ibis La Bresse Gerardmer
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van La Bresse-Hohneck
Fotogalerie voor ibis La Bresse Gerardmer





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
14 jan - 15 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden laden

Standaard kamer, Meerdere bedden
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Rue De La Clairie, La Bresse, Vosges, 88250
Over deze accommodatie
ibis La Bresse Gerardmer
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Restaurant l'Aubergade
Hôtel Restaurant l'Aubergade
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 296 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
15 jan - 16 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.57 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.90 voor volwassenen en EUR 6.45 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7.50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Bresse Gerardmer
ibis Gerardmer
ibis Gerardmer Hotel
ibis Gerardmer Hotel Bresse
ibis Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer La Bresse
ibis La Bresse Gerardmer Hotel La Bresse
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis La Bresse Gerardmer
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,6
Locatie
8,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Maïté
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maïté
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-Michel
Reisde met familie
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Michel
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ruud
Reisde met partner
5 jul 2022
Positief: Personeel en service
Ruud
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Theo
13 jun 2022
Theo
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Herman
Reisde met familie
14 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Herman
3 nachten verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Guillermo, Nederland
30 mei 2017
Positief: Netheid
Prima Doorreishotel
Guillermo
8/10 – Goed
Geert
19 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geert
10/10 – Uitstekend
J.W., te D.
23 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie
J.W.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Alain, Anwterpen
16 mrt 2011
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Alain
8/10 – Goed
CHRISTOPHE
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHRISTOPHE
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Laurent
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Laurent
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
vincent
12 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vincent
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
PAOLA, nancy
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAOLA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Alastair
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alastair
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
salvatore
Zakenreiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
salvatore
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Annie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Prix excessif, pour les prestations proposées.
Annie
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
BIASON
30 apr 2025
BIASON
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
François
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
François
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Francoise
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francoise
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Philippe
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yves
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sanghyouk
Zakenreiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sanghyouk
1 nacht verbleven in december 2024








