Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GO2 Lancaster Centre Hotel by OYO





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Een bureau
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Een bureau
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Een bureau
Standaard kamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Spring Garden Street, Lancaster, Lancashire, Lancaster, England, LA1 1RQ
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 10.00 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lancaster Central Travelodge
Travelodge Hotel Lancaster Central
Travelodge Lancaster Central
Travelodge Lancaster Central Hotel
Travelodge ncaster Central
Ibis Budget Lancaster Centre
Travelodge Lancaster Central
Go2 Lancaster Hotel Lancaster
go2 lancaster centre hotel Hotel
go2 lancaster centre hotel Lancaster
go2 lancaster centre hotel Hotel Lancaster
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GO2 Lancaster Centre Hotel by OYO
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carole
Reisde met partner
8 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Carole
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Alison
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Lorraine
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Lorraine
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gwenda
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Gwenda
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Trevor
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevor
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Alison
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mohan
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Phil
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
lesley
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lesley
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Krzysztof
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krzysztof
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid
Andrew
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
James
23 jun 2025
James
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ian
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Amelia
16 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Dennis
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Darran
18 mei 2025
Darran
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never used the group before would use again
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ian
Reisde met partner
9 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Darran
Zakenreiziger
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Darran
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Darren
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Golfing weekend
Darren
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kathryn
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short break
Kathryn
1 nacht verbleven in april 2025