Sri Embun Resort Langkawi
Motel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Pantai Cenang-strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sri Embun Resort Langkawi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Alle foto's voor Familiekamer, 2 queensize bedden, toegankelijk voor mindervaliden, balkon laden

Familiekamer, 2 queensize bedden, toegankelijk voor mindervaliden, balkon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Family Room With Balcony laden

Deluxe Family Room With Balcony
Family Room, 2 Queen Beds, Accessible, Balcony
Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Lye, Langkawi, Kedah, 07000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Bayview Hotel Langkawi
Bayview Hotel Langkawi
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 1.00 per accommodatie, per nacht.
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 20.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sri Embun Resort
Sri Embun Langkawi
Sri Embun
Motel Sri Embun Resort Langkawi Langkawi
Langkawi Sri Embun Resort Langkawi Motel
Motel Sri Embun Resort Langkawi
Sri Embun Resort Langkawi Langkawi
Sri Embun Langkawi Langkawi
Sri Embun Resort Langkawi Motel
Sri Embun Resort Langkawi Langkawi
Sri Embun Resort Langkawi Motel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sri Embun Resort Langkawi
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kirsi Kati Katariina
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kirsi Kati Katariina
13 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHIU YEN
Reisde met familie
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIU YEN
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YOUNGHA
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
YOUNGHA
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
체낭비치 근처 숙소로 조용하고 편안
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
kazuhiro
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mrt 2023
Negatief: Voorzieningen
kazuhiro
1 nacht verbleven in februari 2023
4/10 – Matig
Soubhi
Reisde met familie
20 feb 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soubhi
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Chie
Reisde met familie
14 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chie
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Masanori
27 dec 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masanori
10/10 – Uitstekend
Nurul hafizah
Reisde met familie
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nurul hafizah
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Saori, KL
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Saori
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Nuren
Reisde met familie
30 okt 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nuren
2 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 feb 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
morade
15 jan 2020
morade
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Mohammad Nazrin
Reisde met familie
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammad Nazrin
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
keiichiro
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keiichiro
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pleasant stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019