Smile Hotel Kyoto-shijo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo

Driepersoonskamer, niet-roken | Luxe beddengoed, donsdekens, een bureau, verduisterende gordijnen
Receptie
Voorkant van accommodatie
Accommodatievoorziening
Lobby

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(48 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)

8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Driepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Semi Double Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Standard Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 3
  • 2 Twin Beds

Standard Double - Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Single Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 1
  • 1 Double Bed

Royal Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 Double Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Gion Corner - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 5 min. wandelen
  • Station Nijojo-mae - 14 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • ‪京都肉食堂 - ‬2 min. wandelen
  • ‪HAMBURG LABO‐ハンバーグラボ‐ - ‬1 min. wandelen
  • ‪タンメンと餃子 KIBARU - ‬2 min. wandelen
  • ‪クロワ・ルース - ‬2 min. wandelen
  • ‪赤まる - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smile Hotel Kyoto-shijo

Hotel vlak bij Nijō-kasteel
Smile Hotel Kyoto-shijo bevindt zich dicht bij Kyototoren en Gion Corner en biedt een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en een receptieruimte
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Een automaat en gratis kranten
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 140 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en badjassen. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en diepe ligbaden
  • Hd-televisies van 26 inch met digitale zenders
  • Milieuvriendelijke schoonmaakproducten, koelkasten en waterkokers

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.200 voor volwassenen en JPY 1.200 voor kinderen

Restaurants ter plaatse

  • 2F朝食会場

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 10 gebouwen
  • 8 etages
  • Gebouwd in 1990
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 26 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile Hotel Kyoto-shijo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Smile Hotel Kyoto-shijo voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Smile Hotel Kyoto-shijo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 3 km afstand van Nijō-kasteel, Gion Corner en Kyototoren. Ook Kyoto Imperial Palace en To-ji-tempel liggen op 3 km afstand. Station Karasuma ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Omiya is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 401 van 1010 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 400 van 1010 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 163 van 1010 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1010 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1010 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net en proper. Kamers waren klein maar dit is vergelijkbaar met andere hotels. Prijs-kwaliteit vind ik het toch eerder duur.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Small, but clean and staff were nice and also very fluent in english
17 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Personeel en service
Older budget hotel in the central district of Kyoto. Accessable via subway from Kyoto station but could be a problem if you have lots of luggage. Hotel needs renovation as it’s about thirty years old, attententive staff is pleasant and accommodating. As for the room, average old school Japanese. Air con works and has old deep soaking tub. I would not recommend first time foreign tourists to stay here.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nao

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです。京都四条通りに面していて、各観光地へのアクセスも良く、価格も抑えめで、お部屋は綺麗でしたしスタッフの方の対応も皆丁寧で非常に満足でした。 持参の枕カバーをホテルに置き忘れたのを思い出し、問い合わせた所、取っておいてくれてたので郵送してもらいました。 ありがとうございました。
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

ユカ

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
無駄な設備がないのは良かった。チェックインもスムーズで全体的に清潔でした。トイレのウォシュレットがあるのに使えなかったのは残念。
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Ricardo, Hagatna

Reisde met familie
Kind of old, bathroom needed an upgrade
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

??

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

David

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

クミコ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
以前にも利用したホテルでしたので、安心 でした。フロントのスタッフの方々も、対応良かったです。また京都に行く時は、利用したいです。ありがとうございました。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Megha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smooth stat
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing special but everything you need.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Yutaka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通の便がとても良い
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とくにない
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

kazuko

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gillian, Bradenton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great. 10 minute walk to the market. Close to train station. Staff were very friendly.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Ressie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk Staff were nice and helpful.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
良かったです。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable, clean, super nice personnel, it is small but you only need it to sleep.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Liquan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great. The staff was pretty nice & rooms were always kept clean. Would visit again
10 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

lucy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Big rooms, friendly staff and good location
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

atsushi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都の中心部、まさに繁華街のど真ん中。飲食店に困らないし、祇園四条も歩いて22、3分。早朝は歩いているだけで楽しかった。ただ、周辺は外国人で溢れているので、そこだけマイナスかな。宿泊料金は場所の割に安いと感じましたし、トータルで二重丸だと思います。
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Michiyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが24時間対応してくれて、ありがたかった。 朝食のバイキングが充実していて、大満足❗️
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

HIDEYA

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025