Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Takao Kanko Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 175
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 8 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 8 Tatami Mats)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami Mats)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5 Takao-cho, Umegahata, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8292
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 328 beoordelingen
De prijs is € 197
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Takao Kanko Hotel Kyoto
Takao Kanko Hotel
Takao Kanko Kyoto
Takao Kanko
KYOTO TAKAO KANKO
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Kyoto
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Takao Kanko Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sukhraj
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhraj
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
23 apr 2025
Nicholas
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Akhil
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akhil
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Stephen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Germán H
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Germán H
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Stephen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Aiden
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aiden
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nima
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nima
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Sobhan
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sobhan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
anastasia
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anastasia
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
4 nov 2024
Benjamin
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Henrik Bjørn
Reisde met familie
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henrik Bjørn
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the drive out
Anna
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met een groep
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Ralph
Reisde met partner
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Ralph
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ian
23 jun 2024
Ian
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
graciela
Reisde met een groep
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
graciela
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Guillaume
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillaume
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Joana
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joana
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
よしき
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしき
2 nachten verbleven in mei 2024