ibis Styles Makassar Sam Ratulangi
Hotel met 2 buitenzwembaden, op wandelafstand van Mall Ratu Indah
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Styles Makassar Sam Ratulangi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Familiekamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Familiekamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Dr. Sam Ratulangi No. 3, Ujung Pandang, Kota Makassar, Makassar, 90114
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hyatt Place Makassar
Hyatt Place Makassar
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 15 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 175000 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi opening February 2017 Hotel
Ibis Styles Sam Ratulangi opening February 2017 Hotel
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi opening February 2017
Ibis Styles Sam Ratulangi opening February 2017
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi (opening April 2016)
ibis Styles Makassar Sam Ratulangi Hotel
ibis Styles Sam Ratulangi Hotel
ibis Styles Sam Ratulangi
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi (opening February 2017)
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi (opening December 2016)
Ibis Styles Makassar Sam Ratulangi (opening September 2016)
ibis Styles Makassar Sam Ratulangi Hotel
ibis Styles Makassar Sam Ratulangi Makassar
ibis Styles Makassar Sam Ratulangi Hotel Makassar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Makassar Sam Ratulangi
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Othman
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Othman
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Stella und Blanka
15 sep 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal ist nett, zimmer naja
Stella und Blanka
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
23 jul 2023
Jennifer
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
8 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Duncan
2 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Duncan
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Raid
11 jul 2022
Raid
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
RATU NOORITA
9 jun 2022
RATU NOORITA
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Muh
3 jun 2020
Muh
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Novriati
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novriati
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Theodora
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastic service, wifi was not great.
Theodora
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekomen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ludek
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ludek
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Abdan
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdan
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish space for a brief stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Giorgos, Okinawa, Japan
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Giorgos
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Viktoria
7 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Kein Internationale Komfortzone
Viktoria
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Mohd Zamzam
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Safe & pleasant stay.
Mohd Zamzam
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Andreas nicco
28 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern dan strategis
Andreas nicco
8/10 – Goed
Doris
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Affordable and comfortable
Doris
8/10 – Goed
Ricky
23 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricky
8/10 – Goed
Mike, Western Australia
27 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Mike
5 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Alexandre
14 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Alexandre
3 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Ivan
18 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer