Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie

Exterieur
Bar (ter plaatse)
Zitruimte lobby
Terras
Deluxe Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Frosted Glass) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, een minibar

Beoordelingen

9,8 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 152
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (Frosted Glass)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

FamilieTwin kamer, niet-roken (Suite, Frosted Glass)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 6
  • 2 twijfelaars en 2 eenpersoons zetelbedden

Deluxe Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Frosted Glass)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 5
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons zetelbed

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite, niet-roken (King Room, 2 Duvet, Frosted Glass)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoons zetelbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
225 Takazaimokucho, Shijosagaru Takakuradori, Kyoto, Kyoto, 600-8082

In de buurt

  • Shijo-straat - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 3 min. wandelen
  • Station Gojo - 11 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 61 min. rijden

Restaurants

  • ‪おでんや 三徳六味烏丸店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Okaffe kyoto - ‬1 min. wandelen
  • ‪お数家 いしかわ - ‬1 min. wandelen
  • ‪焔蔵 - ‬1 min. wandelen
  • ‪電氣食堂 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Niet ver van Kawaramachi-straat en Pontocho-laan ligt Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie, waar je geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), conciërgeservice en een kluis bij de receptie
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en een lift
  • Rookvrije accommodatie, gratis kranten en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en diepe ligbaden
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (JPY 2.000 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: JPY 3.300 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag (op 80 meter afstand; 24 uur open)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Takakura Hotel grandereverie
Kyoto Shijo Takakura grandereverie
Takakura grandereverie
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Hotel
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Kyoto
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 152,25, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 5 minuten wandelen van Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Pontocho-laan liggen op een kwartiertje wandelen. Station Shijo ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Karasuma is het 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 77 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 88 beoordelingen

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

SHARAD

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent location, lots of dining options near by. staff very helpful, polite and welcoming . lovely room! clean and good decor.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My hotel room was so good I stayed an extra night.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

BALASUBRAMANIAM, ABERDEEN

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Rizalyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
awesome place
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

ひでゆき

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都の中心街の立地で飲食、観光ととても便利でした。ホテルもとても清潔で快適に過ごせました。 また泊まりたいです。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Arlowyn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area around the hotel was wonderfully walkable! The hotel was clean and comfortable.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Justin

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, staff, and cleanliness were great. The room was large enough for my family (4 adults total). Could not say enough about the location, it was perfect stay
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was the most beautiful hotel we stayed at in japan. The attention to detail is incredible. The staff was extremely helpful when needed. The room was huge and layout was awesome. Hotel has a awesome bar right in lobby that makes delicious cocktails. Its right by alot of awesome stuff too. Everything is walking distance. Nishiki market and shopping areas in only a short block away. Amazing area to stay in Kyoto. Our favorite stop so far.
4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Mabel

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Do NOT recommend this hotel!

We chose this hotel for its excellent location and its boutique feel. Room was very small and hardly fit 2 small sized guests. Good amenities and clean. Hotel required us to deposit room key every time we left hotel and picked up from the one person manned reception when back to hotel. When reception person was absent, the lobby bar tender helped. On our last day, we were in a hurry to go back up to hotel room after breakfast outside to do final packing. It was about 10:30am. There was nobody in the lobby and we had no key to our room. We waited for 15 min, calling and knocking on every door with no success. Then the receptionist appeared from the elevator. He was upstairs collecting dirty dishes from in room dining. He did apologize but we were quite furious with his bad service already as we were in a hurry. Coming down, the checkout was quick, but the reception failed to call a taxi for us for 10 min. We ended up hailing a taxi from outside the hotel ourselves. Overall, service level was incompetent and poor. Also, the street was filled with rowdy diners the Friday evening we arrived, way into around midnight. We do NOT recommend this hotel!!
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

広い

お風呂が広くて快適でした。
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Haig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

HYEWON

4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても綺麗で気持ちの良いホテルでした。場所も錦市場と四条駅に徒歩数分、周りが飲食店だらけでしたので賑やかなんでしょうが、音は聞こえませんでした。眺望は期待できませんがお風呂も広々でベットも寝心地よく、スタッフの対応もとても丁寧でした。 また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing stay! Excellent service , beautiful room. Highly Recommend if you are looking for a super cool and high end experience. Staff was incredibly thoughtful and kind.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Nathan

3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here. Definitely recommend. The staff is amazing, helpful and always looking to make you feel welcome. The place is quiet, clean and comfortable. Very close to Gion and the market. Many dining options near by.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay. One of the best experience in our travels. Staff is amazing and helpful. The place is clean, well kept in a nice quiet neighborhood not to far from the Market and Gion where will be a lot of people. It is nice to be here. The breakfast is very balance and delicious. We definitely will stay again here.
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Lance

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

✨Kyoto Five-Star Hotel⭐️

Amazing hotel in the heart of Kyoto. Impeccable service. Central to so many trains and subways. Restaurants everywhere. Great spot to kick off a visit to Kyoto. Five-stars for sure!
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint, quiet and comfortable place to stay. Great location. Would definitely recommend it to anyone.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jeri, Encinitas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the hotel was friendly and very helpful. The room was lovely and spacious, with every convenience. The location was great - walking distance to the Kabuki Theater, many nice shops and the Nishiki market.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Reza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent location. Super friendly staff.

Excellent location. About 5 min subway ride from Kyoto station and 4min walk to subways and buses. 3min walk to nishiki market. Ton of restaurants walking distance. Hotel is very clean, rooms are spacious and bathrooms are modern and new. Hotel staff are very courteous, speak ver well English and go out of their way answer questions on tourist attractions, restaurants and sites to visit. Loved our stay and will definitely come back.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

CESAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atendimento muito simpático, gentil e prestativo. Quarto espaçoso e confortável. Muito boa localização. Senti apenas falta de ter uma vista no quarto.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
High spec, clean rooms. Great location. Staff were very helpful and friendly and spoke good English.