Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Hotel Palazzo Livorno





Grand Hotel Palazzo Livorno bevindt zich dicht bij Villa Mimbelli en Museo Civico Giovanni Fattori en biedt vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en een dakterras. Geniet van een body wrap, een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met Italiaanse gerechten, Roof Garden Restaurant, serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Grand Hotel Palazzo Livorno in Livorno bevindt zich bij een trein-/metrostation. Villa Mimbelli en Museo Civico Giovanni Fattori zijn culturele hoogtepunten, maar bezoek ook enkele opmerkelijke bezienswaardigheden van het gebied, zoals Cimitero della Misericordia en Cimitero degli Inglesi. Ga naar Stadio Armando Picchi om een evenement of wedstrijd bij te wonen en maak ook wat tijd vrij voor Acquario di Livorno, een topattractie die je zeker niet mag missen.

Viale Italia 195, 195, Livorno, Tuscany, 57127
In de buurt
- Terrazza Mascagni - 1 min. wandelen - 0.0 km
- Acquario di Livorno - 5 min. wandelen - 0.5 km
- Accademia Navale - 1 min. rijden - 1.5 km
- Haven van Livorno - 2 min. rijden - 2.2 km
- Monumento dei Quattro Mori - 2 min. rijden - 2.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Stuzzicheria di Mare - 17 min. wandelen
- Starbucks
- Baracchina Bianca - 7 min. wandelen
- Bar Sirena - 16 min. wandelen
- Il Prosciuttaio - 5 min. wandelen
Over deze accommodatie
Grand Hotel Palazzo Livorno
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.00 per persoon, per nacht (tot 4 nachten). Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 1.70 per persoon, per nacht, voor maximaal 4 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 20 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per kamer
- Betaald parkeren (beveiligd): EUR 18 per dag
- Voor huisdieren wordt een toeslag aangerekend
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot september
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
NH Grand Hotel Palazzo Livorno
NH Grand Palazzo
Grand Hotel Palazzo Livorno future MGallery Sofitel
NH Livorno Grand Palazzo
Grand Palazzo
Grand Hotel Livorno
Grand Hotel Palazzo future MGallery Sofitel
Grand Palazzo Livorno future MGallery Sofitel
Grand Palazzo future MGallery Sofitel
Grand Hotel Palazzo Livorno MGallery Sofitel
Grand Hotel Palazzo MGallery Sofitel
Grand Palazzo Livorno MGallery Sofitel
Grand Palazzo MGallery Sofitel
Grand Hotel Palazzo Livorno MGallery by Sofitel
NH Grand Hotel Palazzo
Grand Hotel Palazzo Livorno (future MGallery by Sofitel)
NH Livorno Grand Hotel Palazzo
Grand Palazzo Livorno Livorno
Grand Hotel Palazzo Livorno Hotel
Grand Hotel Palazzo Livorno Livorno
Grand Hotel Palazzo Livorno MGallery
Grand Hotel Palazzo Livorno Hotel Livorno
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Hotel Palazzo Livorno
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
3 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Melanie
1 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
Melanie
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Elisabeth
27 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Elisabeth
4 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
RJ
8 sep 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Faded glory, needs an update
RJ
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rene
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
6 sep 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Rene
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2020
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Annemarie
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk!
Annemarie
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Wendy, Rotterdam
Reisde met familie
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
7 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
T.
3 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen zeezicht
T.
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
J, Den Haag
14 sep 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overgewaardeerd
J
6 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Wajnberg, Amsterdam
5 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Hotel needs some upgrade in a great location
Wajnberg
7 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
filip
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een echt paleis aan zee.
filip
2/10 – Ontzettend slecht
abraham
25 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad 5* hotel with bad smell and bedbugs
abraham
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Martijn, tilburg
6 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel aan de zee
Martijn
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
gert, emmen
31 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, fijne ligging aan zee.
gert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely lovely from the outside
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Carla Rubio, Hilversum
3 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, Livorno niet zo bijzonder
Carla Rubio
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel aan de kust
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Bert, Leiderdorp.
15 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer