Exterieur

Beoordelingen van London Marriott Hotel Maida Vale

4 out of 5
London Marriott Hotel Maida Vale
Plaza Parade, Maida Vale, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 520 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 342 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Rick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect, schoon, goed personeel. Kom we zeker nog een keer terug
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanuit het hotels London City binnen handbereik zowel met de bus als metro. Maar ook vanaf Heathrow naar het hotel is prima te bereizen.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel was goed gelegen en alles was goed geregeld binnen het hotel
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
For dinner i took a stake, this was really not good.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed hotel
Een erg goed en voor Londense begrippen prettig geprijsd hotel. Recent gerenoveerde kamers. Behulpzaam personeel van diverse nationaliteiten.Uitgebreid ontbijt. In avond echt prima diners, maar niet echt sfeervol, tamelijk rustig. In de buurt heb je verder niet veel te zoeken, nauwelijks aantrekkelijk.zorgt echter ook voor rustig slapen. Op 5 minuutjes lopen een prima underground verbinding (de bruine zgn. bakerloo line) , buslijn 98 naar dé winkelstraten en nabij een lightrailverbinding naar Euston. Ik kom al met al zeker weer terug.

8/10 – Goed

toerist, k

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker dichtbij een metrostation
Schoon hotel, alleen heel warm airco deed het maar half en de koelkast deed het niet. Bedden lagen ook niet echt lekker, voor de rest prima hotel.
Reactie van The Team of the London Marriott Hotel Maida Vale op 3 apr 2016
Dear Toerist, Thank you for taking the time to review your recent stay here with us at the London Marriott Hotel Maida Vale. It was a great pleasure to host you. Please be assured that we highly appreciate your feedback as it is only through comments such as yours that we can improve in areas of our product or service which may require attention and please, allow me to thank you for giving us the opportunity to keep improving our services. We are glad to learn that you enjoyed your time here with us and we sincerely do hope that we will have the opportunity to welcome you back in a near future. With kind regards, The Team of the London Marriott Hotel Maida Vale

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk hotel
De volgende keer zou ik iets meer in het centrum gaan zitten.

10/10 – Uitstekend

Petrus, Schildwolde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bezoek aan de Abbey Road studio
Ik kwam+/- 17.00 aan in het hotel , opdat m moesten er 60 mensen uitgetject worden. Ik werd vriendelijke ontvangen met een kop koffie

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay!!!!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

thuong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and quiet stat
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Chrislène

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel un peu en dehors du centre mais bien desservi par bus et métro. La chambre que nous occupions à quatre était suffisamment spacieuse avec un un très bon confort de literie. Le personnel de l’hôtel est très aimable et le petit déjeuner au top.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and welcoming
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

kola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is nice, the staffs are wonderful from the front desk to the bar tender. The room was clean and comfortable bed. I will definitely will book this hotel whenever I am in London.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Parvinder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a nice time great room and service
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Hiral, Leicester

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TV WAS NOT WORKING, NO SIGNAL, rang 3 times to resolve this, advised engineer would come, but did not turn up! Also asked for Amenities would also did not turn up.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rezwana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice over all
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Joy, Chesapeake

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

J

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional customers care. Thank you
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anne Ranveig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YOUNGSUNG

3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Shanice

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YOSHINORI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bijan

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Welcomed by reception team, room clean, comfortable and cosy. Great shower with l’occtane toiletries. Coffee machine, hairdryer, iron etc all in room. Parking available on site at extra cost but no spaces so we had to park on nearby road . Great stay overall
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

RAGUNATHAN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
We do not like the area near kilburn train station
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to two different rail stops, but inconvenient to sight see quickly. GREAT room. Water pressure in showers were amazing.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yashaswini

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kimberly

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paritosh

4 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Totally misled and misinformed
I checked in to be told that I had been upgraded to the top suite in the hotel and breakfast included! When I got to the room it was essentially the same as I had booked and I had already paid for breakfast! The room was actually a disabled room and the shower height was around 5 ft and I am 6 ft 1in. The showered floor was uneven and the bathroom flooded when taking a shower. I complained but they were not too bothered. If I had been told I had a disabled room and would not be able to enjoy a normal shower than I would not have accepted. Plus it was definitely NOT and upgrade.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Jacques

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Joel

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

ferran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena opción
Bien conectado con transporte público. Restaurantes cerca. Zona tranquila
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rachael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful trendy rooms, also very comfortable. The entrance looked stunning with the hanging birdcages, was the weekend prior to Halloween, they decorated the foyer and all staff was is theme, fantastic.

4/10 – Matig

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Awful Check in
Check in was a disaster. Due to computer systems being down took 2.5grs to checkin. I had to keep asking for update. No backup plan which could have been so simple. Lovely hotel shame about first impressions
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Kara

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
London by car next time!
After a hiccup relating to the air conditioning, or lack of it on our arrival and a subsequent 3 hour wait to be reallocated to another room our 8 day stay was faultless. Staff could not do enough to ensure our stay was pleasurable. Room was large and clean with a plentiful supply of teas/towels each day. We would probably return to London by car in future however after a disappointing train journey to and from Cardiff - cancelled outbound train so a delay in reaching Paddington followed by the return home train having no catering facilities. The daily parking charge at the Marriott in Maida Vale being the only thing stopping us staying there again. A pity.
8 nachten verbleven in november 2023