HIG Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Langkawi, met gratis parkeerplaatsen, bij het shoppingcenter

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 2 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 2 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 2 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 3 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Seaview

  • Max. aantal: 2

Superior Hillview

  • Max. aantal: 2

Junior Suite Hillview

  • Max. aantal: 3

Executive Suite with Sea View

  • Max. aantal: 2

Deluxe Suite Hillview

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 1852 Jalan Penarak, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000

In de buurt

  • Night Market - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Langkawi Parade MegaMall - 16 min. wandelen - 1.3 km
  • Adelaarsplein - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Langkawi Terminal Ferry - 5 min. rijden - 3.5 km
  • Kuah Jetty - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Langkawi (LGK-Internationale luchthaven Langkawi) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Haji Ismail Group Complex, Langkawi - ‬3 min. wandelen
  • ‪Nasi Kandar Merdeka - ‬1 min. wandelen
  • ‪Roti Canai Plaza Langkawi - ‬4 min. wandelen
  • ‪Gulai Panas & Asam Pedas Langkawi - ‬5 min. wandelen
  • ‪Wan Roti Canai - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

HIG Hotel

Hotel vlak bij Kuah Jetty
Bij HIG Hotel zijn er de volgende voorzieningen: shoppen ter plaatse, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), geldautomaat/bankservice en een computerstation
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, rookvrije accommodatie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 70 kamers hebben voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: MYR 30 voor volwassenen en MYR 22 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
  • De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 30 voor volwassenen en MYR 22 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HIG Hotel
HIG Hotel Langkawi
HIG Langkawi
Hotel HIG
HIG Hotel Langkawi/Kuah
HIG Hotel Hotel
HIG Hotel Langkawi
HIG Hotel Hotel Langkawi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HIG Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij HIG Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij HIG Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat HIG Hotel?

Dit hotel ligt in Kuah, op 10 minuten wandelen van Night Market en Langkawi Water Kingdom. Ook Sungai Kilim Natuurpark en Al-Hana-moskee liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over HIG Hotel

8,2

Zeer goed

8,4

Netheid

7,2

Locatie

8,2

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 105 van 316 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 141 van 316 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 316 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 316 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 316 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

adil, langkawi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

net hotel op de verkeerde plek

Ik heb via hotels.com geboekt maar per ongeluk de verkeerde datum ingevoerd. Dit kon de hotel manager niet aanpassen. Ik kreeg te horen dat hotels.com het bedrag zou terugstorten.Uiteindelijk heb ik maar contant betaald. Nu nog maar zien of ik inderdaad mn geld terug krijg.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing hotel, dirty clogged shower & toilet

Very disappointing hotel. After 5 complaints about toilet & shower finally got a room change. Manager is cranky and needs a couple of instructions on customer service. Breakfast is very basic and the service is poor.

4/10 – Matig

Jennifer

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
“This is an Islamic Hotel.” Which is fine but we did not know when we booked on Expedia. We felt a little uncomfortable and the rules in the hotel were a bit stringent. Older hotel but a lot of space which was a bonus. Bathroom had a strong sewage smell and we did have to kill a cockroach on 5th floor. Not my favorite stay.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Mimi Ilyana

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

ahmad fuad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luv it
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Munzir

1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Jerard, HONOLULU

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
People were very nice. We have to request water and soap.y phone did not woeusp I can not call housekeeping. The electric sockets were in a inconvenient location. Shower has no soap dish.
4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Mohd Emril

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Ok.good
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Ahmet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kötü otel.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kötü hotel.

Yastıklar çok pis, havlular muhtelemen 10 yıllık çok eskimiş.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Bats in the room

Bad experience as a frequent traveller, the first time hotel room with pest inside, it's 3 bats stay with me over 2 hours in the room before they appear ajout midnight.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Norliah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall we had a comfortable stay. The room was spacious and good.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Abdul Halim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Tasrifah bte, Singapore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shopping
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Abdul Halim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Nasharuddin Bin Baba

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is clean comfortable and was designed for Muslim friendly. Breakfast not many variety
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortable
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to stay with family.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
So good Mesra muslim
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

HIROSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid

環境は静か、マレーのホテルは5星でも壁床薄い、音ダダ洩れ

繁華街からちょっと離れている
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

RadiahIniaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Islamic friendly hotel.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is unique for HIG Hotel to feature itself as an islamic hotel and true to its saying provided us to use prayer mat, prayer robe and of course AlQuran.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Kazu

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
エアコンの調整が出来なかった。イスラム系のホテルなのでアルコールの部屋への持ち込みはNG、レストランでもビールを飲むことは出来なかった。ジェティーポイントまで徒歩可能だが少し遠い。隣の部屋の声が少し気になる。以上がマイナスポイントだが全体としては清潔でまあまあ良いホテルだった。
4 nachten verbleven in februari 2020