Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Brit Hotel Brest Le Relecq Kerhuon





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, kamers met tussendeur laden

Kamer, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2, Rue Robert Schuman, Le Relecq-Kerhuon, Finistere, 29480
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.38 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14 voor volwassenen en EUR 14 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: EUR 6.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brit Brest Relecq Kerhuon
Brit Brest Relecq Kerhuon Le Relecq-Kerhuon
Brit Hotel Brest Relecq Kerhuon Le Relecq-Kerhuon
Brit Hotel Relecq Kerhuon
Hotel Brit
Hotel Relecq Kerhuon
Brit Brest Le Relecq Kerhuon
Brit Hotel Brest Le Relecq Kerhuon Hotel
Brit Hotel Brest Le Relecq Kerhuon Le Relecq-Kerhuon
Brit Hotel Brest Le Relecq Kerhuon Hotel Le Relecq-Kerhuon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brit Hotel Brest Le Relecq Kerhuon
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Tewfik
Reisde met familie
18 mei 2025
Tewfik
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Acs
10 mei 2025
Acs
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ted
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ted
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Didier
5 mei 2025
Didier
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bambi
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bambi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Samuel
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
brigitte
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
brigitte
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas
Zakenreiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucas
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Patricia
23 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Patricia
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
22 feb 2025
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jerome
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerome
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jerome
24 jan 2025
Jerome
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvain
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Xavier
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Olivier
22 dec 2024
Olivier
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Remy
Zakenreiziger
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remy
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jacco
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacco
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Alexis
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Alain
4 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Alain
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Omar
25 okt 2024
Omar
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jayne
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jayne
3 nachten verbleven in oktober 2024