Samann Grand

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Malé

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee (Free Airport Transfer)

8,0 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee (Free Airport Transfer)

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 27 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 28 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive suite

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Select Comfort
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Roashanee Magu, Malé, Male

In de buurt

  • Hulhumale Veerbootterminal - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Chaandhanee Magu - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Sultan Park - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Maldives Islamic Centre - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Vismarkt van Malé - 11 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Male (MLE-Internationale luchthaven Velana) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Coffee Residence - ‬2 min. wandelen
  • ‪Bread Matters Urban - ‬3 min. wandelen
  • ‪Sky Karaoke - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cafe'ier - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Cloud Restaurant - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Samann Grand

Hotel met een chique stijl
Dagelijks een gratis receptie, een terras en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Samann Grand. Bij The Cloud Restaurant, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een snackbar/deli.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Een kluis bij de receptie, een feestzaal en conciërgeservice
  • Bagageopslagruimte, een lift en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Samann Grand bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • (kleer)kasten, balkons en premium tv-zenders

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 24,40 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • The Cloud Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Premium zenders
  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 115.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 2 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 24.4 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: USD 115.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie GH-757
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Samann Grand Hotel Malé
Samann Grand Hotel
Samann Grand Malé
Samann Grand Malé
Samann Grand Hotel
Samann Grand Hotel Malé

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Samann Grand?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Samann Grand inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Samann Grand uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Samann Grand een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Samann Grand?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 5 minuten wandelen van Hulhumale Veerbootterminal, Artificial Beach en ADK Hospital. Ook People's Majlis en Medhu Ziyaaraiy liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Samann Grand

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 289 van 443 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 102 van 443 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 443 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 443 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 443 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Liesbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zeer goed hotel in Malé-stad

Perfect hotel voor een verblijf van enkele nachten in Malé alvorens of na een verblijf op een van de eilanden. De kamers zijn niet groot (hoeft ook niet) maar beschikken over alle comfort. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt met prachtig zicht vanop de 10e verdieping. Gratis ophalen en terugbrengen naar de internationale luchthaven is een plus. Een echte aanrader !
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

arie, amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
klein hotel wel heel mooi alles was nieuw. vond dat ontbijt ael wat beter kon. voor de rest was hotel perfect
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Ming Pow

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, friendly staff, was great cause it includes complimentart airport transfers, walking tour and breakfast
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
☀️☀️☀️☀️☀️
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Adrian, Shoreham by Sea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff really helpful, pickup from airport seamless and organised via our Island host. Hotel very clean, nice restaurant and good viewing from top floor. Good restaurants within 5 mins walk, fish market only 15 mins walk. Call to prayer at 4:45 am only last a few minutes and they provide earplugs in room. Definitely stay again when visiting any Island Resorts and need a stopover
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fabulous! The staff are friendly and very helpful. Our room was very modern and comfortable. Great bedding! And the breakfast was five star.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Shafique

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service from the staff and very polite on arrival, picked up from the airport and dropped off was an added plus. Room was brilliant however there was a bug the size of a cockroach in the shower, not sure if maybe it got in from when the windows were open? Other than that the room was spotless and we would consider staying here again on return to the Maldives.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment we booked to the moment we landed at Male domestic we were looked after brilliantly. Veeshan (sorry if name wrong ) met us at the airport and gave us lots of interesting information about Male and the locals islands. From there we were dropped at the hotel and made to feel so welcome. They let us know that the call to prayer would be loud but it was an experience and easy to get back to sleep in the lovely bed . Shower room was great and refreshing. We even went to the in house restaurant ‘the cloud’ . It was fantastic and we were looked after by Gavin . Next time we come to the Maldives we will return and explore the local markets and islands . We will definitely return
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Chikara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔な部屋と美味しい食事、ホスピタリティに満ちたスタッフさん達で、不満が生まれるはずもありませんでした。 空港送迎についても英語が不得意な我々をカバーしてくれてとても助かりました
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Wafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly and helpful, the room was clean and comfortabel. Overall service exceeded our expectations. Highly recommended!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tanika

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Th? Thúy H?ng

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you so much the hotel team they are very helpful, it is very impressive for my first time in Maldives.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Chester

1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Enkhbayar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointed

Not nice people
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Rajesh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Small room size despite being an ocean view. However, staff were very friendly. This hotel does not look like the pics. Pics are with fish eye wide angle lens. The restaurant has very good food though and the staff go all the way to make what you need, even vegetarian food out of the menu.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shogo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
隣のモスクが朝からうるさかった
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Othman

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good transit hotel on mainland
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Fatima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was super friendly and caring.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

CHUN JEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

還不錯

整體算是不錯,只是距離清真寺太近,還是多少會被朝拜廣播影響,然後這次有遇到跳電,還好很快就修復了。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Lourrilee, Rohnert Park

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was such a nice place. Such great food and nice staff.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kin Lam

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Bartolomeu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025