ZASGO HOTEL

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Labuan Bajo met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ZASGO HOTEL

Dakterras
Shoppingcenter
Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Cakrawala) | Woonruimte | Smart-tv
Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Poolbar

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven

Grand studio, 1 queensize bed, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Lokale maaltijdbezorging
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed (Delonix)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Cakrawala)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
  • 48 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio, 1 queensize bed, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Lokale maaltijdbezorging
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Grand studio, Meerdere bedden, uitzicht op de stad (Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Lokale maaltijdbezorging
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Familiekamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Studio, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Lokale maaltijdbezorging
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

City kamer, 1 kingsize bed (City Simplify)

Hoogtepunten

Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Lokale maaltijdbezorging
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

City Simplify Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Grand Studio Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Cakrawala Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

The Studio Twin (No Window)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Studio Single (No Window)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Grand Studio Single

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

The Premiere Triple

  • Max. aantal: 3
  • 3 Twin Beds

Single Premier

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Family Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Delonix

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Soekarno Hatta, Labuan Bajo, Nusa Tenggara Tim., 86763

In de buurt

  • Haven van Labuan Bajo - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • St. Angela Labuan Bajo - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Strand van Pede Labuan - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Strand van Waecicu - 8 min. rijden - 6.5 km
  • Batu Cermin-grot - 9 min. rijden - 4.1 km

Restaurants

  • ‪Ayam Bakar Primarasa - ‬2 min. rijden
  • ‪La Cucina - ‬9 min. wandelen
  • ‪Kopi Mane Inspiration - ‬17 min. wandelen
  • ‪Exotic Komodo - ‬16 min. wandelen
  • ‪Carpenter Cafe And Roastery - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

ZASGO HOTEL

Hotel met een chique stijl niet ver van Haven van Labuan Bajo
Overweeg een verblijf bij ZASGO HOTEL en geniet van gratis boodschappenservice, een dakterras en een shoppingcenter ter plaatse. Het plaatselijke restaurant Sky Resto serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 50+ Mbps is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en lokale maaltijdbezorging
  • Geldautomaat/bankservice, vergaderruimtes en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
De 87 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Regendouches, bidets en shampoo
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 15 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis voor maximum 15 apparaten

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 19.00 uur
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 10 plekken per unit)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 150.000 voor volwassenen en IDR 100.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Pool Bar
  • Sky Resto

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kluisjes
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Gratis boodschappenservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 336 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 4 vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • 12 treden naar de ingang
  • Lift (122 centimeter brede deur)
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Maaltijdbezorging
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je na de openingstijden bij deze accommodatie arriveert, dien je op een andere locatie in te checken: [ZASGO HOTEL].
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 00.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 350000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 100000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (retour, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 150000 (retour), (tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 15. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximum 15.

Accommodatie ook bekend onder de naam

ZASGO HOTEL Hotel
ZASGO HOTEL Labuan Bajo
ZASGO HOTEL Hotel Labuan Bajo

Veelgestelde vragen

Beschikt ZASGO HOTEL over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij ZASGO HOTEL?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij ZASGO HOTEL van één nacht voor twee volwassenen op 11 aug. 2025 min. € 51,47, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij ZASGO HOTEL?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent ZASGO HOTEL voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij ZASGO HOTEL inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij ZASGO HOTEL uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt ZASGO HOTEL een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 19.00 uur. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar staat ZASGO HOTEL?

Dit hotel ligt in het centrum van Labuan Bajo, op 2 km afstand van Strand van Pede Labuan en Haven van Labuan Bajo. Ook St. Angela Labuan Bajo en Batu Cermin-grot liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over ZASGO HOTEL

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 68 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alfred

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zwembad was geweldig. Op de derde verdieping met uitkijk op de zee en de zonsondergang. Gezellige poolbar en supervriendelijk personeel. De kamers waren ook prima en heel erg schoon. Kortom, een echte aanrader!
4 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

MD

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Eve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle vue de la piscine. Hôtel propre et bien situé!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Francis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Visiting Labuan Bajo to do the tour of Komodo Island, the hotel is convenient and very comfortable. The staff are very helpful, the rooms are very clean and modern (many have views of the harbor), and there is a market on the ground floor for any of your last minute needs.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Shiv Subramanian, Petaling Jaya

7 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We received a very warm welcome, but were then informed about a number of things we were not allowed to do in the room. To our great delight, we were upgraded to the suite on the 8th floor, which was very spacious and offered a sensational view. Very nice and large pool with swim-up bar. The staff were extremely friendly, whether housekeeping (Rosi and Teresa) or the waiters at the pool or in the restaurant. Unfortunately, several items from the menu were not available. The breakfast was very Asian-oriented and unfortunately not vegan-friendly. The supermarket on the first floor of the hotel was a real plus. The location is very good, close to the airport and close to the restaurants and stores in town.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is really nice… the swimming pool is the best part. Excellent view and the bar right in there. The room was spacious and from previous reviews we thought the bathroom would be small, but not at all. The only 2 bad things are the internet that drops every 2 minutes and the menu options are very poor. And the food is not really good and expensive for what it is, we even got upset stomach after eating.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice staff great service

The staff at the hotel were very nice. In room massages are available and very competitively priced. There is a supermarket on the ground floor which is well stocked.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

OLGA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and convenient location for the hotel. Rooms are simple but comfortable. Very friendly staff, specially Aldo who was our driver to pick us up at the airport and check us in. It also has supermarket and pharmacy. Breakfast is another great feature.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that we had an interior room and could not hear 0430 prayers. The pool took our breath away. Food at the pool was good. At breakfast they should pay more attention to when items are gone. I left some trays open on a few different days so they could see they were empty and they just closed them.
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Carlos Eduardo

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Henricus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location is good, and room is clean with complete amenities. I enjoyed the breakfast and also the supermarket at the basement which has a complete selection.
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Carlos Eduardo

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Below expectation

Thw Hotel is disappointing, there were few points deserves a comment. Internet doesnt work, I stayed two nights: first before the island boat tour and onother night after. Two different rooms on different floors, neither I had internet connection. Hot water wasn't available also and the bathroom very small. The small room doesn’t have windows, but lots of mosquitos and no eletronic repelent. Breakfast place has an amazing view, but omelet station doesn't take note, therefore, very unorganized and difficult to get your order.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tee Toy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quality and affordable
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Eric, Durango

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view of the harbor is spectacular. The staff speaks English fairly well. The service was grand.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Alfred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gutes Mittelklassehotel

Es handelt sich um ein etwas erhöht liegendes, relativ neues größeres Gebäude. Mein Zimmer 630 ist sehr hell und gewährt einen tollen Blick auf das Meer und die Stadt. Man ist in ca. 10 bis 15 Min. zu Fuß am Hafen. Das Frühstück ist in Ordnung und bietet auch frische Eierspeisen. Der leckere 😋 Cappuccino wird separat berechnet. Sowohl beim Frühstück als auch an der Rezeption oder auch der Zimmerservice ist stets freundlich und aufmerksam. Fazit: kommen wieder
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Selin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was really good and the employees were very nice and the buffet was good
5 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Amanda

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel and service I’ve ever had Check-in: Basically gave me my room key and no discussion about meals, amenities or anything about the hotel. They had a sign for a welcome drink, did not receive that. Hotel: The hotel is in poor condition, dirty, the pool is rough, the odor is of cigarette smoke permanently imbedded in every corner. Room: My room looked similar to the photos online but just decrepit. My bed sheets were COVERED IN BLACK HAIRS and debris. It was absolutely disgusting. There was something every couple of inches. I don’t think they washed them and left them on there from the last guest. I asked for a new sheet so that I could sleep in the sheet like a sleeping bag and I wore long sleeved shirt and pants so none of my skin was touching anything. I slept on a towel for my head, hope that was clean. I reserved their shuttle to the airport for 75,000 and they refused to let me go on it until they checked my room to see if they needed to charge me for anything. They sent housekeeping up there and I was shown a photo of a towel with a lipstick smudge on it. They said we have to charge you. i asked how much and they just made up an arbitrary amount of 50,000. Now the only reason I paid is because I didn’t have time to argue because I needed to get to the airport. But this is about principle, you don’t provide me with clean sheets but you expect me to pay for a dirty towel? This place is petty, dirty, terrible customer service. DON’T RECOMMEND
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Seung, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very good for the pruce point. Very cheap, friendly and helpful staff, great breakfast.
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sukhbinder, Southampton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are the best part of this hotel. So keen to help with anything.
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Gilberto Federico

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice breackfast
4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

TADASHI

Don't expect too much.
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Carl-Marten

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Carl-Marten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024