Adya Hotel Langkawi

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een binnenzwembad, in de buurt van Night Market

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Adya Hotel Langkawi

Een binnenzwembad en een buitenzwembad
Uitzicht vanuit de kamer
Voorkant van accommodatie
Standaard kamer | Woonkamer | Lcd-televisie
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Deluxe kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 35 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 44 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 98 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Suite

  • Max. aantal: 4
  • 1 King Bed and 2 Twin Beds

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Executive Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Perdana Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Premier Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 1 PT, 4001, Persiaran Mutiara 2, Mukim Kuah, Langkawi, Kedah, 07000

In de buurt

  • Langkawi Parade MegaMall - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Night Market - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Adelaarsplein - 3 min. rijden - 3.5 km
  • Kuah Jetty - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Langkawi Terminal Ferry - 4 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Langkawi (LGK-Internationale luchthaven Langkawi) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Marrybrown - ‬3 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬2 min. wandelen
  • ‪Wan Thai Restaurant - ‬6 min. wandelen
  • ‪Restoran Pak Tong Ku - ‬5 min. wandelen
  • ‪Waroeng Penyet Langkawi Parade Mall - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Adya Hotel Langkawi

Hotel vlak bij Night Market
Adya Hotel Langkawi bevindt zich dicht bij Adelaarsplein en Kuah Jetty en biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Coffee House Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Een computerstation, bagageopslagruimte en een feestzaal
  • Een cadeauwinkel, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kruier/portier
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 207 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Douches en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Balkons, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 23.00 uur
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: MYR 33 voor volwassenen en MYR 22 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Coffee House Restaurant
  • The Cafe

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 19 mei tot 29 mei.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 100.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
  • De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 33.00 voor volwassenen en MYR 22.00 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 100.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 100.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Adya Hotel Langkawi
Adya Hotel
Adya Langkawi
Adya Hotel Langkawi Kuah
Adya Hotel Langkawi Hotel
Adya Hotel Langkawi Langkawi
Adya Hotel Langkawi Hotel Langkawi

Veelgestelde vragen

Beschikt Adya Hotel Langkawi over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Adya Hotel Langkawi?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij Adya Hotel Langkawi van één nacht voor twee volwassenen op 10 aug. 2025 min. € 39,30, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Adya Hotel Langkawi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Adya Hotel Langkawi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Adya Hotel Langkawi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Adya Hotel Langkawi een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 23.00 uur. Er geldt een toeslag van MYR 100.00 per voertuig.

Waar staat Adya Hotel Langkawi?

Dit hotel ligt in Kuah, op 1,5 km van Night Market en op 5 km afstand van Adelaarsplein en Kuah Jetty. Ook Black Sand-strand en Laman Padi liggen op 20 km afstand.

Beoordelingen over Adya Hotel Langkawi

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 657 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 270 van 657 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 657 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 657 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 657 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Noura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vriendelijke personeel. Heerlijke bed en matras. Fijne week gehad. Dank je wel.
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Azia Wahida, Flevoland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was beautiful and clean, staff was also very helpfull and nice. The view from the room was amazing.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yunus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede Islamitische hotel

Mooi hotel, ruime kamers. De bedden zijn wat te klein vind ik. Islamitisch ingericht wat ik wel positief heb ervaren. Vriendelijk personeel, schone kamers. Ruime ontbijtkeuze.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vrij rustig en heel betrokken personeel. Ontbijt was uitgebreid en lekker.
3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zie. Deel je ervaring.

2 eenpersoons bedden ipv tweepersoonsbed.Rooster airco lekte hele avond, vloer helemaal nat.Geen meldingskaarten van clean up of don't disturb. Kamer was geen 35 m2.Badkamer mag beter schoongemaakt worden. Schimmel tussen de tegels. Op de voegen. Volgende dag andere kamer gekregen met een kingsize bed. Mijn voeten staken uit. Babyledikant.Kortom: niet tevreden dit keer.Ik ga daar niet meer heen.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Walter, THe Hague Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Moslim orienterd hotel

1st time in an moslim friedley hotel, had absolutely no problem me. Extremley friendly staff, a few minor problems in our suite but they were very quickly taken keer of by a duty manager that knows his job called " Maga" this young man is an big assett to an hotel as this, goed work Mr Maga. My only min point is the alla carte menu dinner de was really poor, als of a kitchen help had made the meal and certanly not a trained chief,, having said that the breakfast was huge , so much to choose from and alwas enough and tastey. Once again very helpfull and extremly friendley personel.
10 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

ait, holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klantvriendelijk hotel

Top hotel, de mooiste in de stad! We hadden een kamer met uitzicht op zee. Islametish hotel dus geen alcohol verkrijkbaar Op de dakterras kun je nog genieten van 2 zwembaden, eentje voor alleen vrouwen, andere mix. Maar als je in langkawi bent, kun je beter aan de prachtige stranden liggen. Hotel is perfect voor lekker te slapen en een uitgebreid ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Patricia, Maarn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lekker verblijf.

Erg goede service. Apart zwembad voor vrouwen, lekker rustig. Fijn personeel. Lekker balkon. Minder goed internet!!

8/10 – Goed

Abdelkarim, GENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top hotel!!

Prachtige hotel in Langkawi. Supervriendelijke en behulpzame personeel. Enige minpunt is communicatie omdat Engels niet hun sterkste kant is, maar met beetje gebarentaal en beetje moeite begrijpen we elkaar :-). Zeker 4 sterren waard! Mooie restaurant, prachtige en ruime kamers met balkon. Alles is perfect buiten het wifi in de hotel is heel zwak.

8/10 – Goed

Abdul

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice with friendly staff
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite and clam
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Özcan Merter

Positief: Netheid, personeel en service
Zimmer war groß, ein wenig Alt. Mitarbeiter sind nett. Eher geeignet für Muslimische Familien. Nicht so nah an Sehenswürdigkeiten. Es gab viel Auswahl beim Frühstück.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kazuya, Amagasaki City

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
泳げるビーチは近くにないが、プールは2階に所在して見晴らしのいい素晴らしいものでした。
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Arif

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it was pretty good.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohammad, Doha

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was really grateful time with them. Thanks for great service.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Alia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Love the women friendly hotel!

Very affordable the room was clean and it was very eco friendly and great staff!!!
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Majid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had the pleasure of staying here for 3 night's and I must say it was one of the best stays that I have had in Malaysia. All the staff were amazing, attentive, always smiling and went the extra mile to make everyone feel comfortable. I am already planning a return trip this time with my family. Great hotel, amazing staff and outstanding views from the higher floors where I was located. A very eclectic mix of guests who greeted one another and were always smiling. Keep up the good work all at the hotel.
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Saeko

Positief: Netheid, personeel en service
イスラム系の古いホテルだが、メンテナンスしているので値段以上の価値がある。 マッサージが良かった。 朝食のバイキングのサラダドレッシングが、サウザンドとマヨネーズしかなかった。ビネガー&オイルを訊ねたら「無い」と言われ驚いた。
4 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

First trip to Langkawi and were looking for a property within walking distance to restaurants. Didnt realize when we booked that it was a dry hotel (no alcohol). Rooms were a good size and relatively comfortable but the carpets were very dirty! Had to extend our stay by 1 day and had an unpleasant experince when checking out as we were charged more than quoted. My fault for not taking a picture of the price the clerk wrote down. Live and learn.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Venkata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Ken

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slitent hotell

Slitent hotell, måtte bytte rom 3 ganger pga ødelagt rom lås, og kloakk lukt på rommet. Møkkete og slitte rom.
5 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

e

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ワシの像まで歩いて行けるので良かった。
2 nachten verbleven in december 2024