Hotel Garden
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Les Valls de Valira
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Garden





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Dagelijkse huishoudservice
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Dagelijkse huishoudservice
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Dagelijkse huishoudservice
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av d'Enclar,91, 93, SANTA COLOMA, AND, ad500
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Spa Princesa Parc Excellence
Hotel Spa Princesa Parc Excellence
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 102 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.57 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Garden Santa Coloma d'Andorra
Garden Santa Coloma d'Andorra
Hotel Garden Hotel
Hotel Garden SANTA COLOMA
Hotel Garden Hotel SANTA COLOMA
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Garden
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 sep 2018
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Chloé
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chloé
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Sara
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Carole
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carole
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Yves
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Corinne
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corinne
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Con pequeños arreglos seria excelente.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
J Paul
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J Paul
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Luc
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien , bon rapport qualité prix
Luc
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Yolanda
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Yolanda
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Eduardo
Zakenreiziger
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Dirch
22 okt 2019
Negatief: Personeel en service
Dirch
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Mario
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Easy stop over
Mario
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Adela
Reisde met familie
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adela
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Philip
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Eduardo
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019