Hotel Bristol - Liburnia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand, met een binnenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Bristol - Liburnia

Terrein van de accommodatie
Interieur
Lobby
Serveert lunch, diner, lokale gerechten, uitzicht op de zee
Exterieur

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Op privéstrand
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon
Televisie
Een draagbare ventilator
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Uitzicht op het park
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Kabelzenders
Een bureau
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Televisie
Een draagbare ventilator
Een regendouche
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • 16 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Setaliste marsala Tita 27, Lovran, 51415

In de buurt

  • Haven van Lovran - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Strand van Medveja - 5 min. rijden - 3.2 km
  • Walk of Fame van Kroatië - 9 min. rijden - 6.1 km
  • Haven van Opatija - 10 min. rijden - 6.8 km
  • Park Angiolina - 10 min. rijden - 6.8 km

Lokaal vervoer

  • Opatija-Matulji Station - 22 min. rijden
  • Rijeka (RJK) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪Riviera Restoran Lovran - ‬5 min. wandelen
  • ‪Tabu - ‬3 min. rijden
  • ‪Archie 's Pub - ‬20 min. wandelen
  • ‪Restaurant - pizzeria Delfino - ‬5 min. wandelen
  • ‪Lovranski pub - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Bristol - Liburnia

Hotel vlak bij Kvarnergolf
Een gratis selfservice-ontbijt, een terras en shoppen ter plaatse vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Bristol - Liburnia. Het plaatselijke buffetrestaurant met lokale gerechten, Bristol Lovran, serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Gratis wifi in de kamer, een speeltuin en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Meertalig personeel, een lift en rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 100 kamers bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Televisies met kabelzenders
  • Balkons, baby-/kinderbedden en dagelijkse schoonmaak

Talen

Kroatisch, Engels, Duits, Italiaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis zelfbedieningsontbijt beschikbaar op werkdagen van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bristol Lovran

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Speeltuin
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Binnenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan de baai
  • Aan een privéstrand
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 13.50 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Tot 25 kg per huisdier

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 13.50 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Voor een babybed worden kosten aangerekend

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bristol Lovran
Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol
Smart Selection Bristol Lovran
Smart Selection Bristol
Bristol Hotel Lovran
Hotel Bristol
Smart Selection Hotel Bristol
Hotel Bristol - Liburnia Hotel
Hotel Bristol - Liburnia Lovran
Hotel Bristol - Liburnia Hotel Lovran

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Bristol - Liburnia over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bristol - Liburnia?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren met een maximumgewicht van 25 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 13.50 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Bristol - Liburnia voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Bristol - Liburnia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bristol - Liburnia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Bristol - Liburnia?

Dit hotel in Lovran ligt aan het strand, op 10 minuten wandelen van Haven van Lovran en Kvarnergolf. Strand van Medveja ligt op 3,2 km.

Beoordelingen over Hotel Bristol - Liburnia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 90 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Willem, Rijswijk ZH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voor voor- en naseizoen

Ik zou hier niet graag zitten in het hoogseizoen, als er op pleintjes in de omgeving van het hotel tot in de nacht lawaai en muziek geproduceerd wordt. Voortaan zou ik alleen hotel met ontbijt boeken: Het avondeten is namelijk vanaf 7 uur en dan zo overvloedig dat ik er niet van af kan blijven en mijn volle maag mij een halve nachtrust kost. Een warme lunch in het middaguur en twee boterhammen om half zes is voor mij voldoende.
5 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Petra

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Rundreise

Leider hat dieses Hotel seine Zeit hinter sich. Unser Zimmer (Superior) war zwar wirklich schön, grosszügig, sehr hohe Decke, stilgerecht eingerichtet. Die Fenster waren aber mehr als alt und überhaupt nicht dicht. Das Hotel ist sehr! hellhörig. Frühstücksbüffet mit Automatenkaffee und 4 Sorten Beuteltee überzeugte überhaupt nicht. Sorry, auf keinen Fall wieder.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Valerio

Positief: Netheid, personeel en service

Felice

Ottima posizione attenzione ai supplementi non specificati
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Timur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kein Strand nur Felsen

Mittelmäsig
6 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Espen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

SERVICE OG BELIGGENHET REDDER DET MESTE

Dette var en gammel storhet av et hotel, men beklageligvis har sannsynligvis midlene vært for små i forbindelse med renovering. En bli og veldig behjelpelig kvinnelig resepsjonist reddet oppholdet. Ordnet opp med reparatør til rommets gamle vindus/dørscreen. Hotelllet ligger supert til ved havet og den 12 km lange langomare, men vedlikeholdet på hotellet er dårlig. Det er i utgangspunktet en fantastisk bygning, men som sagt det mangler vedlikehold. Vi hadde drom med sjøutsikt. Badet var Ok renovert men lite, rommet og møbler gammelt og slitt. Takvifta funket Ok og rommet lå slik at man klarte seg faktisk greit i over 30 grader uten ac. Frokosten var bra og ble inntatt i noe som engang helt sikkert har vært et utrolig fint rom, men nå bar det preg av gammel vannlekkasje. Parkering ordner seg selv om det er smått med plass. Dette kunne vært et fantastisk sted, men er det definitivt ikke.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positive: excellent food, comfortable room, fantastic view, nice staff Negative: lack of AC, fridge,
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Catherina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Zekerijah

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Zekerijah

Kratak boravak na proputovanju.Stanje objekta jako loše,fotografije smještajnih jedinica ne odgovaraju stvarnom stanju.Hotelu potrebno hitno renoviranje.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

NBl

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Das Personal, egal ob Service, Rezeption, Küche oder Housekeeping, war durchweg immer freundlich und zuvorkommend. Das Frühstücksbuffet war immer ausreichend aber leider keine Abwechslung. Das Abendbuffet war sehr gut. Jeden Abend etwas anderes. Es wurde immer wieder nachgelegt. Für uns war es super. Das Zimmer war leider sehr hellhöriger, ansonsten hat es alles gehabt was man benötigt. Für die Hunde war es auch Urlaub. Das Personal ist sehr Tierlieb. Danke an alle.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Tarek

Positief: Netheid, comfort kamer
A pleasant stay . Room had a great view. One could feel the Bristol Hotel had seen More Glamourous days with wide staircases, large bedrooms and bathrooms, and grand restaurant with the great terrace
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Jeanette Ruvik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anbefales i Lovran

Vi var 5 venner på MC-tur som hadde to netter på hotellet. Vi kom frem ved midnatt pga. problemer tidligere på dagen, og ble møtt av en hyggelig resepsjonist som kom ut og tok oss imot og viste oss parkering for syklene. Rommene var store og fine, og to av rommene hadde nydelig utsikt mot Adriaterhavet. Det ene rommet hadde såkalt "garden view", og var da mot innkjøring til hotellet. Fin frokost ute på terrassen. Lovran er et koselig lite sted, med restauranter både ved havet og i gamlebyen. Et godt totalinntrykk.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Christina, Baden Württemberg

Positief: Personeel en service

Idyllisches Hotel in direkter Strandnähe

Wir sind zufälligerweise auf dieses Hotel gestoßen da wir über unsere andere Unterkunft mehr als enttäuscht waren. Die Mitarbeiterin an der Rezeption war super freundlich und gab uns zuerst den Zimmerschlüssel damit wir uns ein Bild von dem Zimmer machen konnten. Es ist zwar nicht groß aber alles war vorhanden. Vom Balkon aus hatten wir einen seitlichen Meerblick, jetzt konnte für uns auch der Urlaub beginnen. Wir hatten Halbpension gebucht, das Frühstück ist ausreichend zum Abend essen gab es im Preis inbegriffen Getränke wie Wasser, Säfte, Bier und Wein. Wir hatten wunderschönen Urlaub in Lovran und würden auch wieder kommen.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

XIAODONG

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nice stay

parking place are not enough
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tolles Hotel in Strandnähe

Es war alles passend. Mit den freien Parkplätzen kann es eng werden. Gebühren 8 Euro am Tag.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Hans, Lienz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Bristol

Trotz Nachsaion und kurz vor dem Zusperren war das Hotel im Topzustand sowie die ganze Hotelcrew aufmerksam, zuvorkommend und sehr sehr freundlich. Wir waren mit dem ganzen Paket mehr als zufrieden. Nach dem Motto..... es gibt nichts was es nicht gibt. 2 Familien aus Lienz Wir kommen wieder
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

This, Glarus, schweiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ehrwürdiges Hotel mit Stil

Kein modernes Hotel, das beliebig in jeder Stadt stehen könnte. Das Bristol erzählt von früherer klasse. Dabei sind essen und Service nicht zu bemängeln. Wir kommen wieder.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Mikael

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fantastisk utsikt från rummet mot havet. Charmig nostalgisk litet samhälle som säkerligen vittnar om den tidigare glamouren på denna rivieran. Detta hotellet har samma glamourösa anda och har ett perfekt läge. Slö personal i restaurangen där det ständigt saknas endera bestick, glas, eller mat vid buffén. Tråkigt att de måste ta i så med betalningen sv solstolar där de är dyrast i staden.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Elegant room, great view

Warm, friendly welcome at reception. We arrived late but could tell the buffet would have been very good had we arrived earlier. Very nice location with lovely bay views. Elegant, ckassical style room.

10/10 – Uitstekend

Zorka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bili smo na marunijadi, a hotel je doslovce u sred svega i k tome još na obali. Soba sa bajkonom i veličanstvenim pogledom na grad i more.....

2/10 – Ontzettend slecht

Torsten

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Das Hotel hat keinesfalls 4 Sterne verdient.

Das Hotel ist nicht geeignet für Ruhesuchende. Alle drei Tage stellten sich neue Busreisende als Gäste ein. Damit verbunden herrscht auch in den Nachtstunden ein erheblicher Lärmpegel (u.a. laute Gespräche auf dem Flur, Knallen der Zimmertüren). Die Geräuschdämmung ist völlig unzureichend. Der Speisesaal macht einen ungepflegten Eindruck. Das Frühstücksbuffet ist eintönig und auf Kostenminimierung ausgerichtet. Das Bedienungspersonal macht einen interessenlosen Eindruck. Der Balkon wurde nie gesäubert und war mit Taubenkot verunreinigt. Die Bettwäsche war teilweise fleckig und wies manchmal Löcher auf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer