Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg

3 out of 5

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 62 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Chantal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is extreeem gehorig. Je hoort mensen constant over de vloer lopen (bonken). Als er deuren open gaan, dan vallen die met een harde klap terug in het slot. Als de deur open is en je wacht te lang, klinkt er een harde pieptoon. Dit alles gebeurt ook in de avond en nacht waardoor ik dit hotel echt niet kan aanraden als je rust opzoekt. De diner keuzes zijn heel erg beperkt. De roomservice kosten zijn heel hoog en ik vraag me af waarop dit bedrag is gebaseerd. Als je een rustigere kamer wilt (die overigens net zo gehorig is als de rest van het hotel), dan moet je daarvoor bij betalen. Het enige verschil is het uitzicht, maar rustiger is het niet. Dit is vooral een hotel voor wat oudere pensionada. Mensen die van zichzelf al niet goed horen en willen genieten van een prachtige omgeving. Want dat is wel een pluspunt. Het hotel ligt midden in een bosrijk wandelgebied.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 31 mrt 2023
Geachte gast, beste Chantal,Hartelijk dank voor de moeite om uw ervaring met ons te delen. Wij vinden het erg vervelend dat u niet geheel tevreden bent geweest over uw verblijf. De deurdrangers zitten zo afgesteld, zodat ze veilig dicht kunnen gaan. Dit ook in geval van calamiteiten. Indien gasten de deur net niet in het slot zetten e/o de klink te lang naar beneden houden, gaat het alarm af. Dit is inderdaad hinderlijk, maar jammer genoeg door ons niets aan te doen. De verantwoordelijkheid ligt grotendeels bij de gasten om de deur op een rustige manier te sluiten. Dit doet alleen niet elke gast. Vervelend dat u daarvan hinder heeft ondervonden. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service
De kamers zijn heel erg gehorig. Je hoort mensen door de gangen bonzen. De biljartballen hoor je. Elke keer als iemand een kamer deur open of dicht doet valt deze met een harde klap dicht. Dit gebeurt ook snachts.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 25 mrt 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie. Het komt inderdaad wel voor dat gasten de deur hard achter zich dicht laten vallen. De deurdrangers zijn zo afgesteld dat ze goed in het slot vallen. Dat is brandveiligheid technisch het meest veilig. Wij vinden het vervelend dat u hiervan hinder heeft ondervonden. Onze excuses voor het ongemak.

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jannie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gezellig
Het is een gezellige club mensen. Het ontbijt en de kamers zijn prima. Het diner viel ons een beetje tegen.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Jasper

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De zorg voor aanvulling bij het ontbijt was onvoldoende. Om 9.30 geen scrambled eggs meer en werd niet aangevuld. Ook yogurt was een probleem.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 5 okt 2022
Geachte gast,Hartelijk dank voor de genomen moeite om ons te informeren over uw verblijf in ons hotel. Het komt jammer genoeg soms voor dat producten voor het einde van het ontbijt op zijn en er geen aanvulling meer gedaan kan worden. Veelal zorgen we dan voor een alternatief. Soms komt het ook voor dat bestelde producten niet leverbaar zijn, ook dan proberen we een alternatief te verzorgen. We zullen nagaan wat de reden is van een volgens u niet voldoende aangevuld buffet. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Kelly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging aan het bos wat echt geweldig wat. ziet er mooi uit en volgens verwachting. Waar ik persoonlijk last van had : Heel gehorig. De deuren slaan hard dicht, met een alarmgeluid als je de deurklink te lang naar beneden doet. De voegen bij de douche waren vies en de bedden bleven niet bij elkaar die zakte uit elkaar
12 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 27 aug 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. We zullen de opmerking over de geluidsoverlast meenemen in ons overleg. Mogelijk dat hieraan iets gedaan kan worden door onze technische dienst. De opmerking over de voegen gaan wij doorgeven aan onze huishouding. In ieder geval bedankt voor uw verblijf in ons hotel. Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

a.j.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 27 aug 2022
Hartelijk dank voor uw reactie.

8/10 – Goed

Wouter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We moesten een trapje af naar de kamer, best heel steil. 2 dode planten bij de entree, armoedig gezicht.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 27 aug 2022
Hartelijk dank voor uw reactie. We zullen dit doorgeven aan de juiste afdeling.

6/10 – Redelijk

Willem

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Fraaie ligging, goede kamer, prettig personeel. Toestand van het gebouw en terras is wat gedateerd
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 27 aug 2022
Hartelijk dank voor uw reactie.

6/10 – Redelijk

Sanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Veel te warm en heel erg basic. Voor 100,- per nacht mag je meer verwachten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 27 aug 2022
Hartelijk dank voor uw reactie. Per dag kan de kamerprijs verschillen. Wij zijn een 3 sterren hotel met de nodige faciliteiten. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

8/10 – Goed

Janette

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Frank

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Matige service, verder prima hotel.
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Diederik

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
diner: hoe durf je het neerzetten Ontbijt: behoorlijk, Tafelschikking somber bij tweepersoons tafeltjes, velen dus, zit altijd iemand met zijn rug naar het groene uitzicht. Deur van kamer 208 is biet brandveilig gezien de enorme kieren in de sponning. In bed nabij de deur zit i n het ( tamelijk nieuwe maar niet erg degelijke ) onderbed een flinke deuk. Of ik nog eens terugkom? Misschien, het bos is mooi en als we vrienden bezoeken die vlak bij wonen en willen overnachten.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische lokatie, prima ontbijt en attent personeel. Minpunt is het ontbreken van een nachtportier zodat in ons geval (brandalarm om 2 uur 's nachts) er toch enige verwarring onder de vaak wat oudere gasten ontstond.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 15 jun 2022
Hartelijk dank voor uw melding. Tegenwoordig is er in de meeste 3* hotels geen nachtportier aanwezig. In geval van een brandmelding wordt automatisch de brandweer geallarmeerd, maar ook een verantwoordelijke van het hotel. Hoe vervelend ook dat er 's nachts een sirene afgaat, zo blij mogen we zijn dat het gelukkig geen echte brand was en iedereen veilig is geweest.

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig
prettige kamer - zeer rustig - goede gordijnen die de kamer zeer donker maken
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie hotel Paasberg Lochem op 24 aug 2021
Bedankt voor uw reactie en uw bezoek aan ons hotel. Wij zien u graag terug!

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weekendje Paasberg.
Netheid was prima. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was erg gehorig op diverse fronten. Ligging is mooi. Wandelen direct vanuit hotel is mogelijk.
3 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer stonk erg naar schoonmaakmiddelen, rookvrije kamer met terras maar op de terrastafel staat en asbak en liggen er peuken op het terras. Geen mogelijkheid om op de kamer thee of koffie zetten en geen kamerkoelkast. Kamer oogt donker en saai. De 2 matrassen zijn verschillend wat onaangenaam is. De card om de deur te openen werkt niet en moet je om een fysieke sleutel vragen.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Receptie op 12 aug 2020
Geachte gast, Allereerst harterlijk dank voor uw bezoek aan ons hotel. Daarnaast bedankt voor uw opmerkingen. In de tijd van Coronamaatregelen zijn wij genoodzaakt de kamer nog grondiger schoon te houden dan wellicht voorheen gebeurde, vandaar dat er mogelijk wat merkbaar is van een schoonmaakgeur. Koffie en thee faciliteiten zijn niet standaard beschikbaar, echter wel beschikbaar bij de receptie tegen een kleine vergoeding. Wat betreft de matrassen, dit zullen we met de huidhouding oppakken en kijken naar een passende oplossing voor de kamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi temidden van de natuur, op loopafstand van stadje Lochem
1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, schoon en ruim, uitzicht is prachtig, het personeel is s’avonds aardig, als het personeel bij inchecken wat meer welkom uitstralen dan is het een feest om hier te komen.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Vriendelijk personeel, alleen minder schone kamer (met name de badkamer) en erg gehorig.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

A.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

D, Enschede

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, net hotel in een bosrijke omgeving. Helaas vrij weinig in de buurt te doen en de douche werd al snel koud.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Jeannette

We kwamen 's nachts terug in het hotel. Er is dan te weinig verlichting.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Berthold

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jammer, Ik verwacht meer van Fletcher Hotels
Kamers zijn gerenoveerd in de laatste paar maanden(?) ziet erg mooi uit, maar helaas, op dit moment, zijn er weinig meubels in de kamers. Verder er is geen nacht dienst na 23:00 (dus je moet een andere hotel bellen voor hulp, en 's ochtends pas om 08:00 uur is er iemand van het hotel aanwezig om je uit te checken! Ontbijt begint ook om 8;00, dus als je moet vroeg uitchecken en/of eten niet bepaald een zakelijk hotel. Niets gemeld hierover op de Hotels.com site, dus mensen gaan vanuit dat het een normaal hotel is. Verder erg afgelegen van voorziening maar wel een prachtige omgeving.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

G.W.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder prettige ervaring.
Ik heb het verblijf als bijzonder prettig ervaren. Zelfs het menu vegetarisch was smakelijk en goed verzorgd. De kamer netjes en schoon.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Marlon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotelketen Fletcher!
Vriendelijk personeel. Werd netjes gebeld om naar andere lokster te gaan.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

reinder

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzetten vriendelijke ontvangst! Prima hotel op toplocatie.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
jammer dat in het engels de vragen gesteld worden door Expedia.. Hotel is mooi afgelegen en in de bossen met uitzicht op weilanden Goed parkeren
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer geslaagde Daren.
Prachtige omgeving, uitstekende service, Ontbijt en dinee's goed verzorgd. Kamer wat gedateerd.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Dirk, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in de bossen
Hartelijk welkom geheten door de receptioniste, goede ruime en schone kamers, uitstekende bedden. Ruime keus bij het ontbijt, goede menukaart. Geen overbodige luxe maar een net hotel. Fietsenverhuur mogelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Fletcher Hotel Restaurant Paasberg op 28 aug 2017
Beste, Ik wil u hartelijk danken voor uw verblijf in Fletcher Hotel Restaurant Paasberg en uw complimenten. We verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toe aan renovatie
Toe aan renovatie heel erg oud. Jammer omdat de locatie is top
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van Fletcher Hotel Restaurant Paasberg op 28 aug 2017
Beste, Ik wil u hartelijk danken voor uw verblijf in Fletcher Hotel Restaurant Paasberg. U merkt inderdaad op dat ons gastvrije hotel in Lochem op een toplocatie ligt, prachtige gelegen in een mooie natuurlijke omgeving. Wat u ook terecht opmerkt is dat ons hotel een jaren 70 uitstraling heeft en toe Is aan een renovatie. Wij zijn momenteel gefaseerd bezig onze hotels te ‘upgraden’ en onze directie heeft besloten dat het komende boekjaar, voor ons is dat vanaf Oktober, dat Paasberg een update zal krijgen. De details van deze update zijn nog niet concreet. Wij verwelkomen u graag zodra deze plannen zijn volbrachte en bieden u dan een mooie kamerupgrade aan naar een Comfort Plus Kamer. Indien u t.z.t. gebruik wenst te maken van ons aanbod verwijst u dan naar deze reactie.

8/10 – Goed

Jaap, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles naar wens
Netjes verzorgd. Prachtige locatie in bosrijke omgeving op loopafstand van de kern.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, wel wat verouderd.
Mooie locatie, wel wat verouderd. Voor ons perfect, omdat we het gecombineerd hebben met een bezoek aan de Trekkertrek wedstrijden.

8/10 – Goed

Diana 54 jaar, Goudswaard ( Zuid-Holland)

Positief: Personeel en service
Super Omgeving Mooiste Plekje van NEDERLAND
Vanwegen familie omstadigheden zochten we een overnachting in de buurt van Apeldoorn, omdat mn vader uit lochem komt en wij de 1e week van Januari 2015 in de Scheperskamp hebben overnacht met familie uit Australie wat zeer goed was bevallen ook een prima hotel, koos ik nu voor de Paasberg het ligt ook zo mooi in de bossen, entree en beneden verdieping van het hotel zijn mooi en heeft een prima uitstraling, kamers zijn wat gedateerd maar daar ben je om je ogen dicht te doen, en als de ruimte schoon is en dat was het zeer zeker. De badkamer hoewel schoon had lelijke voegen door de slechte ventilatie waarschijnlijk, als tip zeg ik spuit het in met bleek 3 uur laten weken afspoelen en het zal een stuk frisser eruit zien. ontbijt was goed , pedrsoneel zeer vriendelijk ook de dame om 6.30 uur die voor mij de verlichting in de lobby heeft aangedaan. receptie prima ,behulpzaam vriendelijk neemt de tijd.

6/10 – Redelijk

de Jong, Noord Holland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
wat gedateerd hotel
Service prima, eten prima, maar hotel en kamer is gedateerd en vloerbedekking in de hotelkamer mag nodig vervangen worden, zit met vlekken

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matige staat van het interieur
Verblijf was prettig, goede service, maar matige voorzieningen.Geen koelkast op kamer, geen waterkoker, gehorige kamers en staat van interieur had niets over.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fletcher , Lochem prima hotel in rustige omgeving
Comfortabel hotel. Goed ontbijt en voldoende parkeergelegenheid

6/10 – Redelijk

N

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sure...on a date if you are under 75 years old
Rooms are not really cleaned. Earbuds and dirty socks under the beds. Bar "tender" had a memory of a good fish and had to tell him twice to maybe, you know, take empty glasses on your back. You order 2 drinks and 10 minutes later...who ordered what. And yes, only one other table was busy.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Receptie Hotel Paasberg Lochem op 15 jun 2022
Thank you for your respond. We will make sure our housekeeping will provide this the next time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location in the woods but close to town
Comfortable bed. Lovely view. Good sized room although the bathroom was a bit small (take care you don't bang your head on the radiator when you sit on the toilet). Smallest bath towels I have ever seen. Really nice, quiet setting in the woods. Will definitely be back!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van . op 9 aug 2020
Thank you for the compliment! See you soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

I was bot able to change the date of my booking after one of the expedia agents checked with the hotel. I was not entitled, so did not file a complaint, but if the question is whether I enjoyed my checkin - I didn’t.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Megan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sevice great!
Sevice was amazing! Didn’t get there until midnight, they were waiting for me with my room key at the ready! Amazing!
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Dorte

Ok hotel
Det er et ok hotel - ikke prangende
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Philip

Good choice.
Professional staff. Nice rural location. Clean rooms. Good breakfast buffet. I only stayed one night but enjoyed my stay.
1 nacht verbleven in augustus 2018