OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
14 jul - 15 jul
Kameropties
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 2,000 yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken laden

Superior kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink station1000yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink station1000yen ticket)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Food & Drink Station 2,000yen ticket) laden

Twin kamer (Food & Drink Station 2,000yen ticket)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket) laden

Twin kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Food & Drink Station 1,000yen ticket) laden

Twin kamer (Food & Drink Station 1,000yen ticket)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 61 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-6 Zaocho, Nishikujo, Minami, Kyoto, 601-8414
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 232 beoordelingen
De prijs is € 130
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 1000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Kyoto
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
hirokazu
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Voorzieningen
hirokazu
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Naoko
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SEIYA
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




SEIYA
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
なみこ
12 jun 2025
なみこ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
?
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
keiko
6 jun 2025
Positief: Voorzieningen
keiko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lai sun
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai sun
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MAIKO
26 mei 2025
MAIKO
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
T
26 mei 2025
T
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Yuka
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Winnie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winnie
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MAIKO
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Talyssa
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talyssa
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ming Ming
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming Ming
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shih-Ming
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Shih-Ming
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lilly
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lilly
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
justin
20 apr 2025
justin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rasika
19 apr 2025
Rasika
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Braden
14 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Braden
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Queenie
13 apr 2025
Queenie
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Pui yi
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有嘈音問題
Pui yi
3 nachten verbleven in april 2025