Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Seftonpark

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 tweepersoonsbedden

Standaard kamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed

Executive tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3 Aigburth Drive, Liverpool, England, L17 3AA

In de buurt

  • Seftonpark - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Lark Lane - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Sefton Park Palm House - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Penny Lane - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Universiteit van Liverpool - 5 min. rijden - 2.1 km

Lokaal vervoer

  • Station St Michaels - 17 min. wandelen
  • Liverpool (LPL-John Lennon) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sefton Park Cafe - ‬8 min. wandelen
  • ‪Minna - ‬5 min. wandelen
  • ‪Milo Lounge - ‬5 min. wandelen
  • ‪Elif - ‬10 min. wandelen
  • ‪Love & Rockets - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla

Hotel vlak bij Seftonpark
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, een computerstation en huwelijksservices
  • Een kruier/portier, wasservice en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes
  • Computerstation

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders
  • iPod-dock

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 15.00 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan GBP 10.0 per verblijf.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan GBP 10.0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: GBP 2.40 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: GBP 15.00 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: GBP 10.0 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: GBP 10.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van We Care Clean (Best Western) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hallmark Liverpool Sefton Park
Hallmark Liverpool South
Hallmark Hotel Liverpool South
Best Western The Alicia Hotel
Best Western Hallmark Liverpool Alicia
Best Western Alicia Hotel
Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park
Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park Hotel
Hallmark Hotels Hotel
Hallmark Hotels
Hotel Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park Liverpool
Liverpool Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park Hotel
Hotel Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park
Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park Liverpool
Hallmark Hotel Liverpool Sefton Park
Hallmark Hotel Liverpool South
Best Western The Alicia Hotel
Best Western Hallmark Liverpool Alicia
Best Western Alicia Hotel
Hallmark Hotel Liverpool South
Hallmark Hotels Liverpool Sefton Park
Liverpool Aigburth Hotel, Sure Hotel Collection by BW Hotel
Liverpool Sefton Park Sure Hotel Collection by Best Western
Liverpool Aigburth Hotel, Sure Hotel Collection by BW Liverpool

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 15.00 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla?

Vandaag, 1 dec. 2025, kost een verblijf bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2025 min. € 46,65, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla?

Dit hotel in Sefton Park bevindt zich op enkele stappen van Seftonpark en op 4,1 km van Royal Albert Dock. Ook Lark Lane en Sefton Park Palm House liggen op een kwartiertje wandelen. Station St Michaels ligt op 17 minuten wandelen en naar Station Edge Hill is het 26 minuten wandelen.

Beoordelingen over Liverpool Aigburth Sefton Park Hotel By Belvilla

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 482 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad ommanteling rot, schimmel handvaten bad, oude gerafelde voetmat, slecht sluitende deur. Versleten vloerbedekking. Personeel was zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

henri, Vries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Beetje achterstallig onderhoud qua interieur en uitstraling.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Anthony

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean, no restaurant. Very good value for money but definitely a budget option.
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dean

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me and my partner checked in on friday at 8pm to find out weve got no electric in our room or any of the corridors too so had to use a torch to find our way around . We payed for a luxurious room which was £200 a night ,ive seen better hostels in all fairness. We had to fill the kettle up in the bath as it wouldn't fit in the sink ,no one came around to make the beds ,replace coffee or sugar milk ect ect . There was a horrible smell of damp everywhere, the blinds to the windows didnt work so we was open for everyone to see us The curtains was non existence and the rails was hanging of the walls too . When we left the was a puddle on the floor in the bar area about 2 metres across, no one was cleaning it up and no signs saying wet floor so it was very hazardous indeed . We herd other people leaving saying wip your feet on the way out so im guessing everyone staying there had the same experiences. Very very very unhappy indeed .would avoid this place like a plague. 1 star is being to nice to give
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Laureen

Clean room, friendly manager, beautiful setting
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Liz

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception staff were friendly. Reception very small and were given a contact number if there were any problems, as I dont think they have some one in reception all the time. Hotel in need of updating and very tired. However, rooms were clean, ,beds comfy, room warm. Was quiet, so slept well. Basic, but fine for what we needed. Shower was hot,and they provided everything you need for an over night stay. Didnt have breakfast as meeting friends at local cafe so cant comment on that.
1 nacht verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Philippa Jane South

The staff were very friendly on check in. However the warren of doors and corridors to my room, no dead lock on my door and comings and goings left me feeling unsafe in my room. I wouldn’t recommend this for single female travellers.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Rebecca

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is sad to see what was clearly once a good-quality hotel so run down. There was no staffing at the reception desk (though the phone was picked up promptly), an inoperative lift leading to guests being taken up the (very unclean and dilapidated) back stairs to their rooms, and poor or non-existent communication both in terms of signage within the building and information about services available (as far as I could tell, there were none). All for the princely sum of £240 per night. The staff I did see were very helpful and friendly, but the operation as a whole does need some serious attention.
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

John, Stourbridge

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Room nice and clean, staff helpful, amenities excluding room poor.
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mr Adrian R

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No restaurant therefore no breakfast available contrary to website statement. Hotel very recently partially restored after hosting asylum seekers. Lift out of service, only access to upper floors by narrow, back staircase. No room cleaning and very limited English from Arabic speaking staff. An unwholesome experience and disgrace to Expedia whose review had clearly not been updated for years.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Craig

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very run down, everything in the room in poor condition (cracked hand basin for example), cold and draughty rooms, badly worn furniture, poor decorative standard … the only positive was good pillows.
Shabby bathroom
Cold draughty bedroom in poor condition
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Steven

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No reception / no dining area / no pub. The reception gentleman was sitting the old dining area with "stuff" just lying around - could pronounce a name Steven - had to look for my booking myself. Told can only book-in at 3pm but can pay now 11am. When we did book in 4pm - 2 rooms, room numbers given and when my son to his room, room was not made-up from previous guest. OH sorry, give u another room. My room when trying to close curtains, not been closed in years & not big enough to cover windows - to say the least, very disappointing
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Lee

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was NO bar or restaurant as listed in the description- we were unhappy on arrival and contacted Expedia who did not allow us to move from the hotel if we wanted a refund without waiting for their investigation- manager was sympathetic and upgraded us to a new room which was good but it wasn’t the hotel we booked. A week later we still haven’t heard from Expedia regarding our refund despite the manager saying he would agree our refund !!!! We wouldn’t stay again - tried to stay with free parking but due to the distance spent what we would have paid to park in town centre in taxis - and had to go out as no bar or restaurant!!!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Francesca

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kevin

Decent for the price, easy parking

For the price this is a good find, bar was closing when we got there so limited in that respect, room was decent albeit a little dated, small bathroom. But very decent for the price
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Simon

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Wedding noise meant we had to be moved room even though when i checked in i was assured we would not be disturbed by the noise. In reality our room was right over the wedding disco and the noise was awful.
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Paul

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

alan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Liverpool overnighter

Lovely hotel in the park but only 5 minute walk to Lark lane for bars and restaurants. Nice room, great bar, hope to stay again
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sheila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service

Peaceful spot

Friendly welcome - offered to carry bags. Faded elegance. Very quiet ( except for squeaky doors) . Great breakfast with great views. Just missing a garden and lounge. Would definitely stay again.
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Kerry

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rooms were small but clean and well laid out with everything you need. The telephone didn’t work which wasn’t a problem. The staff were very helpful and friendly. Breakfast was good but a bit greasy and felt that the lake of self service let it down but overall was good. My only issue was the other guests were so very noisy that kept us up all night the first night with no respect for other guest. I feel that there should be a quiet notice. This really spoilt out stay. And if the telephone was working we would have rang reception to complain.!
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Vicki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just what we needed

1 nacht verbleven in februari 2023