Smile Hotel Kyoto-shijo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(48 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Semi Double Room - Non Smoking laden

Semi Double Room - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin - Non Smoking laden

Standard Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Double - Non Smoking laden

Standard Double - Non Smoking
Alle foto's voor Single Room - Non Smoking laden

Single Room - Non Smoking
Alle foto's voor Royal Twin - Non Smoking laden

Royal Twin - Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kyoto karasumagojo
Smile Hotel Kyoto karasumagojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 297 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Kevin
15 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
17 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Martin
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Martin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nao
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ユカ
6 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ricardo, Hagatna
Reisde met familie
27 jun 2025
Ricardo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
David
24 jun 2025
David
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
クミコ
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
クミコ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Megha
Reisde met een groep
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megha
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Simon
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yutaka
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yutaka
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kazuko
30 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian, Bradenton
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ressie
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ressie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Liquan
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liquan
10 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
lucy
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
lucy
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
atsushi
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michiyo
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiyo
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIDEYA
9 mei 2025
Positief: Netheid
HIDEYA
1 nacht verbleven in mei 2025