Kaani Village & Spa

4.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een sauna

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kaani Village & Spa

Interieur
Internationale gerechten, stranduitzicht
Deluxe driepersoonskamer | Uitzicht vanuit de kamer
Kinderspeelruimte - binnen
Internationale gerechten, stranduitzicht

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 284
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mirihi Magu, Maafushi, 08090

In de buurt

  • Water Sports Strand - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Moskee van Maafushi - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Bikini Strand - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Haven van Maafushi - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Maafushi-rif - 5 min. wandelen - 0.4 km

Restaurants

  • Fushi Cafe
  • Kandooma Cafe'
  • ‪Moonlight - ‬6 min. wandelen
  • Aqua Bar
  • ‪Mr. Octopus Cafe - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kaani Village & Spa

Hotel met een chique stijl in een landelijke omgeving
Vervoer van/naar de luchthaven, gratis boodschappenservice en een tuin verwelkomen je bij Kaani Village & Spa. Actieve reizigers kunnen zeilen, varen met een motorboot en vissen bij dit hotel. Geniet van een manicure/pedicure, een gezichtsbehandeling of een Thaise massage bij Sampa Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Bij Candle Light dinner, het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, kun je terecht voor uitzicht op het strand. Geniet van de activiteiten ter plaatse zoals snorkelen en rondvaarten doen. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen zijn:
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en kinderactiviteiten met toezicht (toeslag)
  • Massage- en behandelingsruimtes, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kruier/portier
  • Strandlakens, huwelijksservices en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en donsdekens
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Gemeubileerde balkons of terrassen, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Candle Light dinner

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Fietsenverhuur
  • Motorbootvaren
  • Rondvaarten
  • Sauna
  • Snorkelen
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Vissen
  • Volledig uitgeruste spa
  • Zeilen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Gratis strandcabana's
  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je wordt per boot naar de accommodatie gebracht. Contacteer de accommodatie hiervoor minstens 48 uur voor de reis via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 06.30 uur tot 11.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 30.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: USD 70
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): USD 35 (voor kinderen van 2 tot 9 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: USD 90
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): USD 45 (voor kinderen van 2 tot 9 jaar oud)
  • De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 2 jaar oud.
  • Transferkosten
  • per boot: USD 25 per volwassene (enkele reis)
  • Transfer per boot: USD 15 per kind (enkele reis), van 2 tot 9 jaar oud

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 50 per persoon (retour)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 30 (retour), (van 2 tot 9 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: USD 30.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie GH-368
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kaani Village Hotel Maafushi
Kaani Village Hotel
Kaani Village Maafushi
Kaani Village
Kaani Village Spa
Kaani Village Spa
Kaani Village & Spa Hotel
Kaani Village & Spa Maafushi
Kaani Village & Spa Hotel Maafushi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kaani Village & Spa?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kaani Village & Spa?

Vandaag, 2 nov. 2025, kost een verblijf bij Kaani Village & Spa van één nacht voor twee volwassenen op 19 nov. 2025 min. € 187,41, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Kaani Village & Spa voor parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Kaani Village & Spa inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kaani Village & Spa uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kaani Village & Spa een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op geplande tijden een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 50 per persoon.

Waar staat Kaani Village & Spa?

Dit wellness hotel ligt vlak bij het strand, vlak bij Water Sports Strand en Moskee van Maafushi. Ook Bikini Strand en Maafushi-rif liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kaani Village & Spa

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 183 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 183 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 183 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 183 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 183 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sjors

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to stay!

We were upgraded to Kaani Palm - given renovations of Village & Spa. Very friendly staff, high service levels and great dining opportunities. Would recommend this hotel (and swimmingpool - infinity) to everybody.
5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nicolaas

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Was niet naar verwachting

We verbleven nachten in dit hotel. Kamers zijn niet erg groot. Mensen aan de balie zijn niet erg vriendelijk. Dagelijks schone handdoeken en schone kamer. Ik kreeg hier niet het gevoel erg welkom te zijn. De jongen vh restaurant is erg vriendelijk.
7 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gezellig en vriendelijk :) . Thanks.

Een heel gezellig kleinschalig hotel,heel vriendelijk en behulpzaam!Het ontbijt was ok,uiteraard geen 5 sterren keuze,maar het was lekker! Het avondeten(diner) was vlakbij,niet in hotel,dit was ok enkel jammer dat de vis en kip wat veel graten/beentjes had maw peuzelwerk,voor de rest ok en gezellig+ je kon mits betaling bv. scampis laten barbecuen wat heel lekker was.Kaani village is zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit! :) .
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Henk, Duiven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Aardig hotel midden op het eiland maar met zwembad

Tapijt versleten. Deur naar badkamer ontzet. Prima naar het zin gehad maar heb geen hoge verwachtingen. Wel lekker bed met airco en goede douche. Personeel doet goed zn best. De snorkeltour was heerlijk maar wel met veel mensen. We waren met een groep van bijna 30 mensen. Op een gegeven moment lag er beschimmeld brood bij ontbijtbuffet. We waren er eind april. Alle dagen bewolkt en aantal keren veel regen. Toch goed naar het zin gehad.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede keus

Een zeer net hotel met goede faciliteiten en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is een prettig klein hotel en heeft als enige van het eiland een zwembad. Nu is het strand op 5min lopen, maar toch lekker. Aanrader dus! Verder is Maafushi erg klein en is er op het eiland zelf niet onwijs veel te doen. Dus het verblijf daar bestaat vooral uit strand, zwemmen en restaurantjes bezoeken. Wil je meer, dan moet je excursies gaan doen: snorkelen, duiken, surfen, etc. Alcohol is op de Maldiven natuurlijk een taboe, maar op Maafushi hebben ze daar een oplossing voor bedacht: de floating bar. Met bootje wordt je daar in 5min naartoe gebracht, zodat je toch nog je cocktailtje kunt drinken.

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk en behulpzaam personeel. een aanrader

10/10 – Uitstekend

Anouk and Nick, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kaani Village & Spa amazing hotel to stay!

Kaani Village & Spa is situated on the island of Maafushi, one of a few number of inhabited islands in the Maldives which has a bikini beach for the tourists. The best thing about Kaani Village & Spa is the staff. The staff are kind, friendly and very helpful. By the end our stay we felt more like friends and we could easily have a laugh and a joke with everyone who worked there. The staff made us feel right at home and were always willing to help at all times. It was really nice having a pool, spar, restaurant and pool table (however with all the activities and beautiful beach you’ll barely get a chance to use them). They also allow you to hire snorkelling gear and fresh clean beach towels free of charge at any time. The highlight of the Maldives is definitely the sea. This can be best experienced by going on excursions and visiting many of the private islands and snorkelling reefs. Kaani Village & Spa organise a number of these excursions and they have plenty of packages to keep you entertained). Going on the excursions will set you back between $35-$100 per person depending on what you do and how many people go. They sound expensive but well worth it, as, you get a chance to visit the most beautiful beaches in the world and snorkel around some breath-taking reefs. Overall we had an amazing time in the Maldives and can’t thank the guys at Kaani Village & Spa enough.

10/10 – Uitstekend

MANABU

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
親切にしていただきました。
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic stay at Kaani Palm Beach. Rooms are spacious, a/c works really well, good sized bathroom and a really comfortable large bed. The infinity pool on the roof is a great bonus with fantastic views, although it can get very warm in the afternoons. The Kaani sunbeds on part of bikini beach are free, and have an umbrella. The main attribute for the hotel however, is the staff. We met so many lovely members of staff, that I can't remember them all, but I would like to mention Azmeem, one of the managers who helped us when we had a problem with the room. In the restaurant, Anisur, Try, Farouk, MD Alom and Omelette man Rana (apologies for any spelling mistakes) were all absolute stars, I would like to mention more, but my memory lets me down. Would definitely love to come back to this hotel 💯
20 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Allan Nedergaard

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
10 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Maciej

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No contact with the hotel, very long response to e-mails (several days) despite paying the airport transfer fee, I had to look for a connection on my own. The photos in the offer do not reflect the actual condition of the hotel. Breakfast and dinner are provided in another facility approximately 300m away. The meals are the same every day. There is no clothes dryer in the room, high humidity makes it impossible to dry wet swimsuits.
10 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Najib

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ARSENIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great price for the hotel. We did have to walk to Kaani Palm for breakfast and dinner, probably because of low season.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Horst

9 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

martin

Positief: Netheid, comfort kamer

Disappointed with Reception Staff

Hotel does not serve breakfast as advertised you have to go to Kaani Palm hotel which is a short walk away but there is a lot of building work going on outside the hotel and some renovation inside. Our room was cleaned every day to a high standard. The staff in the Palm restaurant were very friendly. My big complaint was the organisation at reception for boat trips and transfers. For some of the trips the boats were overcrowded and led to long delays leaving 90mins + late. The worst was the boat transfer back to the airport. We had booked and paid for our return trip and confirmed departure time only to be told 5mins before scheduled departure that the boat would not leave for another 2 hours. What made it worse was the receptionist then said that he had not told me the departure time which was the worst thing. Soon after my request to speak to the manager about the matter another boat was found for us !!!. It was very unprofessional the way it was dealt with.
6 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Mayank

6/10 – Redelijk

Mohammad Albart

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Marcelo Javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was upgraded to Kaani Pal Beach. The hotel is good, well located and with very good client service. The positive things: - The location - The price-quality relationship - The view from the pool - The waiters' service in restaurant - The positive attitude of cleaning people - The very professional service for tourist packages The negative issues: - Just one elevator shared with service people and clients. - Exchange rate for payments in Rufiyaas is 17 instead of bank rate of 15.4 - There are a lot of flys in the restaurant - There is not a game room or outdoor court to play something
12 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Roberto

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pessimo

Posto bello, struttura trasandata e non pulita. Piscina sporca sempre. Mangiare sempre uguale, scarso, non buono
8 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Eszter Valéria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

AHMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Family vacay

The hotel and management is so friendly and everything was perfect. Breakfast is good and area is also quite feasible for everything.Room is spacious and Pool is also awesome.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Annemie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

morten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we were upgraded to the new kaani palm hotel and it was amazing
9 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Milan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly, helpful staff!

The staff stand out to make this hotel exceptional. We were picked up from the ferry pier and they brought our luggage to the hotel for us. Upon arrival we were greeted with cold towels and juice. We got into our room immediatly, everything was clean, the pool is nice and cool. There is a wide variety of excursions they offer, we weren't able to go due to time constraints, but the information is clearly displayed at reception. There is also a pool table! When we were leaving, staff took our luggage back to the ferry pier and waited with us until we got on the correct boat with our stuff. It is a quick walk to the hotel from the pier and close to the bikini beach. This is a great choice for your stay on Maafushu!
1 nacht verbleven in februari 2020