Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gastendiensten
Droogkuis-/wasserijservice
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Handdoeken inbegrepen
Regendouche
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve Covid-19-test of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 18 jaar dienen een bewijs van een negatieve Covid-19-test voor te leggen. Het resultaat van de test mag niet ouder zijn dan 72 uur voor het inchecken. Alle gasten vanaf 18 dienen een bewijs van een Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 3 dagen vóór het inchecken een volledige vaccinatie te hebben ontvangen
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MDR Hotel Lopburi City Center
MDR Hotel Lop Buri
MDR Lop Buri
MDR Hotel Lopburi Thailand
MDR Hotel Hotel
MDR Hotel Lop Buri
MDR Hotel Hotel Lop Buri
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij MDR Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent MDR Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij MDR Hotel inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.
Tot hoe laat kan ik bij MDR Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat MDR Hotel?
Dit hotel in Lop Buri ligt op 10 km afstand van Pa Sak Jolasid Dam, Wat Khao Wong Kot en Ban Wichayen. Ook Wat Nakhon Kosa en Phra Prang Sam Yod liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over MDR Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 16 beoordelingen
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 16 beoordelingen
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 16 beoordelingen
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 16 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 16 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10
Good price
Good service
But normal breakfast
And there’s no Taxi or Grab
NN
1 nacht verbleven in november 2020
4/10
Room is hot, not comfortable, the toiletries are not labeled which is shampoo and which is the body wash. The sink is easily clogged, need to remove the cover every time you use even for brushing teeth.
Good services and good breakfast . The room
Is clean .
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10
อยู่ใกล้ตลาดกล้วยกล้วย และโลตัส Department Store ห่างจากโฮเต็ล 200 เมตร Hotel สร้างขึ้นมาเป็นแนวยาว 2 ชั้นขนาบ2 ฝั่ง ห้องพักไม่ใหญ่นัก มีเตียงเดี่ยวและเตียงคู่ ห้องประมาณ 14 ตารางเมตร สะอาดพอใช้ได้ ทีวีเป็นเคเบิ้ลทีวี รับได้ไม่กี่ช่อง อาหารเช้า: ข้าวผัดกาแฟขนมปังรถยนต์จอดด้านหน้าห้องพักไม่มีหลังคาเปิดโล่ง บริการดีพอใช้ได้
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10
Theera
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10
Sineenat
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10
Don't expect much in the way of hotels in Lopburi
This is one of the best, but still pretty rough for anyone accustomed to 4 or 5 star
Has everything you need but very basic
Breakfast minimal but comfortable setting
Transport to anywhere is directly out front and has a wonderful night market twice a week right next door
Reception and cleaning staff helpful and friendly
I always enjoy returning to the MDR Hotel. The food at the No. 44 Cafe is alway good. The staff is so very nice and also very accommodating.
Geverifieerde reiziger
10/10
The MDR staff are extremely nice. Some staff speak a bit of English while others speak very little. We know enough Thai to get our needs met. They have English menus so you can just point to what you want. Laundry is quick and efficient as well as cheap. Recommend leaving 100 baht with the laundry to ensure same day turn around.
While tipping isn't really necessary in Thailand we did leave a small amount when we ate (or had a drink) in the restaurant.
AngryBlonde
2/10
Geverifieerde reiziger
4/10
Old hotel in need of refurbishment.
Heineken in restaurant was 4 months old.