sehr geehrter Michael,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie uns mit einer Höchstbewertung belohnt haben und dass Ihnen unsere zentrale Lage zugesagt hat. Schön, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren und sich wohlgefühlt haben.Gern würden wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Playa de Palma wieder bei uns begrüßen!Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma

8/10 – Goed

Anesuishe Primrose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place my sons enjoyed it!
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Rosado Assistant Manager Occidental op 31 jan 2024
Dear Ms. Primrose,We are very grateful that you took the time to tell us your opinion about your recent stay at our Hotel Occidental Playa de Palma. Your detailed opinion will help us further improve the quality of our services.We are pleased that you enjoyed our facilities and the various services offered by our hotel during your last stay.Thank you again for taking the time to share your experiences with our other guests and we hope to welcome you again on your next visit to Mallorca.Kind regards Daniel Rosado Assistant Manager Occidental Playa de Palma ****

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Angel

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Janne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rauhallinen, hyvä ruoka, ystävällinen henkilökunta
19 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 30 nov 2023
Hyvä vieras,Toivon, että voitte hyvin, ja on ilo kuulla, että nautitte lomastanne hotellissa.Mitä tulee kommenttiisi henkilökunnasta, se on meille motivaation lähde jatkaa parantamista. Seuraavaksi se, mitä kerrotte meille buffetin gastronomisesta tarjonnasta ja sijainnista, on yksi hotellin peruspilareista.Kiitos vielä kerran mielipiteesi jakamisesta ja toivomme, että tulet takaisin hyvin pian.Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sandra

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

James

Positief: Personeel en service
Lovely property and really friendly staff. Our apartment was nice but very tired. Air conditioner was slow. Bathroom was very dated. A large gap around sliding door means you can hear everything in the bathroom. Overall apartment was nice and sited next to pool. Snack bar was good. Self service was helpful. All inclusive was good but only includes drinks with dinner. Bar prices are reasonable. The only downside was we found a cockroach in our bedroom
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre de taille moyenne, simple, fonctionnel et propre avec un petit frigidaire et télé. L’endroit est calme à environs 200 mètres de la plage, il y à une belle piscine avec beaucoup de transats. il y a également une piscine couverte, une salle de fitness et un sauna. Le petit déjeuner était top. A la piscine il y a également un bar. Le personnel était très attentionné. nous y étions que 2 jours mais c'était très bien.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Lena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 3 okt 2023
Sehr geehrter Frau. Lena,Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Erlebnis in unserem Hotel zu bewerten. Vielen Dank, dass Sie uns die höchste Punktzahl gegeben haben. Wir bei Barceló sind immer bestrebt, die Erwartungen unserer Gäste zu übertreffen, und es freut uns zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie uns für Ihren Besuch auf Mallorca gewählt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, Camila Schmitt

10/10 – Uitstekend

Carlo Max

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Velovermietung im eigenen Haus.
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Schönes, gut gelegenes Hotel
Sehr sauberes, gut gelegenes Hotel (5 Min vom Strand)mit geräumigen Zimmern und schöner Poolanlage. Die Einrichtung ist nicht mehr die Neueste, aber auch nicht veraltet.Anfangs hatten wir Probleme mit der Klimaanlage, wurde aber vom Haustechniker behoben. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Insgesammt war es ein sehr schöner Aufenthalt im Occidental Playa de Palma :-)
10 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Stefan

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Lennart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war super vor allem nah am Ballermann aber auch so zum chillen am Pool sehr sehr cool
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Gitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Rolf Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentrale Lage für Ausflüge.
7 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für Rennradfahren perfekt
Rennradgruppe zu 7 erlebt 4 geniale Tage auf Mallorca
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 7 apr 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Danke auch für das nette Lob an unsere Mitarbeiter, das geben wir gerne weiter. Auch freuen wir uns, dass Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels sehr zugesagt hat.Wir würden uns über einen zukünftigen Besuch sehr freuen.Mit Freundliche Grüße,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

8/10 – Goed

Bonnie Jean, Stevensville

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooms could use some updating. Walls were pretty thin so could hear neighbours to right and left
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 10 mrt 2023
Dear Bonnie, We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry to learn that you experienced some noise disturbance. Had you informed a member of our Reception team at the time this problem would certainly have been dealt with. Nevertheless, we do our utmost to ensure that our guests have the very best experience with us and it is rewarding to receive a message of satisfaction from our guests. We are pleased that we could further enhance your experience with an upgrade.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Kind regards,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

8/10 – Goed

SENA NECHBA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
L hotel est bien située et dans l ensemble il y a tous ce qu il faut. Cependant le canapé-lit n est pas confortable nous etions une famille de 2 adultes et 2 enfants, de ce fait les enfants ont dormi dans les deux lits simples confortable et nous les parents sur le canapé-lit. Il y a une pisicne intérieure accessible en hiver mais dommage qu il faille passer par l extérieure pour rentrer dans notre appartement qui est dans un des petits batiments annexe a l hotel. Et pour les repas, le buffet etait complet mais peu variés.
3 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Sandra

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ignacio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No pudimos cenar nada a las 21:30
He ido en enero y en los alrededores no hay NADA. Intentamos cenar un día a las 9:30, y no hubo manera y en el Hotel tampoco nos dieron nada, no creo que sea el servicio para un Hotel de cuatro estrellas
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 21 jan 2023
Apreciado Ignacio, En primer lugar me gustaría darle las gracias por dedicar unos minutos de su tiempo para transmitirnos sus comentarios por habernos elegido para pasar estos días.Gracias por su crítica constructiva y la valoración general que nos ofrece después de su visita.Aprovechamos para informarle que, en Mallorca y en este caso concreto la Playa de Palma donde se encuentra ubicado nuestro establecimiento, en enero es temporada baja por lo que muchos locales de ocio pueden estar cerrados en nuestro alrededor. Aun así le garantizamos que muchos restaurantes sí ofrecen servicio a comensales, incluido después de las 21:30h tanto locales cerca del hotel como en el centro de Palma que se encuentra a 10km de nosotros y con diversas opciones de transporte.Nuestro servicio de cena en el hotel durante la temporada de invierno es de 18:30 - 21:30h, después de esta hora nuestra cocina cierra, lamentamos no haberles podido ofrecer el servicio que esperaban en esta ocasión.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión para una experiencia plenamente positiva. Cordialmente,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not what it seems
They need to add pictures of what the room REALLY looks like. You DO NOT get a double room. Rather a double inside a really small box room. Hardly any space. This is NOT a 4 star. More like a 2 star. MAYBE a 3 star at best.
This is not a 4 star sofa
This is not a 4 star bedside cabinet
The space between the bed and the wall was next to non existent
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 30 nov 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We regret that your time with us did not meet your expectations and that the size of your room did not meet your needs. We do have varying sizes and categories of rooms and we would have been happy to help you find a room better suited to your requirements. Nevertheless, please do not hesitate to let us know your preferences on your next visit.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Schönes Hotel was man empfehlen kann. Sehr tolles Frühstück.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 27 nov 2022
Sehr geehrte Andrea,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Hotel so gut gefallen hat.Schön, dass wir Ihnen mit unserem leckeren Frühstücksbuffet einen guten Start in den Tag ermöglichen konnten.Bis bald hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren außerhalb der Hauptferienzeit vor Ort und hatten einen sehr entspannten und erholsamen Urlaub. Das Essensbuffet hatte keine Wünsche offen gelassen und das Personal war immer nett und freundlich. Im Hotel war es ruhig. Die Nähe zum Strand war super.
6 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 25 nov 2022
Sehr geehrter Jan,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob für unseren freundlichen Service.Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

4/10 – Matig

Anthonia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of my worst hotel experience.
It was rated as a 4star on your website but I disagree completely. At best, it is a 3star. The hotel is in need of refurbishment. The cleanliness was a write off. No entertainment- no matter how subtle and the food was quite basic. The hotel staff are not prepared to host international tourists. We were disappointed. I wanted to leave as soon as I checked in. I won’t recommend this hotel to anyone
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 31 okt 2022
Dear Anthonia,Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel.We are sorry that you felt the category of our hotel that regulates our facilities and services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit. Our Maintenance staff work hard to keep the facilities in good condition so guests feel comfortable. Regarding our entertainment program, during the low season we have two music shows that are played on friday and saturday in our bar saloon.At Barceló, we strive to always deliver high standards and are sorry that on this occasion we didn't meet your expectations. We are fully aware that this is an essential aspect in these current times and can assure you that these are not the standards we uphold. We will be reviewing in detail with our housekeeping department what may have occurred during your stay, as we normally have good opinions about our cleaning service.We also encourage you on a future occasion to inform our team of any issues or concerns so that we may search solutions immediately.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time.Kind regards,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a good location
Good place with a bike station in the hotel
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 28 okt 2022
Dear Christian, Thank you very much for your kind feedback.It is very rewarding to hear we met your requirements and that our location was ideal for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alle gode gange 3
Det er 3 gang vi besøger hotellet. Hurtigt at komme til fra lufthavnen . Måske skulle aften buffeten bestå af færre retter. Desserten er god. Morgenmaden god, dejligt med masser af frugt. Der er gode faciliteter alt i alt fint. Vi manglede dog bordtennisbolde.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma op 6 okt 2022
Kære Susanne,Tak fordi du tog dig tiden til at dele din oplevelse fra Occidental Playa de PalmaTak for at i valgte at booke opholdet hos os endnu engang. VI sætter stor pris på den positive samlede karakter, de positive ord om vores morgenmad og lokationen tæt på lufthavnen, men beklager at vores aften buffet ikke faldt helt i jeres smag, vi har delt kritikken med køkkenet for at optimere dette. Vi håber i fik en masse gode oplevelser med hjem fra opholdet der vil vare længe.Det vil altid være en glæde at byde dig velkommen tilbage.Guest Experience Manager Occidental Playa de Palma, General Manager