Kinderactiviteiten

Beoordelingen van Belambra Clubs Les Menuires - Neige Et Ciel

3 out of 5
Belambra Clubs Les Menuires - Neige Et Ciel
Route du Brelin Les Menuires, Les Belleville

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 28 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Erik

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Nina, Den Bosch

Super ligging maar wel verouderd.
Eten was prima en de ligging is super. Maar de kamers zijn echt aan renovatie toe.

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet breakfast and dinner were great. Staff friendly. Room a bit small and could do with some refurbishment but main shared areas nice. Would stay here again.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Julie, Service Relation Clients Belambra op 2 apr 2024
Dear Craig,Thank you for taking the time to review your recent stay.We are thrilled to hear that you enjoyed the buffet breakfast and dinner, and that you found our staff to be friendly. It's always rewarding to know that our culinary offerings and service meet the expectations of our guests.We regret that you felt the room size was a bit small and that it could benefit from refurbishment. We appreciate your candid feedback and are always considering ways to enhance the comfort and experience of our accommodation. While the size of the rooms is designed to provide a cozy alpine atmosphere, we understand the importance of keeping our facilities updated.It is wonderful to know that you found the main shared areas to be nice and that your overall experience was positive enough to consider staying with us again.We'd be happy to welcome you in another of our 58 holiday clubs in France.Kind regards,Julie, Service Relation Clients Belambra

8/10 – Goed

viger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Julie, Service Relation Clients Belambra op 5 feb 2024
Cher Viger,Merci pour ce retour très positif sur notre club Belambra Clubs - Neige et Ciel.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre Club. Il est très important pour nous que vous puissiez profiter pleinement de notre établissement et de ses installations.Ce sera un plaisir de vous revoir chez nous ou dans l'un de nos 50 clubs de vacances en France.Bien cordialement,Julie, Service Relation Clients Belambra

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Bilan moyen avec points positifs et négatifs
L’hôtel a des points positifs et négatifs. Il est bien placé, la chambre est normale, le buffet est un peu répétitif mais on y trouve son bonheur, il n’y a pas de passage de femmes de ménage donc les poubelles et les serviettes trop trop sales sont laissées à l’abandon dans la chambre et il faut aller demander pour avoir savon et papier toilette … bon pas fou pour le prix, les consignes de ski sont sur les pistes mais il y a ce petit passage énervant où il faut déchausser pour 3 mètres avant d’arriver sur la place centrale. Le staff est plus ou moins sympa, cela dépend des personnes, certains « sous l’eau » répondent à moitié aux questions parce qu’ils « ont autre chose à faire », oui enfin je suis client comme les autres et j’ai fait la queue comme les autres… Bilan général moyen, je recommande si tout ce qui est dit précédemment ne vous dérange pas
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Julie, Service Relation Clients Belambra op 5 jan 2024
Cher Hôte, Merci pour votre retour d'expérience,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement vous a plu et que vous avez trouvé satisfaction dans notre buffet varié, qui est conçu pour répondre aux goûts de tous nos visiteurs. Concernant vos observations, nous tenons à préciser que notre équipe de ménage s'efforce de maintenir les standards de propreté élevés, comme mentionné dans nos informations, avec un service de ménage quotidien inclus. Nous sommes désolés si vous avez rencontré des désagréments concernant les poubelles et les serviettes, et nous veillerons à ce que les équipements de base comme le savon et le papier toilette soient toujours disponibles en quantité suffisante. Nous comprenons que les détails comme le petit passage à déchausser peuvent être source de désagrément et nous apprécions vos commentaires qui nous permettent de réfléchir à des améliorations continues. Enfin, nous sommes désolés si certains membres de notre équipe semblaient débordés; nous valorisons un service client de qualité et nous assurons que chaque visiteur reçoit l'attention méritée.Au plaisir de vous revoir dans l'un de nos 58 Clubs en France,Julie, Service Relation Clients Belambra

10/10 – Uitstekend

HELENE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Julie, Service Relation Clients Belambra op 3 jan 2024
Hi Helene, Thank you for this lovely review.We are delighted that you had a memorable experience and appreciate your positive feedback which will be very rewarding for our team.We are also glad that you found our rates to be competitive.We would love to welcome you in another of our 50 holiday clubs in France.See you soon!Julie, Service Relation Clients Belambra

8/10 – Goed

Nopadol

Positief: Netheid, personeel en service
Ski vacation
We stayed here half board *breakfast and dinner) for 4 nights. The room was alright but you can't control the radiator from inside the room. You have to ask the front desk to change the thermostat setting for you. It was easier to just open the window sonce we liked it on the cool side. No housekeeping but there is a vacuum cleaner just down the hall that you can use. You can also ask for fresh towels. Best to bring your own shampoo and soap since the one on the room are small bar soaps. The best part of the stay was the dinner buffet. There were plenty of varieties to choose from and they were surprisingly good even with the large quantity that they have to produce. A lot of french families with young children and that can be bothersome.
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Vinh-Thuian

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les chambres sont vétustes et méritent un rafraîchissement urgent, la sale de bain aussi, absence de shampooing et savon douche (impensable pour un hôtel ou hôtel club). Club soit disant Ski au pieds mais c'est juste vrai pour le retour, au départ il faut monter une pente et ramer 200m jusqu'au remontées mécaniques. Par contre le buffet est de qualité (bravo au Chef et à Jo qui est super sympa et accueillant).
7 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Lucas

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Jeremy

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

FRANCIS, London

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great food , bad rooms .
Ok , I have not rated this hotel well because the rooms are not what you would expect , way to small and shabby , the shower room is unbelievably bad quality, too small and stained from leaks / damp . However, we had full board and the food was very good , as much as you can eat , great selection and very tasty all with as much wine as you could drink . Our daughter really enjoyed all the entertainment, we were part of a large group all with kids and we all enjoyed our stay once we had forgotten about how bad the rooms are . The hotel is a short walk from the lifts and you can almost ski back to it . The ski locker was too small for us , we complained and they gave us a second locker . The check in experience was bad , we drove to the resort arrived tired and were told our rooms were not ready at 5 pm which we thought was the check in time . We had to wait over an hour before we were given a room . This needs to improve as most people had small kids , all waiting in the lobby , resembled an airport . To round up , good for kids , great food , close to the lifts but very disappointing rooms .
7 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Gitti, Nürnberg

Positief: Personeel en service
Schönes Hotel in zentraler Lage
Wir haben sehr schöne Urlaubstage hier verbracht. Das Essen war abwechselungsreich und sehr gut. Die Zimmer sind etwas klein ohne Sitzgelegenheit (außer auf den Betten) aber akzeptabel. Die Nasszelle ist renovierungsbedürftig (Stockflecken in der Dusche).

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

6/10 – Redelijk

liliane

Positief: Netheid

4/10 – Matig

Elwyn, london.

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was ok.
Paid for the hotel via Expedia but were charged again by the hotel on arrival. After checking bank account I was able to prove I had paid already - staff were unable to process a refund until the following evening as the manager was not at work. Staff seemed anoyed that we required a refund! No apology. Room was small and not cleaned once. Constant noise from the elevator and running children. Bed was extremely uncomfortable gave me a bad back.

8/10 – Goed

Cédric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Günther, Zschopau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis Leistung ausgewogen
Das Hotel liegt unmittelbar im Skigebiet in zentraler Lage also direkt aus dem Ski Raum auf die Pisten. Sehr gut geeignet für Familien mit kleinen Kindern. Wir hatten Halbpension gebucht und waren wie immer sehr zufrieden. Den Tischwein gibt es am Abend gratis. Das Ski Gebiet ist einfach grandios

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

philippe, Bailly 77700

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petite escapade bien agréable.
Séjour agréable, établissement à vocation plutôt familiale, bien situé pour l'accès aux pistes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Skid resa
Hotellet är trevligt bra läge skin skiout Mycket bra frukost & buffe middag. Mycket prisvärt hotell.

6/10 – Redelijk

Amélie

Positief: Netheid
Séjour pour profiter de randonnées pédestres

8/10 – Goed

wax

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
club belambra les menuires
très bon séjour, chambre petite ,bonne équipe d'animation.A refaire sans hésitation.

6/10 – Redelijk

Nicholas, Southampton

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Small, tired rooms, lots of kids (everywhere!), good location!
The hotel is not the pretiest building, the public areas are nice and have been invested in. The rooms however are small and tired. The room had 3 beds (even though we only wanted a twin) and no floorspace!. The restuarant was ok, buffet style, but nothing special. The main feature of each mealtime was the number of children roaming unsupervised around the restaurant. The bar staff ranged from very nice to particularly stroppy. Stopped going there in the end! The hotel does have ski equipement for hire (although this looked old). We used another shop. The ski room is well equiped. Les menuires is a great ski location, not that nice to look at, but great options for skiing across the 3 valleys. The holiday was fine, although I certainly would not want to pay full price for this accomodation. If you can put up with the small rooms and the children, then it is worth considering.