The Coconut Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Lampang
Fotogalerie voor The Coconut Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
The Coconut Hotel ligt in Lampang vlak bij de luchthaven. Bezoek culturele hoogtepunten Keramiekmuseum Dhanabadee en Museum Lampang. Reizigers die graag wat willen shoppen, kunnen dat doen bij Kad Kong Ta-markt en Central Lampang.

124 Phrabath Road T. Phrabath, Lampang, Lampang, 52000
In de buurt
- Keramiekmuseum Dhanabadee - 19 min. wandelen - 1.6 km
- Museum Lampang - 3 min. rijden - 2.3 km
- Kad Kong Ta-markt - 4 min. rijden - 2.7 km
- Rasadapisak Brug - 4 min. rijden - 2.7 km
- Wat Luang Por Kasem (tempel) - 6 min. rijden - 5.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- คอกาแฟ - 8 min. wandelen
- 1:1 coffee and cinephile club - 3 min. wandelen
- ไก่จ๊ากก - 10 min. wandelen
- กาแฟบ้านรถเขียว (GreenVan House Coffee) - 3 min. wandelen
- ร้านพระบาทลูกทุ่ง - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
The Coconut Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Regent Lodge Lampang
Regent Lodge Lampang
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 29 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 70 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Coconut Hotel Muang
Coconut Muang
The Coconut Hotel Hotel
The Coconut Hotel Lampang
The Coconut Hotel Hotel Lampang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Coconut Hotel
8,8
Uitstekend
9,4
Netheid
7,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
jocelyn
25 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
jocelyn
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Koichi
Reisde met een groep, Zakenreiziger
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Rene
Reisde met partner
17 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rene
4 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Suthatta
Reisde met een groep
23 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suthatta
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
ANURAT
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANURAT
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Koichi
Zakenreiziger
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Rebecca, Holly Hill
Reisde met partner
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Kanokwan
22 jun 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanokwan
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2021
Solala
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Michael
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome hotel
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
chalainok
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chalainok
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
chuljun
Zakenreiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한

chuljun
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Olive
Reisde met partner
1 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olive
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Thitisak
15 nov 2019
Thitisak
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Tunnicha, Bkk
Reisde met een groep
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tunnicha
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Francisco Javier
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco Javier
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Thanachit
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanachit
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Colin
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An excellent hotel.
Colin
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019








