Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Melia Palma Bay

4.5 out of 5
Melia Palma Bay
Calle Felicia Fuster 4, Palma de Mallorca, Balearic Islands

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 352 van 643 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 643 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 643 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 643 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 643 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bieke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging op wandelafstand van Palma de Mallorca. Vlakbij strand met gezellige restaurantjes. Openbaar vervoer stopt voor het hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van María José Guerra Guest Experience Manager op 13 jun 2022
Dear Bieke, First of all we would like to thank you for taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay. We are glad to read that you enjoyed our superb location, near the Cathedral and the Portixol area. We really hope to welcome you back in a near future. Best Regards,

8/10 – Goed

Jean-Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Melia Palma Bay Team op 22 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your good review! we hope to welcome you again in Mallorca! Best Regards, Melia Palma Bay Team

10/10 – Uitstekend

Erica, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goede ligging!
Het hotel ligt op een mooie locatie, buiten het toerisme en vlak bij het strand. Met daarbij redelijk wat mogelijkheden voor een hapje en een drankje. Het personeel is allemaal even vriendelijk en doet goed zijn/haar best om Engels te spreken. Het ontbijt was super, voldoende keuze en maakt niet uit hoelaat je aanschuift alles is er nog. Gedurende de dag waren er zelfs gratis voorzieningen voor koud water en een kopje koffie. Het zwembad was prima, niet al te groot dus vaak wel redelijk druk. Er waren slechts enkele ligbedjes, overig waren stoeltjes. Naar mijn idee mogen er meer ligbedjes komen. Tevens is het uitzicht vanaf het zwembad prachtig! Wij hadden het geluk met een grote kamer, voldoende ruimte, prima voorzieningen. De kamer was schoon maar de vloer mocht wel een keer goed geveegd worden. Het personeel aan de receptie staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen waar nodig. Het is geen hotel voor kinderen, helaas waren deze er wel genoeg. Daar daar is het zwembad te klein voor.
11 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van María José Guerra Guest Experience Manager op 29 aug 2018
Dear Ms. Erica, Greetings from Mallorca... First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent stay with us at Meliá Palma Bay. We are delighted to read that you had a wonderful stay with us appreciating especially our superb location, facilities and our attentive staff. We all look forward to welcoming you back soon to your home away from home. Best Regards, María José Guerra Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Wendy, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, loved the design, very friendly staff
6 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van María José Guerra, Guest Experience Manager op 6 jun 2018
Dear Wendy, First of all, we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay. We are very happy to read that you enjoyed our hotel design and especially our staff, who work every day with passion in order to let you live unforgettable and unique moments. Best Regards, María José Guerra Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

De Cooman, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, good service
Very Nice stay! Good staff and very polite staff! Super breakfast, to mutch to choose! We will ben back soon!
7 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel
Het hotel was supernieuw en erg mooi. Fantastisch ontbijt, mooie kamers en goede service. Het ligt op ongeveer 15-20 minuten lopen van het centrum van Palma en op 5-10 min lopen van de leuke buurt Portixol met veel bars en restaurants.

10/10 – Uitstekend

Noah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Raphaël Stephane

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Tres bien situé, équipé et grande variété au buffet du petit dejeuner de qualité. La piscine offre une vue incroyable. L hotel est tres bien isolé de l extérieur mais pas de l interieur et la colonne centrale fait caisse de resonnance la nuit. En revanche, les chambres etaient mal nettoyees, des traces d utine plein le sol en marbre de la salle de bain, des serviettes de bain effilochees. Ce n est pas normal pour un hotel de ce standing... Mais on a vu une femme de menage, telephone collé a l oreille, plus concentree sur ses vocaux que sur son travail. Dommage, car tout le reste de l hotel est tres serieux.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Andreas

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Justine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres propre et calme. Les sevices proposés sont de qualités. Bonus pour le restaurant qui prend tres au serieux les allergies.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Lucinda

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not think the staff was very friendly or helpful. Also absolutely everything was an extra charge.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Stojan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Josep M

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La carta del restaurante es muy corta falta menús para niños
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 3 mei 2024
Apreciado Josep M,Nos sentimos muy orgullosos de haber sido el hotel elegido para disfrutar de su visita a nuestra ciudad.Nos complace saber que la limpieza de la habitación y el estado del hotel han sido de su total satisfacción, así como el servicio recibido. Trabajamos con pasión para ofrecerle una experiencia de habitación excepcional y nos alegra mucho que haya valorado positivamente estos aspectos. Por otro lado, lamentamos que nuestra oferta gastronómica no haya cumplido con sus expectativas, especialmente en lo que respecta a opciones para los más pequeños. Aunque no disponemos de un menú infantil específico en la información proporcionada, nuestra intención siempre es proporcionar experiencias gastronómicas auténticas y satisfacer a todos nuestros huéspedes. Valoramos sus comentarios y los tendremos en cuenta para continuar mejorando.Esperamos volver a recibirle en un futuro muy próximo.Un cordial saludo,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Deike Dietlind

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Martine, Toronto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an ideal hotel for business travellers. Nice, quiet and the staff goes above and beyond to make your stay as enjoyable as possible.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Martine,It is a pleasure to receive your positive feedback following your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Alex, Epping Forest

6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Diego

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hôtel! Personnel très sympa. Nourriture excellente, très silencieux
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 6 apr 2024
Dear Diego,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Juan Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo recomiendo, muy cerca del centro de palma. Muy bien el personal y los servicios.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Estimado Juan Manuel,Gracias por compartir su experiencia,Nos complace saber que ha encontrado nuestro personal y los servicios a la altura de sus expectativas. Su apreciación hacia la cercanía al centro de Palma refleja nuestra privilegiada ubicación, ideal para explorar la ciudad y la isla. En cuanto a la limpieza de la habitación y el estado del hotel, valoramos su puntuación positiva y seguimos comprometidos con la excelencia en estos aspectos, manteniendo siempre nuestro estándar de sofisticación y confort. Esperamos volver a darle la bienvenida en un futuro muy cercano.Reciba un cordial saludo,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswerten
Sehr nette Mitatbeiter in allen Bereichen. Level-Zugang ist zu empfehlen, sehr angenehmes Ambiente. SPA Aufenthalt war entspannend nach einer Stadtführung. 20 Minuten Gehdistanz zur Kathedrale bon Palma. Busse ins Zentrum und zum Flughafen direkt vor der Haustüre. Gerne wieder, danke!!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 6 apr 2024
Dear André,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and appreciated the convenient location of our hotel, with a bus stop right in front that connects to the airport and city centre. We strive to provide a comfortable stay for our guests, and it's great to know that you enjoyed your room as well.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Nora

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

JOSE MANUEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación amplia y confortable. Baño magnífico.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 17 feb 2024
Estimado Jose Manuel,Le agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que encontró su habitación amplia y confortable y que el baño fue de su agrado, reflejando nuestro compromiso con una experiencia de habitación de alta calidad. Además, estamos encantados de que la limpieza y el estado general del hotel hayan cumplido con sus expectativas.Deseamos que haya tenido la oportunidad de disfrutar de nuestras experiencias gastronómicas en el Trasluz Restaurant y de un momento de relajación en nuestro YHI Spa, elementos esenciales de la energía para la vida que promovemos.Le enviamos un saludo muy cordial y esperamos encantados su próxima visita.¡Hasta pronto!Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Francisco Maria Burgos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El silencio y la tranquilidad que desprendía el hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Estimado Sr. Burgos, Gracias por su excelente reseña.Le agradecemos sinceramente que haya compartido su experiencia en nuestro hotel. Nos llena de satisfacción saber que ha disfrutado de la paz y la tranquilidad que ofrecemos, aspectos que consideramos esenciales en la experiencia de habitación que procuramos para nuestros huéspedes. Es gratificante leer que ha valorado positivamente la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación. Nuestro equipo se esfuerza diariamente para proporcionar un servicio de calidad y crear experiencias gastronómicas memorables, y comentarios como el suyo nos motivan a seguir mejorando.Esperamos volver a recibirle muy próximamente.Le enviamos un afectuoso saludo,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Wasiliki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage. Sauber. Gut mit dem Bus vom Flughafen zu erreichen.👍
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Wasiliki , Thank you for taking the time to review your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and its convenient location close to the airport. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and it is always rewarding to know that our efforts are appreciated.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jürgen

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Zimmer in der neunten Etage. Das offene Badezimmer/WC ist doch sehr gewöhnungsbedürftig. Eine Toilettenbürste wäre wünschenswert. Einen Besuch im Spa für ein bis anderthalb Stunden für 20 € finde ich völlig überzogen.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Jürgen, Thank you very much for taking the time to share your experience with us.We are delighted to read that your stay met your expectations and that you appreciated our high standardsKindly we would like to inform you taht for hygienic reasons, we do not provide toilet brushes in the rooms, however, they are available upon request.We do hope to welcome you back for another holiday. All the bestMaria José Guerra, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Jordanis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
One Bus stop away from the Airport, quite close to Palma Kathedral and City. Hotel ist good, clean with Spa on suterrain and rooftop pool.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Jordanis, Thank you for such a positive review of your stay.It's delightful to hear that you appreciated our convenient location, just one bus stop away from the airport and close to Palma's beautiful Catedral and city center. We're also glad to know that you enjoyed our clean facilities, including the spa in the basement and the rooftop pool, which offers stunning views during the summer season.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Brianna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

EXCLUSIVE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has the potential to be top notch despite the distance to the downtown area. Security: Non existent. Theoretically, anyone can walk in and take the lifts to any floor. The reception is too far away to notice who enters. Cleanliness: Generally good. A few dusty areas in the room and the hallways and rooms had a slight humid/moldy smell. Room: There could have been a few hooks hang jackets and the wardrobe door was difficult to move. Beds were fantastically comfortable. The climate control was not easy to use. The rooftop bar area was closed! Location: Near the convention center. A walk into the city area is possible (20 min) and the bus stop in front of the hotel was convenient. The beach across the street was very nice! General area around the hotel was not the nicest. The Breakfast room staff at the Level 3rd floor were very nice, however disorganized. Tables were not cleaned after use and we had to ask multiple times for someone to clean and reset the table. Overall, a nice stay for us and with a few attention to details, this could be a great place!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear William,We appreciate the time you have taken to provide us with your opinion of your stay.We are delighted to hear that you found our beds to be exceptionally comfortable and that our location, conveniently near the beach and the convention center, added value to your stay. It is also pleasing to know that you appreciated the helpfulness of our breakfast room staff on the Level 3rd floor. We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While we are proud of our high standards of security, we take your concerns seriously and are continuously looking for ways to enhance our guests' sense of safety. We apologize for any inconvenience you may have experienced with the climate control in your room and understand that ease of use is important for our guests' comfort. Although our rooftop bar area is seasonal and its availability is subject to weather conditions, we recognize that this may have been a disappointment and we look forward to offering this amenity during the summer months for guests to enjoy the panoramic views. Additionally, we are always working to improve our organization and promptness in the breakfast area to ensure a seamless experience for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

DR. JAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positiv:Sehr gut gelegenes Hotel, 20 Min Fußweg zur Kathedrale, zum Strand 200 m über die Straße. Bushaltestelle unmittelbar vor dem Hotel, hier hält u.a. auch die Buslinie A1 vom Flughafen. Sehr freundliches Personal, gute Snacks im Level-Restaurant. Nicht ganz so positiv: Die Audiodeskription des Fernsehers ließ sich nicht ausschalten und die Klimanalage war für unser Zimmer zu schwach.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Dr. Jan,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and that our location was convenient for your needs. We also appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations; your positive feedback inspires us to continue with our efforts.However, we would like to apologise for any inconvenience concerning the air conditioning, and we urge you to notify our team of such issues during your stay so that we can find an adequate solution.We hope to welcome you back. Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Zijia

5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tarak

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The TV should be a Smart TV for example with netfilx function.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 27 dec 2023
Dear Tarak, Thank you for taking the time to share your review.We're thrilled to hear that you were satisfied with the cleanliness of our rooms and the service provided by our team. It's also great to know that you appreciated the overall condition of our hotel and the amenities we offer. We note your comment regarding the TV functionality and understand the increasing preference for smart TVs with streaming services like Netflix. We do hope to welcome you back for an improved experience. Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Fabiana

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel with friendly staff
Lovely hotel with friendly staff. The hotel was spotless and smelt lovely. The spa area was really nice and the food we tried was very nice.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 6 dec 2023
Dear Emma,Thank you for sharing this positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team, who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Sabrina

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jörn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and amazing staff!
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 6 dec 2023
Dear Jörn,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Razieh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have a nice and comfortable staying at the hotel. Beach is near. Stuffs are good. And I enjoyed. Thanks for everything.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Travis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a one night stay in Palma after a late arrival, this was a good location relative to airport, beach, and city. Nice rooms and we really enjoyed the rooftop pool.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

TUAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Brian

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Veronica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Haoqing

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tracey

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great choice while in Palma
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 6 dec 2023
Dear Stanley,Thank you very much for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Maria José Guerra, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

DAVID

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amazing hotel. very modern and friendly staff
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria José Guerra, Guest Experience Manager op 28 dec 2023
Dear David,Thank you for this high rating.We are thrilled to hear that you found our hotel to be modern and appreciated the friendliness of our staff. Our team works hard to provide a welcoming atmosphere and exceptional service to all our guests. It's great to know that our efforts have made a positive impact on your stay.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager