Sarangbang
Pension met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sarangbang





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Veranda
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer, Meerdere bedden (2single bed+2semi-double bed) laden

Familiekamer, Meerdere bedden (2single bed+2semi-double bed)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Veranda
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nakagyo-ku, Mibusennen-cho 10-3, Kyoto, Kyoto, 604-8854
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Randor Residential Hotel Kyoto Suites
Randor Residential Hotel Kyoto Suites
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 489 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sarangbang House Kyoto
Sarangbang Kyoto
Sarangbang Guesthouse Kyoto
Sarangbang Guesthouse
Sarangbang Kyoto
Sarangbang Guesthouse
Sarangbang Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sarangbang
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ngotz
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ngotz
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Stay
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ROHIT DILIP
Reisde met familie
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROHIT DILIP
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yi Hsin
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yi Hsin
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tuyoshi
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tuyoshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Mehmut
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Mehmut
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
olga
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
olga
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Kazumi, Toyata CTY
11 jun 2024
Kazumi
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
えみ
16 feb 2024
えみ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kayoko
25 feb 2023
Kayoko
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
CHIE
27 dec 2022
CHIE
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
kim
13 nov 2022
kim
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Kana
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
TOMOHIRO
Reisde met familie
23 mrt 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
あき, 京都
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あき
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Paul, Houston
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Niroot, THAILAND
Reisde met familie en kleine kinderen
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niroot
3 nachten verbleven in oktober 2019