Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dolby Hotel Liverpool





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(63 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36-42 Chaloner Street, Queensdock, Liverpool, England, L3 4DE
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: GBP 2.40 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer GBP 11.95 voor volwassenen en GBP 11.95 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Feesten en evenementen (inclusief familiefeesten) zijn ter plaatse toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dolby Hotel
Dolby Hotel Liverpool
Dolby Liverpool
Dolby Liverpool Hotel
Hotel Dolby
Hotel Dolby Liverpool
Liverpool Dolby Hotel
Dolby Hotel Liverpool Hotel
Dolby Hotel Liverpool Liverpool
Dolby Hotel Liverpool Hotel Liverpool
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dolby Hotel Liverpool
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nicolaas
Reisde met partner
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolaas
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jacba Cornelia van
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacba Cornelia van
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Fred, Almere
7 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel bij the Docks
Fred
4 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Zakenreiziger
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
GF
Zakenreiziger
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GF
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Catherine
Reisde met een groep
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stewart
Reisde met partner, Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stewart
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lubomir
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lubomir
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
barry
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
barry
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Phill
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phill
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Paul
29 jun 2025
Paul
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
BRADLEY JOHN
Reisde met partner
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRADLEY JOHN
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Caroline
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Caroline
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jose Raul
6 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Raul
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
jens
30 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
jens
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Daniel, Lameland
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Neil
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Aurelia
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aurelia
3 nachten verbleven in mei 2025