Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer
Hotel vlak bij de baai met fitnessfaciliteiten en een sauna
Fotogalerie voor Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 127
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 1 tweepersoonsbed, terras, uitzicht op zee laden

Privilege, Kamer, 1 tweepersoonsbed, terras, uitzicht op zee
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden, terras laden

Standaard kamer, Meerdere bedden, terras
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Port de La Seyne-Sur Mer, 1, quai du 19 mars 1962, La Seyne-sur-Mer, Var, 83500
Over deze accommodatie
Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer
Gelijkaardige accommodaties

Best Western Plus La Corniche
Best Western Plus La Corniche
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 296 beoordelingen
De prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
8 jan - 9 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.83 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19.50 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 12 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per nacht, maximum EUR 5 per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot oktober
Het zwembad is toegankelijk van 06.30 uur tot 21.00 uur
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyriad Prestige TOULON L S S M Centre Port
Kyriad Prestige TOULON L S S M Centre Port
Kyriad Prestige TOULON L S S M Centre Port La Seyne-sur-Mer
Kyriad Prestige TOULON L S S
Mercure Toulon Seyne Sur Mer
Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer Hotel
Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer La Seyne-sur-Mer
Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer Hotel La Seyne-sur-Mer
Hôtel Mercure Toulon La Seyne Sur Mer (Opening Juillet 2019)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel Mercure Toulon La Seyne-Sur-Mer
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,2
Locatie
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Sven
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Ronny
14 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronny
6 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
SJ, Brussel
21 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel not expensive
SJ
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Robert, Amsterdam
12 okt 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, relatief duur
Robert
8/10 – Goed
jan, houthalen
8 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jan
10/10 – Uitstekend
Anja, Denderleeuw
3 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anja
10/10 – Uitstekend
Sho
24 okt 2025
Sho
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
davidovici
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
davidovici
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jayne
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay

Jayne
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nathalie
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathalie
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Steven
1 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
7 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Julie
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Laurent
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Laurent
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propre, bien placé, super restaurant intégré
Kevin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
cottet
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cottet
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Junichi
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichi
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Charles
12 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Charles
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jun 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alain
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tian
24 mei 2025
Tian
1 nacht verbleven in mei 2025








