Na Banmae Resort
Hotel in de buitenwijken met gratis valetparkeerservice en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

133/5 Pichai, Mueang, Lampang, 52000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Space Hotel Lampang
The Space Hotel Lampang
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 29 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van THB 200 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 150 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: THB 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: THB 300.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Na Banmae Resort Lampang
Na Banmae Lampang
Na Banmae Resort Hotel
Na Banmae Resort Lampang
Na Banmae Resort Hotel Lampang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Na Banmae Resort
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mags
11 jan 2024
Mags
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Leif
Reisde met familie
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice place!

Leif
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Chutatip
Reisde met een groep
5 jan 2020
Chutatip
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
jean luc
14 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Je ne recommande pas
jean luc
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Tina, Nan Thailand
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
17 feb 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
boris
29 okt 2018
Positief: Personeel en service
boris
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Oil
23 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oil
8/10 – Goed
Pensiri
25 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pensiri
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
daniel
11 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
friedly place
daniel
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
David
11 jun 2017
Positief: Comfort kamer
Overpriced Hotel
David
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Noname, TH
18 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
สะดวก สะอาด
Noname
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer