Kamuro An
Pension met een 24-uurs receptie, op 6 minuten stappen van Kenninji-tempel
Fotogalerie voor Kamuro An





Beoordelingen
10 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Deluxe) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Deluxe)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een haardroger
2 Badkamers
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Standard) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Standard)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
2 Badkamers
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Sportschool
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.476 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-197-3 Kiyomizu, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Over deze accommodatie
Kamuro An
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 3500 voor volwassenen en JPY 3000 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 3000 per dag (op 50 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het incheckenย dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privรฉbadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kamuro-an
Kamuro-an Inn Kyoto
Kamuro-an Kyoto
Kamuro-an Inn
Kamuro an
Kamuro An Kyoto
Kamuro An Guesthouse
Kamuro An Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kamuro An
10
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,8
Locatie
10
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Hadi
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Duane
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Duane
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Paul
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Wenxin, St Leonards
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenxin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Simon
Reisde met partner
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Inga
Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inga
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Kelly
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
Bryant
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryant
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
Nurie
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nurie
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
Brendan
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Amin
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amin
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
Zakenreiziger
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 โ Uitstekend
Jeremie
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeremie
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 โ Uitstekend
Jessie
Reisde met partner
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessie
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 โ Uitstekend
Jeffrey
Reisde met familie
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 โ Uitstekend
BRIGITTE
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRIGITTE
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 โ Uitstekend
Sondra
Reisde met partner
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sondra
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 โ Uitstekend
Wenhao
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenhao
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 โ Goed
Chengqing
22 jun 2023
Chengqing
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 โ Uitstekend
Won
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Won
10/10 โ Uitstekend
ใตใญใณ
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใตใญใณ
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 โ Uitstekend
Matt
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 โ Uitstekend
Hayden
Reisde met partner
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayden
2 nachten verbleven in april 2023








