Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor De Baron Resort





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer (Situated in the building across) laden

Standaard kamer (Situated in the building across)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Queen Room with Sea View laden

Queen Room with Sea View
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bandar Baru Baron, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 25 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De Baron
De Baron Langkawi
De Baron Resort
De Baron Resort Langkawi
De Baron Resort Langkawi Hotel Langkawi
Baron Resort Langkawi
Baron Resort
Baron Langkawi
De Baron Resort Hotel
De Baron Resort Langkawi
De Baron Resort Hotel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over De Baron Resort
Beoordelingen
6,4
6,4/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Freddy, Alkmaar
22 jan 2015
ok
Freddy
4/10 – Matig
Karima, Amsterdam
13 mei 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht!
Karima
10/10 – Uitstekend
Raheel
15 jun 2025
Raheel
13 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Tajul
Reisde met familie
3 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very outdated
Tajul
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Ming Kion
Reisde met familie
8 jan 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underwhelming stay
Ming Kion
3 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Kirsten Søberg
Reisde met familie
15 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kirsten Søberg
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
hubert
13 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel bien situe
hubert
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Janne
10 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Janne
19 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Hanie Afina
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hanie Afina
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Faizah
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Faizah
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Norma, Alor Setar
Reisde met familie
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Norma
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Cwan
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
30 sep 2019
Positief: Personeel en service
Cwan
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
nor azwa
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nor azwa
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Prabhjot
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prabhjot
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Yus, Subang, Malaysia
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yus
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Air condition
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019