Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Van der Valk Hotel Maastricht





Een terras, een koffiebar/café en een tuin verwelkomen je bij Van der Valk Hotel Maastricht. Geniet van een lichaamsbehandeling, een manicure/pedicure of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er brunch, lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van Franse gerechten. Gratis wifi in de kamer, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep

Spa
De spa ter plaatse heeft 2 behandelingsruimtes. De spa van dit hotel biedt massages en behandelingen als gezichtsbehandelingen. Er zijn nog andere voorzieningen ter plaatse, zoals een stoombad, een sauna en een bubbelbad.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Plus) laden

Comfort Twin kamer (Plus)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort kamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Comfort kamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer (Deluxe) laden

Deluxe kamer (Deluxe)
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer (Plus) laden

Deluxe kamer (Plus)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Elite kamer laden

Elite kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer (Deluxe) laden

Familiekamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer (Deluxe) laden

Familiekamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Business suite laden

Business suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nijverheidsweg 35, Maastricht, 6227 AL
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.61 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 21.5 voor volwassenen en EUR 10.75 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 17.50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 35.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 7.5 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 15 jaar worden niet tot het zwembad, de fitnessruimte en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Kinderen jonger dan 15 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Nederland. Deze accommodatie is beoordeeld met 4 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 4,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Van Der Valk Maastricht
Van der Valk Hotel Maastricht
Van der Valk Maastricht
Van der Valk Hotel Maastricht Hotel
Van der Valk Hotel Maastricht Maastricht
Van der Valk Hotel Maastricht Hotel Maastricht
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Van der Valk Hotel Maastricht
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Wim, Frieschepalen
24 apr 2025
Wim
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Victor
18 apr 2025
Victor
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Joseph, NOORDWIJK ZH
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edwin
Zakenreiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Edwin
Zakenreiziger
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Marleen
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marleen
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Edwin
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Edwin
9 jan 2025
Edwin
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Michiel
Reisde met partner
2 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiel
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Bauke
Reisde met een groep
30 dec 2024
Positief: Voorzieningen
Bauke
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met familie en kleine kinderen
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Erwin
26 dec 2024
Erwin
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Linn
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linn
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ria
Reisde met partner
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ria
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nick
Reisde met partner
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Anna
20 nov 2024
Anna
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Francis
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Huzeyfe
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huzeyfe
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael Marx
David
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Rony
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rony
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Laurianne
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed ontbijt
Laurianne
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024